Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr JZW254701FX !
Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF JZW254701FX pasujący przykładowo do Audi A3 (8P1) z silnikiem 2.0 TDI możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1072
Filtr cząstek stałych JZW254701FX | Wypalanie osadów podczas podróży
Świadomość działania filtra cząstek stałych oraz jego obecność w układzie wydechowym powinna być dobrze wszystkim znana, ponieważ nieodpowiednia eksploatacja pojazdu może przyczynić się do powstania licznych usterek podzespołów, jakie znajdują się w pojeździe. Jak więc nie przyczyniać się do tych uszkodzeń? Kluczowe jest prawidłowe użytkowanie pojazdu i oczyszczanie wnętrza filtra cząstek stałych z nagromadzonych osadów. Jako pierwszą czynnością, którą powinieneś wykonać, aby uwolnić zatkany filtr z sadzy, powinno być wypalanie filtra cząstek stałych DPF albo w trasie, albo na postoju. My dziś skupimy się na tym, jak wymusić wypalanie DPF podczas podróży.
Regeneracja pasywna, czyli ta w trasie charakteryzuje się: szybszą jazdą i najlepiej na autostradzie bądź poza miastem, podniesieniem obrotów, aby rozgrzać silnik. Istotna jest temperatura spalin, ponieważ sadza wypali się przy posiadaniu DPF dopiero po osiągnięciu około 600 stopni Celsjusza.
To nie jest koniec regeneracji filtra cząstek stałych, ponieważ wypalanie sadzy nie sprawi, że oczyścisz w pełni podzespół. Po pewnym czasie umówienie się na regenerację w serwisie będzie nieuniknione. Nie musisz jednak obawiać się wysokich kosztów związanych z tą usługą, ponieważ nie jest on wysoki, natomiast będziesz miał masę korzyści po przeprowadzeniu takiego oczyszczania. Bezpieczna i komfortowa jazda, niewątpliwie prawidłowa praca DPF-a, silnika i turbosprężarki oraz niezatruwanie atmosfery.
DPF JZW254701FX | Zapchany filtr DPF - czy można jeździć takim pojazdem?
Poruszanie się pojazdem, który posiada zabrudzony filtr DPF jest zabronione, ponieważ stanowi zagrożenie dla Ciebie oraz innych użytkowników swoich pojazdów będących na drodze. Jazda jest dopuszczalna tylko w momencie, gdy planujesz oczyścić zawartość filtra i wykonać wypalanie.
Nie ryzykuj występowaniem potencjalnych usterek – oczyszczaj filtr cząstek stałych!
Popularne wpisy
Najczęstsze problemy z filtrem DPF – poznaj sposoby na ich rozwiązanie!
Filtr DPF (filtr cząstek stałych) może sprawiać problemy, a najczęstszym z nich jest jego zapchanie. Dzieje się tak, gdy filtr zatrzymuje zbyt dużo sadzy i innych zanieczyszczeń, co utrudnia przepływ spalin. ...
Jakie są różnice między filtrami cząstek stałych a katalizatorami? - czy są one wyraźne?
Tak, istnieją wyraźne różnice między katalizatorem a DPF, zarówno pod względem funkcji, jak i sposobu działania: ...
Komentarze