Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF RFY-20-55XA!
Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF RFY-20-55XA pasujący przykładowo do Mazda 5 (CR19) z silnikiem 2.0 CD możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1082
Filtr cząstek stałych RFY-20-55XA | Czyszczenie podzespołu
Jeśli posiadasz pojazd ze wmontowanym filtrem cząstek stałych, powinieneś pamiętać o jego regeneracji, aby nie utracił on swoich parametrów. Nie wykonując jej, jazda na zapchanym DPF/FAP jest bardzo niebezpieczna, ponieważ nie tylko stanowi zagrożenie Twojego zdrowia, ale także uszkodzić może inne podzespoły. Poza tym jazda z zanieczyszczonym filtrem cząstek stałych jest dopuszczalna w momencie, gdy chcesz oczyścić wnętrze z zalegających osadów, w innym przypadku – nie. W niektórych samochodach jest już wbudowany czujnik, który sygnalizuje poziom zapełnienia podzespołu sadzą i jest to duże ułatwienie dla Kierowców.
Są też sytuacje, że filtr sam wejdzie w stan regeneracji bez Twojej ingerencji i jeśli nie wiesz, co ile km wypala się DPF, to zaraz otrzymasz odpowiedź. Otóż filtr cząstek stałych nie powinien wypalać się częściej niż po 400 do 700 kilometrów.
Nie należy także zapomnieć o regeneracji, która wykonywana jest w serwisie, ponieważ jest ona o wiele bardziej skuteczna niż wypalanie, które usuwa tylko sadzę. Efekty po niej będą dłużej się utrzymywać, a przy okazji nic się nie stanie z podzespołem. Właściwie patrząc na cenę usługi, jaką oferuje nasz serwis – tym bardziej warto, ponieważ korzyści, jakie otrzymasz w zamian, są o wiele większe.
DPF RFY-20-55XA | Ile trwa wypalanie DPF na postoju | Długo?
Zarówno wypalanie filtra cząstek stałych w trasie lub na postoju trwa około 20 minut, chyba że ilość osadów znajdujących się w środku jest bardzo duża. Najważniejsze to uzbroić się w cierpliwość i pozwolić sadzy się swobodnie wypalić. Nie zapominaj ani o wypalaniu, ani o regeneracji w ASO, aby Twój filtr cząstek stałych został całkowicie oczyszczony!
Popularne wpisy
Problem z filtrem DPF – regenerować, czy postawić na wymianę?
Sprawdź jakie czynniki warto rozważyć, przed podjęciem decyzji o regeneracji lub wymianie filtra cząstek stałych. ...
Jakie są przyczyny zapchania filtra DPF? - sprawdź, jak uniknąć awarii
Dowiedz się, co sprzyja zapychaniu filtra cząstek stałych i jak można zminimalizować ryzyko awarii ...
Komentarze