Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF RZ02379186003!
Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF RZ02379186003 pasujący przykładowo do Audi A6 (4F2, C6) z silnikiem 3.0 TDI quattro możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1021
Filtr cząstek stałych RZ02379186003 | Wypalanie DPF/FAP w trasie, na postoju i w serwisie
Regeneracja filtra cząstek stałych może przebiegać na kilka sposobów. Zarówno masz możliwość wypalania zawartości sadzy, jak i pozbycia się jej wraz z popiołem w ASO. Teraz jednak skupmy się na wypalaniu DPF na postoju - na czym ono w ogóle polega?
Wykonanie tego rodzaju oczyszczania filtra zgromadzonych w nim zanieczyszczeń wymaga od nas znalezienia odpowiedniego miejsca do zaparkowania pojazdu. Następnie Twoim zadaniem jest zwiększyć obroty i zainicjować przez ECU podanie dodatkowej porcji paliwa, która ma rozgrzać spaliny potrzebne do dopalenia sadzy.
Takie wypalanie DPF/FAP trwa nawet do 20 – 30 minut.
Regeneracja pasywna, czyli ta podczas jazdy dopuszcza wypalanie sadzy, kiedy przyspieszysz, zwiększysz obroty do nawet 3000 obr/min, a wtedy spaliny osiągną temperaturę nawet do 600 stopni, która umożliwi pozbycie się osadów.
Jeśli możesz i masz do tego warunku – wybierz tę drugą metodę regeneracji, aby nie obciążyć silnika.
DPF RZ02379186003 | Serwisowe wypalanie DPF i cena
Serwisowe wypalanie filtra cząstek stałych polega na sztucznym dopaleniu sadzy poprzez podłączenie komputera diagnostycznego do ECU. Po całym procesie należy pamiętać o wymianie oleju silnikowego wraz z filtrem. Cena takiej usługi również nie jest droga (około 300 zł w zależności od indywidualnego cennika serwisu).
Pamiętaj, że wypalanie sadzy nie będzie wystarczalne po dłuższym czasie. Należy od czasu do czasu wykonać czyszczenie filtra cząstek stałych, które pozwoli odżywić w pełni stan filtra i tym samym udoskonali jego pracę. Koszt może jest troszkę większy od serwisowego wypalania, jednak efekty są nieporównywalne.
Popularne wpisy
Problem z filtrem DPF – regenerować, czy postawić na wymianę?
Sprawdź jakie czynniki warto rozważyć, przed podjęciem decyzji o regeneracji lub wymianie filtra cząstek stałych. ...
Jakie są przyczyny zapchania filtra DPF? - sprawdź, jak uniknąć awarii
Dowiedz się, co sprzyja zapychaniu filtra cząstek stałych i jak można zminimalizować ryzyko awarii ...
Komentarze