Filtr DPF RZ02379186003

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - od 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - od 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Firma regeneracji DPF

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF RZ02379186003!

Filtr DPF RZ02379186003
Filtr DPF RZ02379186003

 

Oferujemy:

→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.

Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.

Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.

Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!

Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF RZ02379186003 pasujący przykładowo do Audi A6 (4F2, C6) z silnikiem 3.0 TDI quattro możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• JMJ 1021


Filtr cząstek stałych RZ02379186003 | Wypalanie DPF/FAP w trasie, na postoju i w serwisie

 

Filtr cząstek stałych RZ02379186003 | Wypalanie DPF/FAP w trasie, na postoju i w serwisie
Filtr cząstek stałych RZ02379186003 | Wypalanie DPF/FAP w trasie, na postoju i w serwisie

 
Regeneracja filtra cząstek stałych może przebiegać na kilka sposobów. Zarówno masz możliwość wypalania zawartości sadzy, jak i pozbycia się jej wraz z popiołem w ASO. Teraz jednak skupmy się na wypalaniu DPF na postoju - na czym ono w ogóle polega?
Wykonanie tego rodzaju oczyszczania filtra zgromadzonych w nim zanieczyszczeń wymaga od nas znalezienia odpowiedniego miejsca do zaparkowania pojazdu. Następnie Twoim zadaniem jest zwiększyć obroty i zainicjować przez ECU podanie dodatkowej porcji paliwa, która ma rozgrzać spaliny potrzebne do dopalenia sadzy.
Takie wypalanie DPF/FAP trwa nawet do 20 – 30 minut.
Regeneracja pasywna, czyli ta podczas jazdy dopuszcza wypalanie sadzy, kiedy przyspieszysz, zwiększysz obroty do nawet 3000 obr/min, a wtedy spaliny osiągną temperaturę nawet do 600 stopni, która umożliwi pozbycie się osadów.
Jeśli możesz i masz do tego warunku – wybierz tę drugą metodę regeneracji, aby nie obciążyć silnika.


DPF RZ02379186003 | Serwisowe wypalanie DPF i cena

Serwisowe wypalanie filtra cząstek stałych polega na sztucznym dopaleniu sadzy poprzez podłączenie komputera diagnostycznego do ECU. Po całym procesie należy pamiętać o wymianie oleju silnikowego wraz z filtrem. Cena takiej usługi również nie jest droga (około 300 zł w zależności od indywidualnego cennika serwisu).

Pamiętaj, że wypalanie sadzy nie będzie wystarczalne po dłuższym czasie. Należy od czasu do czasu wykonać czyszczenie filtra cząstek stałych, które pozwoli odżywić w pełni stan filtra i tym samym udoskonali jego pracę. Koszt może jest troszkę większy od serwisowego wypalania, jednak efekty są nieporównywalne.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Popularne wpisy