Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 1250 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Oferta sprzedażowa powyższego katalizatora dedykowana jest zwłaszcza tym osobom, które użytkują Mazdę 6 2.0. Nasz sklep oferuje szeroki zakres nowych podzespołów, a w tym również zamienniki katalizatora P9518CAT o numerach LFZ 52055X i 25124. Nowy konwerter katalityczny w niewielu miejscach dostępny jest w tak przystępnej cenie, dlatego naprawdę warto skorzystać z takiej okazji. Jeśli chodzi o przedstawiony powyżej pojazd, którym jest Mazda 6, należy zaznaczyć, że jest to samochód godny uwagi ze względu na bogate wyposażenie i bardzo przestronne wnętrze. Ponadto mocną jego cechą jest bezawaryjność, duży komfort jazdy i dobre osiągi większości silników. Zdecydowanie bardziej polecane są jednak modele z silnikami benzynowymi, ponieważ są na ogół trwałe i nie sprawiają żadnych kłopotów.
Katalizator do Mazdy 6 2.0 - Czy Mazda 6 to dobre auto?
Trzeba przyznać, że samochód, jakim jest Mazda 6 2.0, jest wyjątkowo udanym pojazdem pod względem konstrukcyjnym. Dotyczy to głównie egzemplarzy z silnikiem benzynowym, ponieważ diesle mają tendencje do częstszych awarii. W dzisiejszych czasach katalizatory instalowane są we wszystkich pojazdach, dlatego właściciele samochodów nowszych generacji muszą zwracać szczególną uwagę na prawidłową eksploatację tych elementów. W przypadku Mazdy (GY) 2.0 (LF17 LF18) 1999ccm 141KM/104kW 2002/08-2007/08, która także została wyposażona w reaktor katalityczny, sprawa przedstawia się bardzo podobnie. Żeby katalizator był sprawny i dobrze oczyszczał wydostające się z wydechu spaliny, należy po prostu o niego dbać, czyszcząc go w odpowiednim czasie. W innym przypadku może dojść do uszkodzenia zarówno reaktora katalitycznego, jak i innych podzespołów samochodu.
Popularne wpisy
Jak skutecznie wymusić wypalenie DPF w samochodzie? Sprawdż to!
Filtr cząstek stałych (DPF) to jeden z najważniejszych elementów w nowoczesnych samochodach z silnikiem Diesla, mający wpływ na redukcję emisji szkodliwych substancji. ...
Czy każdy DPF da się zregenerować?
Nie każdy filtr cząstek stałych da się zregenerować. To zależy od stopnia jego zanieczyszczenia oraz uszkodzeń. Są przypadki, w których przeprowadzenie specjalistycznej regeneracji może być trudne lub niemożliwe: ...
Komentarze