Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 1250 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne



Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

Oferta sprzedażowa powyższego katalizatora dedykowana jest zwłaszcza tym osobom, które użytkują Mazdę 6 2.0. Nasz sklep oferuje szeroki zakres nowych podzespołów, a w tym również zamienniki katalizatora P9518CAT o numerach LFZ 52055X i 25124. Nowy konwerter katalityczny w niewielu miejscach dostępny jest w tak przystępnej cenie, dlatego naprawdę warto skorzystać z takiej okazji. Jeśli chodzi o przedstawiony powyżej pojazd, którym jest Mazda 6, należy zaznaczyć, że jest to samochód godny uwagi ze względu na bogate wyposażenie i bardzo przestronne wnętrze. Ponadto mocną jego cechą jest bezawaryjność, duży komfort jazdy i dobre osiągi większości silników. Zdecydowanie bardziej polecane są jednak modele z silnikami benzynowymi, ponieważ są na ogół trwałe i nie sprawiają żadnych kłopotów.

Katalizator do Mazdy 6 2.0 - Czy Mazda 6 to dobre auto?
Trzeba przyznać, że samochód, jakim jest Mazda 6 2.0, jest wyjątkowo udanym pojazdem pod względem konstrukcyjnym. Dotyczy to głównie egzemplarzy z silnikiem benzynowym, ponieważ diesle mają tendencje do częstszych awarii. W dzisiejszych czasach katalizatory instalowane są we wszystkich pojazdach, dlatego właściciele samochodów nowszych generacji muszą zwracać szczególną uwagę na prawidłową eksploatację tych elementów. W przypadku Mazdy (GY) 2.0 (LF17 LF18) 1999ccm 141KM/104kW 2002/08-2007/08, która także została wyposażona w reaktor katalityczny, sprawa przedstawia się bardzo podobnie. Żeby katalizator był sprawny i dobrze oczyszczał wydostające się z wydechu spaliny, należy po prostu o niego dbać, czyszcząc go w odpowiednim czasie. W innym przypadku może dojść do uszkodzenia zarówno reaktora katalitycznego, jak i innych podzespołów samochodu.

Popularne wpisy

Czy zawór EGR ma wpływ na DPF? Jak sprawdzić działanie zaworu?
Zawór EGR pełni istotną funkcję w obniżaniu temperatury spalin oraz redukcji emisji tlenków azotu, jednak jego działanie wiąże się z pewnymi kompromisami. ...

Jak samemu wypalić filtr cząstek stałych? – Z jaką prędkością trzeba jechać?
Filtr cząstek stałych można samemu najłatwiej wypalić podczas jazdy. ...
Komentarze