Filtr DPF 1774454

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Serwis regeneracji KAT, DPF, FAP

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 1774454 możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• JMJ 1191

Filtr DPF

Filtr cząstek stałych 1774454 | Wypalanie podzespołu

Jaką rolę odgrywa filtr cząstek stałych w pojazdach? Otóż muszą Państwo wiedzieć, że rola tego elementu w pojazdach jest bardzo ważna. Zanim obowiązkowo zaczęto wmontowywać filtr DPF w układach wydechowych, zaobserwowano przede wszystkim w dużych miastach, w których roi się od samochodów, duże zanieczyszczenie powietrza. Chcąc tego uniknąć, wprowadzono kolejne i coraz bardziej rygorystyczne normy emisji spalin, które muszą być całkowicie przestrzegane przez wszystkich Użytkowników pojazdów z Dieslem. Nie można zaprzeczyć, że eksploatacja takich pojazdów jest o wiele bardziej skomplikowana, zwłaszcza gdy jest potrzebna raz na jakiś czas regeneracja DPF. Jednakże jest ona konieczna, aby w naszym pojeździe nie dochodziło do usterek i aby bez żadnych wątpliwości mógł poruszać się po drogach. Taka regeneracja filtra cząstek stałych może zostać wykonana w naszym serwisie, w specjalnej myjce, która dokładnie oczyści wkład DPF z wszelkich zanieczyszczeń. FFSolution jest to maszyna do czyszczenia DPF samochodów osobowych, dostawczych do 3,5 tony, ciężarówek, autokarów, a także katalizatorów SCR.

Zanim dojdzie do właściwego mycia filtra DPF, najpierw jest on namaczany w specjalnym preparacie, którego zadaniem jest opóźnić przyczepność sadzy i popiołu. Dopiero później następuje mycie wodne. Czas wykonania usługi nie przekracza jednego dnia roboczego, także nie muszą się Państwo martwić, ponieważ już kolejnego dnia filtr DPF będzie jak nowy. Jeśli chodzi o regenerację filtra cząstek stałych i cenę, może ona wynosić plus/minus 500 zł.
Zapchany DPF można łatwo rozpoznać przez nagłe pogorszenie się jazdy. Często w pojazdach wyświetla się filtra cząstek stałych kontrolka, która pokazuje stan zapełnienia DPF zabrudzeniami. Jest to duże ułatwienie dla Kierowców, ponieważ dzięki tej informacji wiedzą, kiedy należy wymusić procedurę wypalania filtra DPF.

Filtr DPF

Jak wymusić wypalanie DPF 1774454 i czy jest to trudne?

Wypalanie DPF to inaczej samooczyszczanie filtra cząstek stałych, które można przeprowadzić poprzez regenerację aktywną tudzież pasywną. Ta pierwsza – potocznie nazywana wypalaniem na postoju nie powinna być praktykowana za każdym razem, kiedy zajdzie potrzeba samoregeneracji DPF, ponieważ bardzo obciąża silnik i może spowodować zatarcie silnika wynikającego z utraty właściwości smarnych przez rozrzedzenie oleju silnikowego paliwem. Mamy jednak świadomość, że kiedy nie ma się odpowiednich warunków do wypalania w trasie, nie może być ono przeprowadzone. Pamiętajcie – lepiej przepalić DPF na postoju niż jeździć z zapchanym DPF po drogach.
Drugi sposób charakteryzuje się wyruszeniem w dłuższą trasę, utrzymaniem przez kilkanaście minut podwyższonych obrotów (około 3000obr./min). Sadza zostanie wypalona, gdy temperatura spalin osiągnie około 600 stopni Celsjusza. W przypadku nieudanego procesu wypalania zgłoście się do serwisu, który zbada problem i podejmie odpowiednie kroki.
Bądź odpowiedzialnym Kierowcą i zgłoś się do nas w celu przeprowadzenia regeneracji DPF 1774454 lub zakupu nowego filtra DPF.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Marek
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Wypalanie filtra DPF to proces, który ma na celu usunięcie zgromadzonych w nim cząstek stałych. W tym celu filtr jest podgrzewany do wysokiej temperatury, co powoduje utlenianie się cząstek stałych i ich usunięcie. Proces wypalania może być wykonywany automatycznie przez samochód lub ręcznie przez mechanika. Jeśli filtr jest zanieczyszczony i nie może być wypalony, będzie wymagał wymiany.

Popularne wpisy