Filtr DPF 1K0254705KX

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Centrum naprawy DPF, FAP i katalizatorów

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Filtr cząstek stałych DPF 1K0254705KX

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 1K0254705KX pasujący przykładowo do Seat ALTEA (5P1) z silnikiem 1.9 TDI możesz znaleźć także pod numerami zamiennymi:
• JMJ 1078;
• BM11118.

Filtr cząstek stałych 1K0254705KX | Problem zatkanego DPF popiołem

Filtr DPF

Filtr cząstek stałych jest aktualnie uznawany za jeden z najważniejszych podzespołów w pojeździe. Jeżeli więc skusiłeś się na zakup pojazdu właśnie z silnikiem wysokoprężnym (bo to w nich montuje się DPF), to pamiętaj, że musisz użytkować pojazd w odpowiedni sposób. Nie powinieneś pozwolić sobie na zaniedbanie filtra DPF, jeżeli nie chcesz przeznaczyć dużej sumy pieniężnej na samą naprawę DPF lub innych podzespołów/elementów wyposażenia Twojego auta. Po pewnym czasie eksploatacji Twój DPF będzie domagał się wykonania wypalenia jego zawartości i to do Ciebie należy wybór, ale też pozwalające warunki, czy chcesz wypalić DPF:
• na postoju;
• podczas jazdy.
Z racji tego, że jazda na zapchanym DPF jest skrajnie niebezpieczna i nieodpowiedzialna, musicie DPF oczyszczać.
Powracając do tematu wypalania filtra DPF, to w naszej ocenie opcja wypalania DPF w trasie jest najlepsza, ponieważ najmniej obciąża silnik. Kiedy zanieczyszczenia w postaci sadzy zostają wypalone, powstaje popiół…

Jak usunąć popiół z DPF 1K0254705KX?

Wiedz, że popiołu nie pozbędziesz się żadnymi domowymi sposobami. Już sam pomysł czyszczenia DPF Kretem powinno dać wam do myślenia, że jest mało odpowiedzialny i może tylko uszkodzić wkład filtra. Zdecyduj się na usunięcie popiołu i reszty zabrudzeń w serwisie, gdzie zostanie do tego użyta maszyna, w której Twój filtr DPF zostanie dobrze przeczyszczony. Jedynym sposobem na usunięcie popiołu, jest właśnie mycie hydrodynamiczne filtra cząstek stałych.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Filip
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Filtr DPF 1K0254705KX to filtr cząstek stałych stosowany w samochodach Seat ALTEA z silnikiem 1.9 TDI. Problem zatkanego DPF popiołem oznacza, że filtr DPF jest zatkany popiołem i nie może oczyścić spalin prawidłowo. Może to prowadzić do zwiększonej emisji szkodliwych spalin oraz obniżenia mocy silnika. Aby rozwiązać ten problem, konieczne jest wymiana filtra lub jego naprawa przez specjalistę. Zaleca się także regularne kontrolowanie stanu filtra i wymianę oleju silnikowego na odpowiedni rodzaj, który ma niższą zawartość siarki, co pozwoli na zmniejszenie ilości popiołu powstającego podczas pracy silnika.

Popularne wpisy

27 lipca 2022

Jak oczyścić filtr cząstek stałych?

Filtr cząstek stałych możesz zregenerować poprzez mycie hydrodynamiczne, czyszczenie ultradźwiękami, preparatami typu K2 DPF Cleaner, obróbkę pneumatyczną i termiczną oraz za pomocą wypalania DPF w piecu ...

13 kwietnia 2021

Filtr DPF 55557816

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje ...