Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 1K0254705KX pasujący przykładowo do Seat ALTEA (5P1) z silnikiem 1.9 TDI możesz znaleźć także pod numerami zamiennymi:
• JMJ 1078;
• BM11118.
Filtr cząstek stałych 1K0254705KX | Problem zatkanego DPF popiołem
Filtr cząstek stałych jest aktualnie uznawany za jeden z najważniejszych podzespołów w pojeździe. Jeżeli więc skusiłeś się na zakup pojazdu właśnie z silnikiem wysokoprężnym (bo to w nich montuje się DPF), to pamiętaj, że musisz użytkować pojazd w odpowiedni sposób. Nie powinieneś pozwolić sobie na zaniedbanie filtra DPF, jeżeli nie chcesz przeznaczyć dużej sumy pieniężnej na samą naprawę DPF lub innych podzespołów/elementów wyposażenia Twojego auta. Po pewnym czasie eksploatacji Twój DPF będzie domagał się wykonania wypalenia jego zawartości i to do Ciebie należy wybór, ale też pozwalające warunki, czy chcesz wypalić DPF:
• na postoju;
• podczas jazdy.
Z racji tego, że jazda na zapchanym DPF jest skrajnie niebezpieczna i nieodpowiedzialna, musicie DPF oczyszczać.
Powracając do tematu wypalania filtra DPF, to w naszej ocenie opcja wypalania DPF w trasie jest najlepsza, ponieważ najmniej obciąża silnik. Kiedy zanieczyszczenia w postaci sadzy zostają wypalone, powstaje popiół…
Jak usunąć popiół z DPF 1K0254705KX?
Wiedz, że popiołu nie pozbędziesz się żadnymi domowymi sposobami. Już sam pomysł czyszczenia DPF Kretem powinno dać wam do myślenia, że jest mało odpowiedzialny i może tylko uszkodzić wkład filtra. Zdecyduj się na usunięcie popiołu i reszty zabrudzeń w serwisie, gdzie zostanie do tego użyta maszyna, w której Twój filtr DPF zostanie dobrze przeczyszczony. Jedynym sposobem na usunięcie popiołu, jest właśnie mycie hydrodynamiczne filtra cząstek stałych.
Popularne wpisy
Jak oczyścić filtr cząstek stałych?
Filtr cząstek stałych możesz zregenerować poprzez mycie hydrodynamiczne, czyszczenie ultradźwiękami, preparatami typu K2 DPF Cleaner, obróbkę pneumatyczną i termiczną oraz za pomocą wypalania DPF w piecu ...
Filtr DPF 55557816
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje ...
Komentarze