Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce
- Autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług
- Najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution
- Wydruk protokołu z parametrami przepustowości
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin
- Szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce!
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 1KO254702HX pasujący przykładowo do Audi A3 Sportback (8PA) z silnikiem 1.9 TDI możesz znaleźć także pod numerami zamiennymi:
• JMJ 1078;
• BM11118.
Filtr cząstek stałych 1KO254702HX | Od kiedy obowiązkowy DPF w pojazdach z silnikiem diesla?
Warto byłoby zadać sobie pierw pytanie: „Od którego roku montowane są filtry cząstek stałych”? Pierwsze filtry DPF/FAP powstawały po 1990 roku i montowano je głównie w pojazdach ciężarowych, ale dopiero, gdy weszła w życie w 2006 roku ustawa dotycząca norm czystości spalin EURO IV, wtedy montaż ich stał się obowiązkowy. Czy ich skonstruowanie coś zmieniło w ekologii? Jak najbardziej tak, ponieważ powietrze przestało być tak zanieczyszczanie, jak to miało miejsce wcześniej, a przypominamy, że cząstki stałe są rakotwórcze. Dlatego też rząd postanowił zadbać o naszą ekologię i zdrowie. Wadą jednakże posiadania pojazdów z dieslem i jednocześnie z DPF, jest ich eksploatacji. No dobrze, skoro mówi się, że jest ona trudna, to zastanówmy się, jak jeździć dieslem z DPF?
Na to pytanie można byłoby odpowiedzieć właściwie jednym słowem – odpowiedzialnie!
1. DPF się nie wypali, jeżeli mu w tym nie pomożemy, a zatkany filtr może spowodować powstanie jakichś uszkodzeń.
2. Nie tylko wypalanie DPF jest ważne. Twoim zadaniem jest także stosowanie dobrego jakościowo paliwa i olejów niskopopiołowych (typ Low SAPS).
3. Nie wciskaj gazu z niskich obrotów ani nie przyśpieszaj na nierozgrzanym jeszcze silniku.
4. Wymieniaj filtr oleju i filtr powietrza.
5. Wiesz, że masz jakieś części pojazdu zużyte i należy je wymienić? Zrób to jak najszybciej.
DPF 1KO254702HX | Mój DPF chyba chce się wypalić, ale po czym poznać wypalanie DPF?
Oznaki świadczące o wejściu w stan wypalania filtra DPF to między innymi: chwilowy wzrost zużycia paliwa, kontrolka wypalania filtra cząstek stałych oraz wzmożone kopcenie.
Popularne wpisy
Katalizator DPF - cena
Bardzo często spotykamy się z Państwa pytaniami o katalizator DPF i cena, jaka za niego obowiązuje. Jak wiemy, katalizatory nie należą do najtańszych podzespołów ...
Komentarze