Filtr DPF 4F0254800CX

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Serwis regeneracji katalizatorów

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 4F0254800CX do Audi A6, Audi A6 Avant z silnikiem 2.7 i 3.0 TDI możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• BM11151

 

Filtr cząstek stałych 4f0254800cx1

Filtr cząstek stałych 4F0254800CX – jakie są objawy zapchanego podzespołu?

Teraz zostanie wypisanych kilka objawów, po czym poznać, że DPF jest zapchany:
1. Przede wszystkim Kierowca zauważa, że spalanie paliwa jest zdecydowanie większe, niż zawsze.
2. Wszelkie występowanie kontrolek odpowiadających za DPF i za silnik.
3. W przypadku bardzo zapchanego filtra DPF – silnik może wejść w tryb awaryjny.
4. Turbosprężarka - jej sprawność zaczyna zawodzić.
5. Możemy mieć problem ze świecami żarowymi.
6. Kopcenie w postaci czarnego dymu z rury wydechowej.
7. Brzydki zapach spalin z silnika.
Z pewnością posiadacze pojazdów z Dieslem mają świadomość, że umieszczone w nich filtry cząstek stałych mają tendencję do zapychania zalegającymi w nich zanieczyszczeniami w postaci sadzy, popiołu, nagaru. Ta wiedza jest nam potrzebna, aby wiedzieć, jak zaradzić temu problemowi. Zatem jeśli wasz DPF jest zatkany, należy przeprowadzić samooczyszczanie filtra DPF lub regenerację w serwisie. Teraz warto zadać sobie pytanie – wypalanie DPF – jak rozpoznać?
Jeżeli pojazd wszedł samoczynnie w stan wypalania, Użytkownik może odczuć przez moment zwiększone spalanie oraz wzrost obrotów biegu jałowego o ponad 200 obr./min niż zazwyczaj.
W przypadku, gdy sami chcemy się podjąć wykonania wypalania, to w zależności od warunków, może zostać ono przeprowadzone podczas jazdy oraz na postoju – podwyższone obroty, zwiększona prędkość i utrzymanie takiego stanu przez kilkanaście minut, pozwoli spalinom osiągnąć taką temperaturę, która wspomoże wypalić sadzę.
Co z regeneracją DPF w serwisie? Możemy powiedzieć, że regeneracja wykonana w serwisie jest bezpieczniejsza i skuteczniejsza niż wypalanie DPF. Pamiętajmy, że nie zawsze wypalanie może przynieść pozytywne skutki. Czasami ono nie wystarczy i trzeba zwrócić się o pomoc do zaufanego serwisu. W nim – w ostateczności przeprowadzi się sztucznie wywołane wypalanie DPF albo zaraz po diagnostyce stanu filtra oczyszczanie filtra DPF.

Zapchany DPF a turbina – jaki wpływ ma jeden podzespół na drugi?

Istnieje zależność – jeżeli DPF jest niesprawny, może uszkodzić turbosprężarkę, a jeżeli turbosprężarka wykazuje niepokojące objawy, to znów może spowodować uszkodzenie filtra DPF. Dlatego o oba podzespoły należy dbać, aby nie doprowadzić niepotrzebnie do awarii kolejnych elementów pojazdu.
Problem z filtrem cząstek stałych występuje zazwyczaj przez rozcieńczenie oleju silnikowego paliwem, przez co elementy pojazdu tracą właściwości ochronne, których wymaga turbosprężarka. Uszkodzona turbosprężarka wydziela więcej sadzy, która blokuje kanały filtra cząstek stałych.
Uniknąć awarii możemy tylko wtedy, gdy nie będziemy bagatelizować pierwszych oznak, że coś się dzieje z którymś z naszych podzespołów.

Jeśli masz zapchany DPF 4F0254800CX – nie czekaj – zregeneruj go u nas.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Mariusz
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Filtr DPF o oznaczeniu 4F0254800CX jest stosowany w pojazdach Audi A6 oraz Audi A6 Avant z silnikami 2.7 oraz 3.0 TDI. Kiedy filtr DPF jest zapchany, może to prowadzić do wielu problemów z silnikiem i układem wydechowym. Jednym z głównych objawów zapchanego filtra DPF jest spadek mocy silnika. Filtr, który jest zapchany, może również prowadzić do wzrostu zużycia paliwa, ponieważ silnik musi pracować ciężej, aby przepchnąć spaliny przez filtr. Kolejnym objawem jest pojawienie się komunikatów ostrzegawczych na desce rozdzielczej pojazdu lub sygnałów dźwiękowych, które informują o konieczności przeprowadzenia procesu regeneracji filtra DPF. Często też może pojawiać się kontrolka check engine.

Popularne wpisy

29 kwietnia 2021

Filtr DPF Y6022050XK

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje. ...