Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Czyszczenie filtra cząstek stałych z dużej ilości nagromadzonej sadzy i popiołu w serwisie powinno być wykonywane raz w roku. Zmartwić Cię jednak powinna sytuacja, gdy DPF będzie domagać się wypalania częściej niż co 400-800 kilometrów, ponieważ może to świadczyć o jakichś usterkach. Niezwłocznie w takiej sytuacji trzeba udać się do serwisu na diagnostykę tego podzespołu. Ponadto pamiętaj też, że aby utrzymać filtr DPF w nienagannej kondycji, należy przestrzegać podstawowych zasad eksploatacji pojazdu. Regeneracja filtra cząstek stałych jest obowiązkowa i pomaga przedłużyć jego działanie, więc jest możliwe, aby wytrzymał w Twoim samochodzie nawet 250 tysięcy kilometrów.
Filtr cząstek stałych (DPF) - jak eksploatować i co ile wymieniać? - Ile trwa wypalanie DPF na postoju?
Jazda głównie po mieście nie jest polecana, ponieważ DPF nie ma możliwości porządnie się wypalić. Aby nie dochodziło do takich utrudnień, powinieneś częściej gościć na autostradach bądź innych drogach szybkiego ruchu, na których jest w stanie się rozpędzić i unikniesz gwałtownych hamowań. Wypalanie w trasie, na postoju czy w serwisie zazwyczaj trwa od kilku do kilkunastu minut, dlatego miej to na uwadze. Ponadto wymieniaj częściej olej, niż zakłada producent, tankuj paliwo tylko ze sprawdzonych stacji, stosuj dodatki do ON z dobrym składem, czyść go od czasu do czasu w serwisie, a problem z nieprawidłową pracą filtra cząstek stałych nie wystąpi za wcześnie.
Filtr DPF – jak czyścić i na jak długo to pomaga? - Czyszczenie DPF
Czyszczenie DPF w ASO jest bardzo skuteczne i pomocne w dokładnym udrożnieniu zatkanych kanalików filtrujących, jednak trzeba pamiętać, że po nim nadal obowiązują Cię pozostałe zasady poprawnego użytkowania samochodu w celu utrzymania efektów po przeprowadzonej regeneracji. Zatem, jeśli je zlekceważysz, to nie zdziw się, kiedy kłopoty z DPF powrócą szybciej, niż się tego spodziewałeś.
Jakie objawy zapchanego DPF? Jak uniknąć zapchania filtra cząstek stałych? – 5 sposobów - Zapchany filtr DPF - czy można jeździć?
Jeśli dojdzie do zatkania DPF, to spotkasz się z objawami takimi, jak: znaczny spadek mocy, gorsze osiągi, nadwyżka spalania oleju napędowego, wyświetla się kontrolka filtra cząstek stałych. Po rozpoznaniu takich symptomów trzeba jak najszybciej spróbować wypalić DPF, a jak to nie pomoże, to pozostaje Ci wizyta w serwisie. Sposoby na utrzymanie filtra cząstek stałych w jak najlepszej kondycji: poruszaj się autem nie tylko w mieście, pozwól wypalić się DPF, wlewaj dodatki do paliwa, które ułatwią Ci dopalanie sadzy, szybko reaguj na potencjalne usterki, tankuj dobrej jakości paliwo i wymieniaj częściej olej silnikowy.
Komentarze