Subpage photo

Czyszczenie filtrów DPF / FAP i regeneracja katalizatorów - Abarth -filtry-dpf-fap.pl

E-mail Skopiuj link
Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.86

Już od założenia przedsiębiorstwa w roku 1949, Carlo Abarth, ze swoim zodiakalnym skorpionem w logo, zajmował się ulepszaniem seryjnych produkcji. Współpraca firmy Abarth z włoskimi markami sprawiła, że popularne miejskie modele otrzymały w prezencie od firmy Abarth prawdziwy pazur, choć może bardziej pasuje żądło, biorąc pod uwagę właśnie skorpiona w logo przedsiębiorstwa. Abarth zajmowało się głównie modelami Fiata, dzięki czemu w 1971 roku Abarth oficjalnie wszedł w skład koncernu Fiata. Oczywiście oprócz turyńskich samochodów Abarth oficjalnie zajmował się również modelami marek Renault, Alfa Romeo i Simca.

 

Wraz z latami osiemdziesiątymi wprowadzona została do segmentu rajdowego udoskonalona wersja Lancii Delty, a wraz z tym wydarzeniem z salonów motoryzacyjnych świata zniknęła koncepcja realizowana przez Abarth. Popularne powiedzenie głosi, że wszystko, co wyjdzie spod rąk włoskiego rzemieślnika czy artysty, ma w sobie zaklęte piękno i nie można, nie zgodzić się z taką opinią, patrząc na wspaniałe linie nadwozia i innowacyjne wręcz trendy kreowane przez Abarth, zarówno wśród samochodów, jak i innych produktów sygnowanych logiem ze skorpionem Abartha.

 

Marka reaktywowana została przez koncern Fiata w 2007 roku, co zapewne na celu miało "usportowienie" oferowanych przez Turyńczyków modeli samochodów, kojarzących się bardziej z wąskimi uliczkami Rzymu i niskim spalaniem ekologicznych diesli na Common Railu, niż z drapieżnym charakterem, turbo doładowanych wysokoprężnych silników sportowych, charakterystycznych dla Abartha.

 

Mimo że produkcja w Abarth jest seryjna, a ilość produkowanych rocznie modeli w samych Tychach waha się w okolicach 5-6 tysięcy sztuk, nie można powiedzieć, żeby było to auto dla każdego. Pod maską niewielkiego bazującego na modelu Fiata 500, Abartha o tej samej nazwie kryje się 135 KM w silniku T-Jet, dla porównania protoplasta Abartha, miał ich zaledwie 69. Tradycją Abartha, kultywowaną już w latach 70 jest wykorzystywanie jednostek napędowych pozwalających na uzyskanie dwa razy więcej mocy niż w przypadku samochodów produkowanych seryjnie. Ponieważ Fiat kontroluje 100% akcji Abarth, ciężko mówić w tym wypadku o ukłonie w stronę marki, bardziej w stronę modelu, jednak flagową produkcją Abartha jest zaprezentowany w Genewie w 2007 Abarth Grande Punto oraz najsilniejsza dostępna na świecie wersja Fiata 124, Abarth 124 Spider GT.

 

170 koni mechanicznych mocy ukryte pod matowym lakierem maski Abartha 124 Grand Turismo, zapewnia 250 Nm momentu obrotowego przy zaledwie 2500 obrotów na minutę, silnik MultiAir, doładowany turbosprężarką Garreta sprawia, że sześć biegów manualnej skrzyni odświeżonej sto dwudziestki czwórki, zapewnia maksimum frajdy z jazdy na każdym przełożeniu. 230 km/h, czyli maksymalna prędkość, jaką rozwija Abarth 124 sprawia, że stu procent możliwości samochodu nie posmakujemy w Polsce, chyba że na torze, ale zawsze przecież pozostaje jeszcze niemiecka autostrada...

 

Pozostaje jeszcze kwestia ekologii i emisji gazów związanych ze spalaniem paliwa, co w przypadku Abartha ma się w następujący sposób. Rozsądne zużycie 6 litrów na 100 kilometrów w cyklu mieszanym sprawia, że w układzie wydechowym można znaleźć filtr cząstek stałych, a emisja została zoptymalizowana do spełnienia standardów Europejskiej Normy Emisji Spalin EURO VI, a emisja dwutlenku węgla została sprowadzona do 148 litrów na 100 kilometrów. Niezawodność, styl i potężne osiągi to znak charakterystyczny Abartha, a problemy, jakie dotykają samochody sygnowane skorpionem, to najczęściej konieczność wyczyszczenia filtra cząstek stałych, co nie jest niczym nadzwyczajnym, filtry DPF mają to do siebie, że się zapychają.

 

Filtr DPF z samochodu marki Abarth na stole w pracowni przed regeneracją
Czyszczenie filtrów DPF w samochodach marki Abarth

 

Katalog Abarth filtrów cząstek stałych DPF, FAP i katalizatorów, oraz zamienniki JMJ, Bosal, Walker, Novak, BM Catalysts oraz Veneporte

Katalog oryginalnych filtrów cząstek stałych DPF FAP i katalizatorów Abarth oraz ich zamienników JMJ, Bosal, Walker, Novak, BM Catalysts, a także Veneporte.
Marka Model Pojemmność Oznaczenie Silnika Lata Produkcji Zamiennik JMJ Numer OE Zamiennik Bosal Zamiennik Walker Zamiennik Novak Zamiennik BM Catalysts Numer Delphi Konie Mechaniczne Kilowaty Długość Numer Veneporte Norma Emisji Spalin Cena

Cennik czyszczenia i regeneracji filtrów DPF/FAP i katalizatorów Abarth

Cena i koszt (netto)
Czyszczenie filtra DPF Abarth 320
Regeneracja filtra FAP Abarth 320
Mycie katalizatora Abarth 320
Płukanie katalizatora SCR Abarth 320
Naprawa filtra cząstek stałych Abarth 320
Mycie, regeneracja DPF/FAP i katalizatorów do samochodów ciężarowych Abarth 1490
Wycinanie filtra cząstek stałych Abarth, usuwanie filtra cząstek stałych Abarth 0 *
Serwisowe wypalanie filtra FAP Abarth 250
* metoda prawnie zabroniona
Wysłanie przesyłki zawierającej podzespoły do regeneracji jest równoznaczne z zawarciem umowy o wykonanie usługi.

Zarezerwuj termin regeneracji filtra DPF/FAP lub katalizatora do samochodu marki Abarth

Bardzo prosimy o pozostawienie danych niezbędnych do skontaktowania się w sprawie ustalenia terminu wykonania usługi czyszczenia bądź regeneracji filtra FAP / DPF lub katalizatora.

Loader
Zaznacz, aby kontynuować

Wszystkie wysłane poprzez nasz serwis filtry trafiają do najnowocześniejszej i największej pracowni regeneracji filtrów DPF, FAP i katalizatorów w Stalowej Woli.

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Call icon
Zadzwoń i sprawdź +48 725 803 803
Call icon

Zadzwoń do nas

+48 725 803 803
lub

Zostaw nam swój numer

Tel loader
Wpisz poprawny numer