Czyszczenie filtrów DPF / FAP i regeneracja katalizatorów Abarth
Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF/FAP i katalizatorów - Abarth
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
Czas realizacji 1-2 dni robocze
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
W jakiej pracowni jest dostępna możliwość oczyszczania filtrów cząstek stałych i katalizatorów dla aut marki Abarth?
W jaki sposób przebiega realizacja czyszczenia filtrów DPF z osobówek produkcji Abarth w profesjonalnym warsztacie?
- Przyjęcie od interesantów filtrów cząstek stałych przywiezionych do warsztatu bez pośredników bądź dzięki pomocy naszego kuriera.
- Skierowanie filtrów FAP z osobówek produkcji Abarth do firmy, gdzie specjalnym urządzeniem badany jest poziom uszkodzeń.
- Gdy stan filtra cząstek stałych wskazuje na konieczność regeneracji na specjalistycznych maszynach, element trafia do przyrządu służącego do regeneracji wodnej.
- Realizacja kolejnych kontroli na wyczyszczonych i osuszonych filtrach cząstek stałych z pojazdów z logo Abarth.
- Wydruk raportów dostarczających informacji na temat działania filtrów FAP po czyszczenia oraz doręczenie zregenerowanych części do rąk zleceniodawcy.
Czy dużo trzeba zapłacić za przeprowadzenie opcji oczyszczania filtrów cząstek stałych dla aut marki Abarth zasilanych silnikiem wysokoprężnym?
Jak najszybciej doręczyć filtry DPF i FAP osobówek produkcji Abarth, aby w naszej pracowni mogła zostać wykonana procedura oczyszczania?
Jakiej kategorii filtry DPF i FAP z pojazdów z logo Abarth można poddawać naprawie filtrów FAP?
- filtry DPF do samochodów osobowych,
- filtry i katalizatory SCR do aut ciężarowych,
- filtry cząstek stałych do aut użytkowych.
Czym charakteryzują się oznaki niewłaściwego działania filtrów DPF i FAP w samochodach z koncernu Abarth oraz decydują o tym, że filtr cząstek stałych powinien zostać przeznaczony do oczyszczania filtrów cząstek stałych i katalizatorów?
- wzrost zużycia paliwa;
- wahania obrotów;
- wzrost emisji sadzy;
- brak możliwości odpalenia auta;
- wyraźnie słabsza moc.
Czemu warto przeprowadzić naprawę filtrów DPF i FAP z aut produkcji Abarth w specjalistycznym warsztacie?
- Możemy pochwalić się zadowolonymi klientami w całym kraju.
- Wszystkie zregenerowane przez nas elementy są jak nowe, dlatego udzielamy im też gwarancji jak na nowe.
- Jesteśmy największą i najnowocześniejszą tego typu pracownią w kraju.
- Mamy niskie ceny.
- Każde zrealizowane w naszych pracowniach zlecenie ma pełną dokumentację.
Już od założenia przedsiębiorstwa w roku 1949, Carlo Abarth, ze swoim zodiakalnym skorpionem w logo, zajmował się ulepszaniem seryjnych produkcji. Współpraca firmy Abarth z włoskimi markami sprawiła, że popularne miejskie modele otrzymały w prezencie od firmy Abarth prawdziwy pazur, choć może bardziej pasuje żądło, biorąc pod uwagę właśnie skorpiona w logo przedsiębiorstwa. Abarth zajmowało się głównie modelami Fiata, dzięki czemu w 1971 roku Abarth oficjalnie wszedł w skład koncernu Fiata. Oczywiście oprócz turyńskich samochodów Abarth oficjalnie zajmował się również modelami marek Renault, Alfa Romeo i Simca.
Wraz z latami osiemdziesiątymi wprowadzona została do segmentu rajdowego udoskonalona wersja Lancii Delty, a wraz z tym wydarzeniem z salonów motoryzacyjnych świata zniknęła koncepcja realizowana przez Abarth. Popularne powiedzenie głosi, że wszystko, co wyjdzie spod rąk włoskiego rzemieślnika czy artysty, ma w sobie zaklęte piękno i nie można, nie zgodzić się z taką opinią, patrząc na wspaniałe linie nadwozia i innowacyjne wręcz trendy kreowane przez Abarth, zarówno wśród samochodów, jak i innych produktów sygnowanych logiem ze skorpionem Abartha.
Marka reaktywowana została przez koncern Fiata w 2007 roku, co zapewne na celu miało "usportowienie" oferowanych przez Turyńczyków modeli samochodów, kojarzących się bardziej z wąskimi uliczkami Rzymu i niskim spalaniem ekologicznych diesli na Common Railu, niż z drapieżnym charakterem, turbo doładowanych wysokoprężnych silników sportowych, charakterystycznych dla Abartha.
Mimo że produkcja w Abarth jest seryjna, a ilość produkowanych rocznie modeli w samych Tychach waha się w okolicach 5-6 tysięcy sztuk, nie można powiedzieć, żeby było to auto dla każdego. Pod maską niewielkiego bazującego na modelu Fiata 500, Abartha o tej samej nazwie kryje się 135 KM w silniku T-Jet, dla porównania protoplasta Abartha, miał ich zaledwie 69. Tradycją Abartha, kultywowaną już w latach 70 jest wykorzystywanie jednostek napędowych pozwalających na uzyskanie dwa razy więcej mocy niż w przypadku samochodów produkowanych seryjnie. Ponieważ Fiat kontroluje 100% akcji Abarth, ciężko mówić w tym wypadku o ukłonie w stronę marki, bardziej w stronę modelu, jednak flagową produkcją Abartha jest zaprezentowany w Genewie w 2007 Abarth Grande Punto oraz najsilniejsza dostępna na świecie wersja Fiata 124, Abarth 124 Spider GT.
170 koni mechanicznych mocy ukryte pod matowym lakierem maski Abartha 124 Grand Turismo, zapewnia 250 Nm momentu obrotowego przy zaledwie 2500 obrotów na minutę, silnik MultiAir, doładowany turbosprężarką Garreta sprawia, że sześć biegów manualnej skrzyni odświeżonej sto dwudziestki czwórki, zapewnia maksimum frajdy z jazdy na każdym przełożeniu. 230 km/h, czyli maksymalna prędkość, jaką rozwija Abarth 124 sprawia, że stu procent możliwości samochodu nie posmakujemy w Polsce, chyba że na torze, ale zawsze przecież pozostaje jeszcze niemiecka autostrada...
Pozostaje jeszcze kwestia ekologii i emisji gazów związanych ze spalaniem paliwa, co w przypadku Abartha ma się w następujący sposób. Rozsądne zużycie 6 litrów na 100 kilometrów w cyklu mieszanym sprawia, że w układzie wydechowym można znaleźć filtr cząstek stałych, a emisja została zoptymalizowana do spełnienia standardów Europejskiej Normy Emisji Spalin EURO VI, a emisja dwutlenku węgla została sprowadzona do 148 litrów na 100 kilometrów. Niezawodność, styl i potężne osiągi to znak charakterystyczny Abartha, a problemy, jakie dotykają samochody sygnowane skorpionem, to najczęściej konieczność wyczyszczenia filtra cząstek stałych, co nie jest niczym nadzwyczajnym, filtry DPF mają to do siebie, że się zapychają.
Katalog Abarth filtrów cząstek stałych DPF, FAP i katalizatorów, oraz zamienniki JMJ, Bosal, Walker, Novak, BM Catalysts oraz Veneporte
Marka | Model | Inne parametry |
Cennik czyszczenia i regeneracji filtrów DPF/FAP i katalizatorów Abarth |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Czyszczenie filtra DPF Abarth | 398 |
Regeneracja filtra FAP Abarth | 398 |
Mycie katalizatora Abarth | 398 |
Płukanie katalizatora SCR Abarth | 398 |
Naprawa filtra cząstek stałych Abarth | 398 |
Regeneracja, płukanie DPF/FAP i katalizatorów do samochodów ciężarowych Abarth | 1490 |
Wycinanie filtra DPF Abarth, usuwanie filtra DPF Abarth | 0 * |
Serwisowe wypalanie katalizatora SCR Abarth | 250 |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin regeneracji filtra DPF/FAP lub katalizatora
Bardzo prosimy o pozostawienie danych niezbędnych do skontaktowania się w sprawie ustalenia terminu wykonania usługi czyszczenia bądź regeneracji filtra FAP / DPF lub katalizatora.
Usługi
Dostępne w mieście
- Adamów Drwalewski
- Chotomów
- Frampol
- Myślibórz
- Marklowice
- Sułkowice
- Pelplin
- Częstochowa
- Adamierz
- Ulanów
- Trzciana
- Kurów
- Nowa Dęba
- Wińsko
- Chrzanów
- Dobrzyń nad Wisłą
- Miedziana Góra
- Karlino
- Nakło nad Notecią
- Chojnice
- Nowa Słupia
- Bulowice
- Piechowice
- Miękinia
- Czarny Dunajec
- Ruszowice
- Sławno
- Glinno
- Grodzisk Wielkopolski
- Dobrzyca
Komentarze