Czyszczenie filtrów DPF / FAP i regeneracja katalizatorów -Acura-filtry-dpf-fap.pl

Oceń:
/ Aktualna ocena: 5.00

Acura była pierwszą japońską marką samochodów luksusowych, która opuściła Japonię. Jej historia, mimo że niezbyt długa, ponieważ jej początki na rynku to rok 1986, zawiera w sobie niejedną perełkę, nad którą warto zatrzymać się i pochylić. Japońskie samochody znane są z tego, że często dostępne są w wersji zarówno seryjnej, jak i luksusowej, jednak pod zupełnie inną marką. Tak jak dla Toyoty takim ekskluzywnym alter go jest Lexus, dla Nissana, Infiniti, tak Acura jest sportową i znacznie lepiej wyposażoną wersją Hondy. Odważne decyzje, jakie zapadły w zarządzie Hondy przed wielu laty sprawiły, że po dziesięciu latach badań, Acura zadebiutowała z samochodem Acura Legend i Acura Integra, jednocześnie wyprzedzając wszystkich konkurentów z Kraju Kwitnącej Wiśni.

 

Jeszcze przed końcem lat 80' na drogi trafił samochód sygnowany logiem Acury, a okrzyknięty realnym konkurentem dla sporotwych produkcji marek takich jak Porsche czy Ferrari. Mowa oczywiście o modelu NSX, który jest znany każdemu miłośnikowi japońskiej sportowej motoryzacji. New Sports eXperiment, bo tak rozwija się akronim z nazwy modelu, idealnie oddaje niszę, którą NSX zapełnił. VTEC pod maską NSX-a (autorski silnik Hondy, ze zmiennymi fazami rozrządu) pracujący w V-kształtnym układzie generował do 275 KM mechanicznych mocy, co sprawiało, że opór powietrza, którego współczynnik i tak wynosił 0,32, był praktycznie nieodczuwalny, a przyspieszenie tego potężnego sportowego samochodu dosłownie wciskało w fotele.

 

Oczywiście po sukcesie pierwszych produkcji miejsce w koncernie znalazło się dla znacznie mniej sportowych, za to znacznie bardziej luksusowych samochodów, czego przykładem mogą być modele wprowadzone na rynek z alfanumeryczną nomenklaturą, jak 3,5 RL czy 3,2 TL, które jednak nie mogły pochwalić się tak spektakularnym sukcesem, jak ich poprzedniki, czy nawet protoplaści sygnowani znakiem Hondy. W 2001 roku pojawił się również model MDX czy przygotowany przez japońską Acurę luksusowy SUV.

 

Koncern oczywiście działa do dziś a modele produkowane w japońskich (i amerykańskich) fabrykach, zachwycają na całym świecie, a prócz tego nie brakuje również modeli koncepcyjnych, których cała gama czeka na aprobatę recenzentów i polecenia seryjnej produkcji. Dla klientów europejskich dostęp do nowinek Acury jest nieco ograniczony, ponieważ w porównaniu z wysokorozwiniętą siecią dealerską w Stanach Zjednoczonych czy w Azji, Stary Kontynent jest nieco zaniedbany, a przynajmniej nie można pozbyć się takiego wrażenia – auta dostępne są jedynie na specjalne zamówienie i wszystkie procedury odbywają się poprzez pośrednika z Wysp Brytyjskich.

 

Mimo że wiele mówiło się o odejściu od silników wysokoprężnych, a Honda słynie z dobrych silników benzynowych, z dobrych silników diesla, nie słynie, to najnowszy wysokoprężny silnik i-CTDi nosi wszystkie znamiona świetnego diesla. O tym jak sprawdza się tam gdzie diesel góruje, czyli w długotrwałej eksploatacji czas pokaże, jednak tak jak w innych samochodach z silnikiem diesla, tak i w Hondzie, a co za tym idzie również w Acurze, można spodziewać się zapchanego filtra DPF.

 

Filtr FAP z samochodu marki Acura na stole w pracowni przed regeneracją
Naprawa filtrów FAP marki Acura

 

Katalog Acura filtrów cząstek stałych DPF, FAP i katalizatorów, oraz zamienniki JMJ, Bosal, Walker, Novak, BM Catalysts oraz Veneporte

Katalog oryginalnych filtrów cząstek stałych DPF FAP i katalizatorów Acura oraz ich zamienników JMJ, Bosal, Walker, Novak, BM Catalysts, a także Veneporte.
Marka Model Pojemmność Oznaczenie Silnika Lata Produkcji Zamiennik JMJ Numer OE Zamiennik Bosal Zamiennik Walker Zamiennik Novak Zamiennik BM Catalysts Numer Delphi Konie Mechaniczne Kilowaty Długość Numer Veneporte Norma Emisji Spalin Cena

Cennik czyszczenia i regeneracji filtrów DPF/FAP i katalizatorów Acura

Cena i koszt (netto)
Czyszczenie filtra DPF Acura 398
Regeneracja filtra FAP Acura 398
Mycie katalizatora Acura 398
Płukanie katalizatora SCR Acura 398
Naprawa filtra cząstek stałych Acura 398
Mycie, regeneracja DPF/FAP i katalizatorów do samochodów ciężarowych Acura 1490
Wycinanie filtra FAP Acura, usuwanie filtra FAP Acura 0 *
Serwisowe wypalanie katalizatora Acura 250
* metoda prawnie zabroniona
Wysłanie przesyłki zawierającej podzespoły do regeneracji jest równoznaczne z zawarciem umowy o wykonanie usługi.

Zarezerwuj termin regeneracji filtra DPF/FAP lub katalizatora do samochodu marki Acura

Bardzo prosimy o pozostawienie danych niezbędnych do skontaktowania się w sprawie ustalenia terminu wykonania usługi czyszczenia bądź regeneracji filtra FAP / DPF lub katalizatora.

Loader
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Call icon
Zadzwoń i sprawdź +48 725 803 803
Call icon

Zadzwoń do nas

+48 725 803 803
lub

Zostaw nam swój numer

Tel loader
Wpisz poprawny numer