Miasto - Gdańsk - Desktop Miasto - Gdańsk - Mobilne

Czyszczenie filtrów DPF / FAP i regeneracja katalizatorów Avia

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF/FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów Avia

  • check

    Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    Czas realizacji 1-2 dni robocze

  • check

    GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2

W którym serwisie możliwa jest usługa renowacji filtrów cząstek stałych dla samochodów osobowych z logo Avia?

Działające nieprawidłowo filtry można naprawić w autoryzowanych pracowniach naprawy. Jest to bardzo korzystna możliwość, gdyż do warsztatu filtry cząstek stałych można przywieźć samodzielnie lub zarezerwować usługę jednego z naszych kurierów, która obejmuje transport filtrów DPF i FAP do serwisu i z powrotem do zamawiającego.

Jak przebiega realizacja naprawy filtrów cząstek stałych i katalizatorów z osobówek produkcji Avia w autoryzowanym warsztacie?

W naszym zakładzie w celu przeprowadzenia czyszczenia filtrów DPF z pojazdów produkcji Avia pracujemy zgodnie z określonymi procedurami, do jakich należą:
  • Odbiór od klientów filtrów cząstek stałych przywiezionych do serwisu bez pośredników bądź dzięki pomocy kuriera.
  • Skierowanie filtrów cząstek stałych z osobówek z koncernu Avia do pracowni regeneracji, gdzie endoskopowo weryfikowany jest stopień uszkodzenia.
  • Gdy kondycja filtra lub katalizatora daje możliwość czyszczenia na profesjonalnych maszynach, filtr cząstek stałych jest instalowany do przyrządu służącego do regeneracji wodnej.
  • Wykonanie ponownych weryfikacji na zregenerowanych i osuszonych filtrach z samochodów osobowych z koncernu Avia.
  • Wydruk dokumentacji dotyczących stanu filtrów FAP po procesie mycia oraz dostarczenie zregenerowanych części do rąk klienta.

Czy dużo potrzeba zapłacić za realizację usługi regeneracji filtrów DPF i FAP dla osobówek z koncernu Avia wyposażonych w silnik wysokoprężny?

Cena poddania czyszczeniu filtrów FAP dla osobówek produkcji Avia okazuje się naprawdę korzystna i sięga ułamek wartości filtra ze sklepu.

Jak najlepiej dotransportować filtr FAP aut produkcji Avia, by na terenie profesjonalnej pracowni mogła być wykonana renowacja?

W pracowni czyszczenia filtrów cząstek stałych i katalizatorów udostępniamy klientom skorzystanie z dwóch możliwości: filtry cząstek stałych i katalizatory można samemu przywieźć do serwisu bądź zarezerwować jednego z naszych kurierów, który zajmie się transportem filtrów FAP w obie strony.

Jakiego rodzaju filtry cząstek stałych i katalizatory z pojazdów marki Avia można poddawać naprawie filtrów DPF i FAP?

W praktyce wszystkie filtry i katalizatory SCR można poddawać oczyszczaniu, w tym:
  • filtry i katalizatory SCR do samochodów osobowych,
  • filtry DPF i FAP do pojazdów ciężarowych,
  • filtry FAP do samochodów dostawczych.

Jakie można wymienić symptomy defektu filtrów cząstek stałych w autach marki Avia i decydują o tym, że filtr cząstek stałych powinien zostać przeznaczony do przeprowadzenia remontu filtrów?

Standardowe objawy usterki filtrów DPF i FAP w pojazdach z logo Avia to:
  • wzrost poboru paliwa;
  • skoki obrotów silnika;
  • wzrost emisji sadzy;
  • niemożność rozruchu silnika;
  • ograniczenie osiągów.

Co świadczy o tym, że należy wybrać czyszczenie filtrów z aut z logo Avia w autoryzowanym zakładzie?

Opłaca się wykorzystać naszą ofertę koncentrujące się na przywracania funkcjonalności filtrów cząstek stałych w samochodach z koncernu Avia, dlatego, że:
  • Możemy pochwalić się zadowolonymi klientami w całym kraju.
  • Wszystkie zregenerowane filtry i katalizatory mają gwarancję jak nowe, na 2 lata, bez limitu kilometrów.
  • Jesteśmy największą i najnowocześniejszą tego typu pracownią w kraju.
  • Mamy bardzo atrakcyjne ceny.
  • Do zrealizowanych zleceń dołączamy dokumentację.

Założone w 1919 roku czechosłowackie przedsiębiorstwo zajmujące się produkcja samolotów, to kolejny przykład na to, że nawet najlepiej przemyślane i prosperujące przedsiębiorstwo jest w stanie zniszczyć ustrój socjalistyczny. Jaskółka w logo firmy oddaje polot, z jakim Pavel Benes oraz Miroslav Hajn postawili wszystko na jedną kartę i w nieczynnej cukrowni otworzyli fabrykę samolotów i silników lotniczych Avia. Pierwszym samolotem, który opuścił Avię, był myśliwski samolot Avia B-534, a jego produkcja utrzymywała się aż do końca Drugiej Wojny Światowej.

Zakończenie wojny oznaczało dla Czechosłowacji przejście na ustrój socjalistyczny, a plan demilitaryzacji zagrabionych przez Związek Radziecki republik, rozpoczął się od zmiany charakteru firmy na cywilny i rozpoczęcia produkcji samochodów ciężarowych i autobusów. Na liniach składane są Skody 706 (przypominające wyglądem rosyjskie Ziły) oraz ciężarówki Tatra. Dopiero pod koniec lat 60 rozpoczyna się wznowienie produkcji związanej z produkcją militarna, w postaci transporterów opancerzonych, a zakup licencji od francuskiego Renault pozwala Avii na zwiększenie produkcji i rozpoczęcie eksportu poza granice ZSRR. Czeskie ciężarówki Avia z logiem Renault trafiały do północnej Afryki oraz innych krajów związku.

Avia szybko przerodziła się w koncern, jednak upadek komunizmu sprawił, że zamówienia rządowe się skończyły, a utrzymanie wcześniejszej wydajności stało się niemożliwe i Avia popadła w kłopoty finansowe. Seria niefortunnych zdarzeń, tak można nazwać szereg złych decyzji podjętych przez postkomunistyczny zarząd w kapitalistycznym kraju, ponieważ prototypy turbodoładowanych produkcji Avii nie przyjęły się zupełnie, następnie sprzedanie 50,2% akcji Daewoo, które wkrótce później upadło, by w konsekwencji za niewielkie pieniądze odsprzedać prawa do Avii firmie Ashok Leyland, która finalnie zrezygnowała z produkcji w Czechach i przeniosła się do Indii. Dopiero w 2016 czeska grupa przemysłowa odkupiła prawa do Avii i reaktywowała produkcję w Czechach.

Sprostanie nowym wymaganiom odnośnie do emisji spalin sprawiło firmie niemałe kłopoty, a konieczność instalacji dodatkowego wyposażenia odbiło się na cenach, które z założenia miały być konkurencyjne. Jednak z powodu obowiązku realizowania europejskich norm emisji spalin EURO w celu uzyskania homologacji na poruszanie się po drogach publicznych, Avia została zmuszona do instalacji w układzie wydechowym filtrów cząstek stałych. Filtry te zwłaszcza w miejskiej eksploatacji często się zapychają, a w efekcie konieczna jest ich regeneracja, jednak cena takiej usługi w porównaniu do wymiany filtra DPF to znikomy procent.

 

Filtr cząstek stałych z samochodu marki Avia na stole w pracowni przed regeneracją
Oczyszczanie filtrów cząstek stałych marki Avia

 

Katalog Avia filtrów cząstek stałych DPF, FAP i katalizatorów, oraz zamienniki JMJ, Bosal, Walker, Novak, BM Catalysts oraz Veneporte

Katalog oryginalnych filtrów cząstek stałych DPF FAP i katalizatorów Avia oraz ich zamienników JMJ, Bosal, Walker, Novak, BM Catalysts, a także Veneporte.
Marka Model Inne parametry

Cennik czyszczenia i regeneracji filtrów DPF/FAP i katalizatorów Avia

Cena i koszt (netto)
Czyszczenie filtra DPF Avia 398
Regeneracja filtra FAP Avia 398
Mycie katalizatora Avia 398
Płukanie katalizatora SCR Avia 398
Naprawa filtra cząstek stałych Avia 398
Płukanie, czyszczenie DPF/FAP i katalizatorów do samochodów ciężarowych Avia 1490
Wycinanie filtra FAP Avia, usuwanie filtra FAP Avia 0 *
Serwisowe wypalanie filtra cząstek stałych Avia 250
* metoda prawnie zabroniona
Wysłanie przesyłki zawierającej podzespoły do regeneracji jest równoznaczne z zawarciem umowy o wykonanie usługi.
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.

Zarezerwuj termin regeneracji filtra DPF/FAP lub katalizatora

Bardzo prosimy o pozostawienie danych niezbędnych do skontaktowania się w sprawie ustalenia terminu wykonania usługi czyszczenia bądź regeneracji filtra FAP / DPF lub katalizatora.

Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Co o tym myślisz?

Komentarze

Rafał
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Katalizatory i filtry cząstek stałych są instalowane w samochodach, aby ograniczać emisję szkodliwych substancji do atmosfery, takich jak tlenki azotu i cząstki stałe. Regeneracja katalizatora polega na przywróceniu jego zdolności do filtrowania tych substancji. Pozbywanie się filtrów DPF / FAP jest nielegalne i grozi karami finansowymi oraz prawnymi, ponieważ nie chroni środowiska. Zdrowie publiczne i środowisko są ważne i należy je chronić przez utrzymywanie filtrów i katalizatorów w dobrym stanie.
Remek
star_outline star_outline star_outline star_outline star_outline
Wystawiono 4 lata temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Regeneracja super sprawa, ale o ile nikt wcześniej z auta filtra nie wyciął.