Subpage photo

Czyszczenie filtrów DPF / FAP i regeneracja katalizatorów - Avia -filtry-dpf-fap.pl

E-mail Skopiuj link
Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.75

W którym serwisie możliwa jest usługa renowacji filtrów cząstek stałych dla samochodów osobowych z logo Avia?

Działające nieprawidłowo filtry można naprawić w autoryzowanych pracowniach naprawy. Jest to bardzo korzystna możliwość, gdyż do warsztatu filtry cząstek stałych można przywieźć samodzielnie lub zarezerwować usługę jednego z naszych kurierów, która obejmuje transport filtrów DPF i FAP do serwisu i z powrotem do zamawiającego.

Jak przebiega realizacja naprawy filtrów cząstek stałych i katalizatorów z osobówek produkcji Avia w autoryzowanym warsztacie?

W naszym zakładzie w celu przeprowadzenia czyszczenia filtrów DPF z pojazdów produkcji Avia pracujemy zgodnie z określonymi procedurami, do jakich należą:
  • Odbiór od klientów filtrów cząstek stałych przywiezionych do serwisu bez pośredników bądź dzięki pomocy kuriera.
  • Skierowanie filtrów cząstek stałych z osobówek z koncernu Avia do pracowni regeneracji, gdzie endoskopowo weryfikowany jest stopień uszkodzenia.
  • Gdy kondycja filtra lub katalizatora daje możliwość czyszczenia na profesjonalnych maszynach, filtr cząstek stałych jest instalowany do przyrządu służącego do regeneracji wodnej.
  • Wykonanie ponownych weryfikacji na zregenerowanych i osuszonych filtrach z samochodów osobowych z koncernu Avia.
  • Wydruk dokumentacji dotyczących stanu filtrów FAP po procesie mycia oraz dostarczenie zregenerowanych części do rąk klienta.

Czy dużo potrzeba zapłacić za realizację usługi regeneracji filtrów DPF i FAP dla osobówek z koncernu Avia wyposażonych w silnik wysokoprężny?

Cena poddania czyszczeniu filtrów FAP dla osobówek produkcji Avia okazuje się naprawdę korzystna i sięga ułamek wartości filtra ze sklepu.

Jak najlepiej dotransportować filtr FAP aut produkcji Avia, by na terenie profesjonalnej pracowni mogła być wykonana renowacja?

W pracowni czyszczenia filtrów cząstek stałych i katalizatorów udostępniamy klientom skorzystanie z dwóch możliwości: filtry cząstek stałych i katalizatory można samemu przywieźć do serwisu bądź zarezerwować jednego z naszych kurierów, który zajmie się transportem filtrów FAP w obie strony.

Jakiego rodzaju filtry cząstek stałych i katalizatory z pojazdów marki Avia można poddawać naprawie filtrów DPF i FAP?

W praktyce wszystkie filtry i katalizatory SCR można poddawać oczyszczaniu, w tym:
  • filtry i katalizatory SCR do samochodów osobowych,
  • filtry DPF i FAP do pojazdów ciężarowych,
  • filtry FAP do samochodów dostawczych.

Jakie można wymienić symptomy defektu filtrów cząstek stałych w autach marki Avia i decydują o tym, że filtr cząstek stałych powinien zostać przeznaczony do przeprowadzenia remontu filtrów?

Standardowe objawy usterki filtrów DPF i FAP w pojazdach z logo Avia to:
  • wzrost poboru paliwa;
  • skoki obrotów silnika;
  • wzrost emisji sadzy;
  • niemożność rozruchu silnika;
  • ograniczenie osiągów.

Co świadczy o tym, że należy wybrać czyszczenie filtrów z aut z logo Avia w autoryzowanym zakładzie?

Opłaca się wykorzystać naszą ofertę koncentrujące się na przywracania funkcjonalności filtrów cząstek stałych w samochodach z koncernu Avia, dlatego, że:
  • Możemy pochwalić się zadowolonymi klientami w całym kraju.
  • Wszystkie zregenerowane filtry i katalizatory mają gwarancję jak nowe, na 2 lata, bez limitu kilometrów.
  • Jesteśmy największą i najnowocześniejszą tego typu pracownią w kraju.
  • Mamy bardzo atrakcyjne ceny.
  • Do zrealizowanych zleceń dołączamy dokumentację.

Założone w 1919 roku czechosłowackie przedsiębiorstwo zajmujące się produkcja samolotów, to kolejny przykład na to, że nawet najlepiej przemyślane i prosperujące przedsiębiorstwo jest w stanie zniszczyć ustrój socjalistyczny. Jaskółka w logo firmy oddaje polot, z jakim Pavel Benes oraz Miroslav Hajn postawili wszystko na jedną kartę i w nieczynnej cukrowni otworzyli fabrykę samolotów i silników lotniczych Avia. Pierwszym samolotem, który opuścił Avię, był myśliwski samolot Avia B-534, a jego produkcja utrzymywała się aż do końca Drugiej Wojny Światowej.

Zakończenie wojny oznaczało dla Czechosłowacji przejście na ustrój socjalistyczny, a plan demilitaryzacji zagrabionych przez Związek Radziecki republik, rozpoczął się od zmiany charakteru firmy na cywilny i rozpoczęcia produkcji samochodów ciężarowych i autobusów. Na liniach składane są Skody 706 (przypominające wyglądem rosyjskie Ziły) oraz ciężarówki Tatra. Dopiero pod koniec lat 60 rozpoczyna się wznowienie produkcji związanej z produkcją militarna, w postaci transporterów opancerzonych, a zakup licencji od francuskiego Renault pozwala Avii na zwiększenie produkcji i rozpoczęcie eksportu poza granice ZSRR. Czeskie ciężarówki Avia z logiem Renault trafiały do północnej Afryki oraz innych krajów związku.

Avia szybko przerodziła się w koncern, jednak upadek komunizmu sprawił, że zamówienia rządowe się skończyły, a utrzymanie wcześniejszej wydajności stało się niemożliwe i Avia popadła w kłopoty finansowe. Seria niefortunnych zdarzeń, tak można nazwać szereg złych decyzji podjętych przez postkomunistyczny zarząd w kapitalistycznym kraju, ponieważ prototypy turbodoładowanych produkcji Avii nie przyjęły się zupełnie, następnie sprzedanie 50,2% akcji Daewoo, które wkrótce później upadło, by w konsekwencji za niewielkie pieniądze odsprzedać prawa do Avii firmie Ashok Leyland, która finalnie zrezygnowała z produkcji w Czechach i przeniosła się do Indii. Dopiero w 2016 czeska grupa przemysłowa odkupiła prawa do Avii i reaktywowała produkcję w Czechach.

Sprostanie nowym wymaganiom odnośnie do emisji spalin sprawiło firmie niemałe kłopoty, a konieczność instalacji dodatkowego wyposażenia odbiło się na cenach, które z założenia miały być konkurencyjne. Jednak z powodu obowiązku realizowania europejskich norm emisji spalin EURO w celu uzyskania homologacji na poruszanie się po drogach publicznych, Avia została zmuszona do instalacji w układzie wydechowym filtrów cząstek stałych. Filtry te zwłaszcza w miejskiej eksploatacji często się zapychają, a w efekcie konieczna jest ich regeneracja, jednak cena takiej usługi w porównaniu do wymiany filtra DPF to znikomy procent.

 

Filtr cząstek stałych z samochodu marki Avia na stole w pracowni przed regeneracją
Oczyszczanie filtrów cząstek stałych marki Avia

 

Katalog Avia filtrów cząstek stałych DPF, FAP i katalizatorów, oraz zamienniki JMJ, Bosal, Walker, Novak, BM Catalysts oraz Veneporte

Katalog oryginalnych filtrów cząstek stałych DPF FAP i katalizatorów Avia oraz ich zamienników JMJ, Bosal, Walker, Novak, BM Catalysts, a także Veneporte.
Marka Model Inne parametry

Cennik czyszczenia i regeneracji filtrów DPF/FAP i katalizatorów Avia

Cena i koszt (netto)
Czyszczenie filtra DPF Avia 398
Regeneracja filtra FAP Avia 398
Mycie katalizatora Avia 398
Płukanie katalizatora SCR Avia 398
Naprawa filtra cząstek stałych Avia 398
Płukanie, czyszczenie DPF/FAP i katalizatorów do samochodów ciężarowych Avia 1490
Wycinanie filtra FAP Avia, usuwanie filtra FAP Avia 0 *
Serwisowe wypalanie filtra cząstek stałych Avia 250
* metoda prawnie zabroniona
Wysłanie przesyłki zawierającej podzespoły do regeneracji jest równoznaczne z zawarciem umowy o wykonanie usługi.
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.

Zarezerwuj termin regeneracji filtra DPF/FAP lub katalizatora do samochodu marki Avia

Bardzo prosimy o pozostawienie danych niezbędnych do skontaktowania się w sprawie ustalenia terminu wykonania usługi czyszczenia bądź regeneracji filtra FAP / DPF lub katalizatora.

Loader
Zaznacz, aby kontynuować

Wszystkie wysłane poprzez nasz serwis filtry trafiają do najnowocześniejszej i największej pracowni regeneracji filtrów DPF, FAP i katalizatorów w Stalowej Woli.

Komentarze

Remek 2020-03-24 15:37:21

Regeneracja super sprawa, ale o ile nikt wcześniej z auta filtra nie wyciął.

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO
Call icon
Zadzwoń i sprawdź +48 725 803 803
Call icon

Zadzwoń do nas

+48 725 803 803
lub

Zostaw nam swój numer

Tel loader
Wpisz poprawny numer