Czyszczenie filtrów DPF / FAP i regeneracja katalizatorów -Avia-filtry-dpf-fap.pl

Oceń:
/ Aktualna ocena: 5.00

Założone w 1919 roku czechosłowackie przedsiębiorstwo zajmujące się produkcja samolotów, to kolejny przykład na to, że nawet najlepiej przemyślane i prosperujące przedsiębiorstwo jest w stanie zniszczyć ustrój socjalistyczny. Jaskółka w logo firmy oddaje polot, z jakim Pavel Benes oraz Miroslav Hajn postawili wszystko na jedną kartę i w nieczynnej cukrowni otworzyli fabrykę samolotów i silników lotniczych Avia. Pierwszym samolotem, który opuścił Avię, był myśliwski samolot Avia B-534, a jego produkcja utrzymywała się aż do końca Drugiej Wojny Światowej.

Zakończenie wojny oznaczało dla Czechosłowacji przejście na ustrój socjalistyczny, a plan demilitaryzacji zagrabionych przez Związek Radziecki republik, rozpoczął się od zmiany charakteru firmy na cywilny i rozpoczęcia produkcji samochodów ciężarowych i autobusów. Na liniach składane są Skody 706 (przypominające wyglądem rosyjskie Ziły) oraz ciężarówki Tatra. Dopiero pod koniec lat 60 rozpoczyna się wznowienie produkcji związanej z produkcją militarna, w postaci transporterów opancerzonych, a zakup licencji od francuskiego Renault pozwala Avii na zwiększenie produkcji i rozpoczęcie eksportu poza granice ZSRR. Czeskie ciężarówki Avia z logiem Renault trafiały do północnej Afryki oraz innych krajów związku.

Avia szybko przerodziła się w koncern, jednak upadek komunizmu sprawił, że zamówienia rządowe się skończyły, a utrzymanie wcześniejszej wydajności stało się niemożliwe i Avia popadła w kłopoty finansowe. Seria niefortunnych zdarzeń, tak można nazwać szereg złych decyzji podjętych przez postkomunistyczny zarząd w kapitalistycznym kraju, ponieważ prototypy turbodoładowanych produkcji Avii nie przyjęły się zupełnie, następnie sprzedanie 50,2% akcji Daewoo, które wkrótce później upadło, by w konsekwencji za niewielkie pieniądze odsprzedać prawa do Avii firmie Ashok Leyland, która finalnie zrezygnowała z produkcji w Czechach i przeniosła się do Indii. Dopiero w 2016 czeska grupa przemysłowa odkupiła prawa do Avii i reaktywowała produkcję w Czechach.

Sprostanie nowym wymaganiom odnośnie do emisji spalin sprawiło firmie niemałe kłopoty, a konieczność instalacji dodatkowego wyposażenia odbiło się na cenach, które z założenia miały być konkurencyjne. Jednak z powodu obowiązku realizowania europejskich norm emisji spalin EURO w celu uzyskania homologacji na poruszanie się po drogach publicznych, Avia została zmuszona do instalacji w układzie wydechowym filtrów cząstek stałych. Filtry te zwłaszcza w miejskiej eksploatacji często się zapychają, a w efekcie konieczna jest ich regeneracja, jednak cena takiej usługi w porównaniu do wymiany filtra DPF to znikomy procent.

 

Filtr cząstek stałych z samochodu marki Avia na stole w pracowni przed regeneracją
Oczyszczanie filtrów cząstek stałych marki Avia

 

Katalog Avia filtrów cząstek stałych DPF, FAP i katalizatorów, oraz zamienniki JMJ, Bosal, Walker, Novak, BM Catalysts oraz Veneporte

Katalog oryginalnych filtrów cząstek stałych DPF FAP i katalizatorów Avia oraz ich zamienników JMJ, Bosal, Walker, Novak, BM Catalysts, a także Veneporte.
Marka Model Pojemmność Oznaczenie Silnika Lata Produkcji Zamiennik JMJ Numer OE Zamiennik Bosal Zamiennik Walker Zamiennik Novak Zamiennik BM Catalysts Numer Delphi Konie Mechaniczne Kilowaty Długość Numer Veneporte Norma Emisji Spalin Cena

Cennik czyszczenia i regeneracji filtrów DPF/FAP i katalizatorów Avia

Cena i koszt (netto)
Czyszczenie filtra DPF Avia 398
Regeneracja filtra FAP Avia 398
Mycie katalizatora Avia 398
Płukanie katalizatora SCR Avia 398
Naprawa filtra cząstek stałych Avia 398
Płukanie, mycie DPF/FAP i katalizatorów do samochodów ciężarowych Avia 1490
Wycinanie filtra DPF Avia, usuwanie filtra DPF Avia 0 *
Serwisowe wypalanie filtra FAP Avia 250
* metoda prawnie zabroniona
Wysłanie przesyłki zawierającej podzespoły do regeneracji jest równoznaczne z zawarciem umowy o wykonanie usługi.

Zarezerwuj termin regeneracji filtra DPF/FAP lub katalizatora do samochodu marki Avia

Bardzo prosimy o pozostawienie danych niezbędnych do skontaktowania się w sprawie ustalenia terminu wykonania usługi czyszczenia bądź regeneracji filtra FAP / DPF lub katalizatora.

Loader
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Call icon
Zadzwoń i sprawdź +48 725 803 803
Call icon

Zadzwoń do nas

+48 725 803 803
lub

Zostaw nam swój numer

Tel loader
Wpisz poprawny numer