Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów Chevrolet
1-2 dni robocze
W którym serwisie jest dostępna usługa poddania czyszczeniu filtrów FAP dla aut produkcji Chevrolet?
W jaki sposób odbywa się realizacja remontu filtrów DPF i FAP z samochodów marki Chevrolet w specjalistycznym warsztacie?
Ile trzeba zapłacić za przeprowadzenie usługi regeneracji filtrów cząstek stałych dla samochodów wyprodukowanych przez koncern Chevrolet wyposażonych w silnik wysokoprężny?
Jak najszybciej doręczyć filtry cząstek stałych osobówek z logo Chevrolet, aby na terenie profesjonalnej pracowni mogła być wykonana procedura czyszczenia?
Jakiej kategorii filtry cząstek stałych i katalizatory z osobówek z logo Chevrolet da się poddawać regeneracji filtrów DPF?
Jakie można wymienić objawy niesprawności filtrów w samochodach marki Chevrolet oraz decydują o tym, że filtr cząstek stałych powinien zostać przeznaczony do przeprowadzenia renowacji filtrów cząstek stałych i katalizatorów?
Dlaczego opłaca się przeprowadzić naprawę filtrów FAP z samochodów produkcji Chevrolet w autoryzowanym serwisie?
Chevrolet Motor Company powołano do życia w 1911 roku, czyli w latach, gdy większość pojazdów stanowiła dobro luksusowe, na które mogli pozwolić sobie tylko nieliczni. Przez 100 lat koncern ten wyprodukował ponad 215 milionów egzemplarzy, z czego 60 milionów jeździ po drogach do dziś.
Wiliam Durant, założyciel, zaczął odnosić swoje pierwsze sukcesy w sprzedaży powozów konnych, interesy rozwijały się na tyle dobrze, że wkrótce spróbował swoich sił w produkcji samochodów i założył firmę Buick Motor Co. W ciągu kilku lat, otworzył kilka innych marek- Cadillaca, Oldsmobila i Oaklanda. Chcąc połączyć wszystkie w jedną firmę, w 1908 roku stworzył General Motors. Następnie Durant podjął współpracę z kierowcą wyścigowym Louisem Chevroletem, którego zatrudnił do zaprojektowania luksusowego, sześciocylindrowego samochodu. Efektem ich pracy był model Classic Six, umieszczono na nim nazwisko Chevroleta i tak 1911 roku firma Chevrolet Motor Company została zarejestrowana w stanie Michigan. W 1941 roku Durant stwierdził, że jego celem będą przystępne cenowo auta, tak powstał Chevrolet 490. W 1917 roku marka wprowadziła pierwszy silnik V8, następnie skonstruowała pierwszą lekką półciężarówkę.
W latach 30. Chevrolet wprowadził niezależne zawieszenie przednie i pierwszy model kombi Suburban Carryall. W latach 50.koncern wykorzystywał w swoich autach automatyczną skrzynię biegów, a kilka lat później stworzył nowa wersje silnika V8, "small block" który trafił do modelu Corvette. Lata 70. w branży motoryzacyjnej stanowiły wyzwanie dla wszystkich firm ze względu na kryzys paliwowy. Mimo to na koniec tej dekady firma uzyskała poziom 100 mln wyprodukowanych pojazdów. W 1983 roku wprowadzono nową generację modelu Corvette, jego milionowy egzemplarz został wyprodukowany w 1992 roku. W 2001 roku General Motors nabyło spółkę Daewoo motors co pozwoliło na uzyskanie dostępu do europejskich sieci sprzedaży detalicznej. Od tego czasu firma wprowadziła na rynek wiele modeli, wśród nich znajduje się Chevrolet Volt, który zapoczątkował nową erę pojazdów z napędem elektrycznym o rozszerzonym zasięgu. Pro ekologiczne samochody elektryczne wolne są od rozwiązań w stylu filtra cząstek stałych, który za zadanie ma zmniejszanie emisji zanieczyszczeń powstających przy spalaniu oleju napędowego. Auta elektryczne nie posiadają nawet układu wydechowego, więc nie ma mowy również o spalinach, jednak wszystkim kierowcom Chevroletów wyposażonych w silniki diesla, możemy doradzić, że zapchany filtr cząstek stałych oznacza konieczność regeneracji filtra cząstek stałych, a nie konieczność usunięcia filtra DPF. Słynna już "muszka" Chevroleta w ciągu ostatnich 100 lat ozdobiła ponad 215 milionów aut. Nowy samochód osobowy Chevroleta znajduje swojego nabywcę co 6,39 sekundy w jednym ze 140 krajów. W pierwszej połowie 2016 roku marka sprzedała 2,5 miliona aut ustanawiając tym samym nowy rekord wśród słynnych marek samochodowych.
Marka | Model | Inne parametry |
Chevrolet | cruze |
Lata Produkcji: 05/2009- Pojemność: 2.0 CDI Oznaczenie Silnika: Z20S1 Zamiennik JMJ: JMJ1205 Numer OE: 4805946; 4813964; 96629318; 96946888; 96832656; Zamiennik Bosal: Zamiennik Walker: Zamiennik Novak: Zamiennik BM Catalysts: Numer Delphi: Konie Mechaniczne: Kilowaty: Długość: Numer Veneporte: Norma Emisji Spalin: Cena: |
Chevrolet | cruze |
Lata Produkcji: 05/2009- Pojemność: 2.0 CDI Oznaczenie Silnika: Z20DMH Zamiennik JMJ: JMJ1205 Numer OE: 4805946; 4813964; 96629318; 96946888; 96832656; Zamiennik Bosal: Zamiennik Walker: Zamiennik Novak: Zamiennik BM Catalysts: Numer Delphi: Konie Mechaniczne: Kilowaty: Długość: Numer Veneporte: Norma Emisji Spalin: Cena: |
Chevrolet | captiva |
Lata Produkcji: 10/2006- Pojemność: 2.0 D Oznaczenie Silnika: Z20S Zamiennik JMJ: JMJ1205 Numer OE: 4805946; 4813964; 96629318; 96946888; 96832656; Zamiennik Bosal: Zamiennik Walker: Zamiennik Novak: 39.101.F Zamiennik BM Catalysts: BM11085H; Numer Delphi: Konie Mechaniczne: Kilowaty: Długość: Numer Veneporte: Norma Emisji Spalin: Cena: |
Chevrolet | captiva |
Lata Produkcji: 10/2006- Pojemność: 2.0 D Oznaczenie Silnika: 4WD Z20S Zamiennik JMJ: JMJ1205 Numer OE: 4805946; 4813964; 96629318; 96946888; 96832656; Zamiennik Bosal: Zamiennik Walker: Zamiennik Novak: Zamiennik BM Catalysts: Numer Delphi: Konie Mechaniczne: Kilowaty: Długość: Numer Veneporte: Norma Emisji Spalin: Cena: |
Cennik czyszczenia i regeneracji filtrów DPF/FAP i katalizatorów Chevrolet |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Czyszczenie filtra DPF Chevrolet | 398 |
Regeneracja filtra FAP Chevrolet | 398 |
Mycie katalizatora Chevrolet | 398 |
Płukanie katalizatora SCR Chevrolet | 398 |
Naprawa filtra cząstek stałych Chevrolet | 398 |
Mycie, regeneracja DPF/FAP i katalizatorów do samochodów ciężarowych Chevrolet | 1490 |
Wycinanie katalizatora Chevrolet, usuwanie katalizatora Chevrolet | 0 * |
Serwisowe wypalanie filtra cząstek stałych Chevrolet | 250 |
Bardzo prosimy o pozostawienie danych niezbędnych do skontaktowania się w sprawie ustalenia terminu wykonania usługi czyszczenia bądź regeneracji filtra FAP / DPF lub katalizatora.
Wszystkie wysłane poprzez nasz serwis filtry trafiają do najnowocześniejszej i największej pracowni regeneracji filtrów DPF, FAP i katalizatorów w Stalowej Woli.
Komentarze
Tak, katalizatory mogą być regenerowane. Proces regeneracji polega na usunięciu zanieczyszczeń i nagaru z katalizatora, które powodują spadek jego skuteczności. Regeneracja katalizatorów jest bardziej ekologicznym i ekonomicznym rozwiązaniem niż wymiana katalizatora na nowy, ponieważ pozwala na przywrócenie jego pierwotnych właściwości i działania.
Jednak nie każdy katalizator może zostać zregenerowany, szczególnie jeśli jest zbyt zanieczyszczony lub uszkodzony mechanicznie. Dlatego ważne jest, aby regularnie kontrolować stan katalizatora i skontaktować się ze specjalistą w razie potrzeby, aby ocenić czy jest on nadający się do regeneracji.
Filtr z mojego Chevroleta uratowała regeneracja i czyszczenie. Oddałem do serwisu i jestem naprawdę bardzo zadowolony. Polecam
@Michał a gdzie czyściłeś? Bo w sumie u mnie się coraz częściej w Chevrolecie filtr wypala i w sumie też bym go wyczyścił może.
Kupiłem niedawno Chevroleta i niestety zapchany był filtr dpf, ale na szczęście wyczyściłem go w dobrej cenie i teraz jeździ jak należy.