Miasto - Gdańsk - Desktop Miasto - Gdańsk - Mobilne

Czyszczenie filtrów DPF / FAP i regeneracja katalizatorów Daewoo

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF/FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów Daewoo

  • check

    Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    Czas realizacji 1-2 dni robocze

  • check

    GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2

W jakiej pracowni jest dostępna możliwość naprawy filtrów FAP dla samochodów osobowych wyprodukowanych przez koncern Daewoo?

Zanieczyszczone filtry DPF można naprawić w autoryzowanych serwisach. Jest to bardzo dogodna możliwość, gdyż do serwisu filtr DPF można doręczyć bezpośrednio lub uzgodnić usługę kuriera, która obejmuje transport filtrów cząstek stałych i katalizatorów do serwisu oraz z powrotem do klienta.

W jaki sposób przebiega realizacja regeneracji filtrów DPF i FAP z pojazdów produkcji Daewoo w specjalistycznym zakładzie?

W naszym serwisie w celu wykonania poddania czyszczeniu filtrów cząstek stałych i katalizatorów z osobówek marki Daewoo postępujemy zgodnie z określonymi etapami, do których zaliczają się:
  • Odbiór od klientów filtrów DPF i FAP przywiezionych do warsztatu bez pośredników albo z pomocą pracownika firmy kurierskiej.
  • Doręczenie filtrów cząstek stałych z samochodów osobowych marki Daewoo do pracowni, gdzie wziernikowo weryfikowany jest stopień uszkodzenia.
  • Gdy kondycja filtra cząstek stałych kwalifikuje go do czyszczenia na przeznaczonych do tego maszynach, filtr jest montowany do maszyny służącej do regeneracji wodnej.
  • Wykonanie kolejnych kontroli na wyczyszczonych i osuszonych filtrach cząstek stałych z samochodów osobowych produkcji Daewoo.
  • Wydruk dokumentacji informujących kondycji filtrów DPF po czyszczenia oraz doręczenie wyczyszczonych elementów do zleceniodawcy.

Czy dużo trzeba zapłacić za realizację opcji regeneracji filtrów cząstek stałych dla osobówek z koncernu Daewoo zasilanych silnikiem wysokoprężnym?

Cena regeneracji filtrów FAP dla samochodów osobowych marki Daewoo okazuje się naprawdę niska i sięga ułamek wartości filtra ze sklepu.

Jak przywieźć filtry cząstek stałych aut z koncernu Daewoo, by na terenie specjalistycznej pracowni mogła zostać przeprowadzona renowacja?

W warsztacie oczyszczania filtrów DPF umożliwiamy klientom skorzystanie z dwóch możliwości: filtr cząstek stałych można osobiście doręczyć do pracowni bądź zamówić kuriera, który zajmie się przewozem filtrów DPF w obie strony.

Które filtry cząstek stałych i katalizatory z aut produkcji Daewoo da się poddawać renowacji filtrów DPF i FAP?

W zasadzie wszystkie filtry cząstek stałych i katalizatory można poddawać czyszczeniu, w tym:
  • filtry cząstek stałych do pojazdów osobowych,
  • filtry cząstek stałych do pojazdów ciężarowych,
  • filtry DPF do samochodów użytkowych.

Jakiego rodzaju oznaki nieprawidłowego działania filtrów cząstek stałych i katalizatorów w autach marki Daewoo oraz decydują o tym, że filtr DPF nadaje się do przeprowadzenia regeneracji filtrów DPF?

Charakterystyczne symptomy niesprawności filtrów DPF i FAP w pojazdach produkcji Daewoo to:
  • zwiększone zużycie paliwa;
  • skoki obrotów silnika;
  • wzrost emisji sadzy;
  • brak możliwości odpalenia auta;
  • zmniejszona moc.

Dlaczego warto przeprowadzić oczyszczanie filtrów z samochodów z koncernu Daewoo w autoryzowanym serwisie?

Warto wykorzystać nasze usługi w zakresie regeneracji filtrów cząstek stałych i katalizatorów w samochodach marki Daewoo, bo:
  • Możemy pochwalić się zadowolonymi klientami w całym kraju.
  • Wszystkie zregenerowane filtry i katalizatory mają gwarancję jak nowe, na 2 lata, bez limitu kilometrów.
  • Zlecenia wykonujemy w najnowocześniejszej i największej pracowni w kraju.
  • Mamy bardzo atrakcyjne ceny.
  • Każde zrealizowane w naszych pracowniach zlecenie ma pełną dokumentację.

Pochodząca z Korei Południowej marka Daewoo na pewno pozostawiła w sercach wielu Polaków niezatarty ślad, ponieważ była to pierwsza tak orientalna marka na naszym rynku, a poza tym zdobyła sporą popularność, a Daewoo Lanos, jeden z najbardziej znanych w kraju samochodów został okrzyknięty następcą Poloneza. To potężne zaplecze, w postaci miłości naszych rodaków nie wystarczyły, aby Daewoo przetrwało. Oto jego historia.

Daewoo, jeszcze jako National Motor powstało w roku 1937, jeszcze przed II Wojną Światową, a jego zadaniem było głównie montowanie silników na licencjach zagranicznych i oczywiście nie było możliwości na eksport. Wraz ze zmianą właściciela zmieniła się również nazwa firmy, a Daewoo zaczęło eksport. Dzięki współpracy z FSO i Daewoo Motor Polska intensywny eksport, a także produkcja lokalna kwitły.

Popularne w Polsce Espero i Tico ustąpiły miejca modelom takim jak Nexia (która powstała w Lublinie), Nubira, Leganza, Matiz (model najmniej popularny) czy Lanos (najpopularniejszy model). W Polsce montowane i produkowane były wszystkie z wymienionych powyżej modeli. Początek końca firmy Daewoo w Polsce miał miejsce w 2001 roku, kiedy sytuacja, w jakiej znalazł się producent (o połowę mniejsza sprzedaż w 2001 w stosunku do roku 2000).

Daewoo przejęło National Motor w 1982 roku i do 2001 roku produkowała samochody osobowe i dostawcze, po upadku firmy samochodami osobowymi zajął się Chevrolet, którego modele były wciąż jeszcze produkowane w FSO, natomiast samochodami dostawczymi zajął się indyjski potentat Tata, a samochody nazywa się Tata Daewoo CV.

Zakończenie produkcji samochodów marki Daewoo miało miejsce w roku 2001, czyli niemal 5 lat przed wprowadzeniem pamiętnej normy emisji spalin Euro IV. Z tego też powodu na próżno szukać w układach wydechowych Lanosa czy Matiza filtra cząstek stałych. W samochodach produkowanych po 2006 roku cena, jaką przyszło zapłacić za ekologię, oznaczała problemy z zapychającym się filtrem cząstek stałych.

 

 

Filtr DPF z samochodu marki Daewoo na stole w pracowni przed regeneracją
Oczyszczanie filtrów DPF w samochodach marki Daewoo

 

Katalog Daewoo filtrów cząstek stałych DPF, FAP i katalizatorów, oraz zamienniki JMJ, Bosal, Walker, Novak, BM Catalysts oraz Veneporte

Katalog oryginalnych filtrów cząstek stałych DPF FAP i katalizatorów Daewoo oraz ich zamienników JMJ, Bosal, Walker, Novak, BM Catalysts, a także Veneporte.
Marka Model Inne parametry

Cennik czyszczenia i regeneracji filtrów DPF/FAP i katalizatorów Daewoo

Cena i koszt (netto)
Czyszczenie filtra DPF Daewoo 398
Regeneracja filtra FAP Daewoo 398
Mycie katalizatora Daewoo 398
Płukanie katalizatora SCR Daewoo 398
Naprawa filtra cząstek stałych Daewoo 398
Płukanie, czyszczenie DPF/FAP i katalizatorów do samochodów ciężarowych Daewoo 1490
Wycinanie filtra DPF Daewoo, usuwanie filtra DPF Daewoo 0 *
Serwisowe wypalanie filtra FAP Daewoo 250
* metoda prawnie zabroniona
Wysłanie przesyłki zawierającej podzespoły do regeneracji jest równoznaczne z zawarciem umowy o wykonanie usługi.
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.

Zarezerwuj termin regeneracji filtra DPF/FAP lub katalizatora

Bardzo prosimy o pozostawienie danych niezbędnych do skontaktowania się w sprawie ustalenia terminu wykonania usługi czyszczenia bądź regeneracji filtra FAP / DPF lub katalizatora.

Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Co o tym myślisz?

Komentarze

Maciek
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Usunięcie katalizatora w samochodach Daewoo jest niezgodne z prawem i może powodować poważne skutki. Brak katalizatora oznacza większe emisje szkodliwych substancji, wyższe zużycie paliwa i koszty, mandat, problemy z uzyskaniem ubezpieczenia i trudności z przejściem przeglądu technicznego. Dlatego lepiej jest utrzymać katalizator i regularnie go czyścić i regenerować.
Radek
star_outline star_outline star_outline star_outline star_outline
Wystawiono 4 lata temu
Czy ten komentarz był pomocny?
U mnie zapchany filtr objawił się właśnie zwiększonym poborem oleju. No i na diagnostyce pokazało, że w Deawoo mam zapchany filtr dpf.