Miasto - Gdańsk - Desktop Miasto - Gdańsk - Mobilne

Czyszczenie filtrów DPF / FAP i regeneracja katalizatorów Daihatsu

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF/FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów Daihatsu

  • check

    Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    Czas realizacji 1-2 dni robocze

  • check

    GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2

W której pracowni jest dostępna usługa czyszczenia filtrów DPF dla osobówek wyprodukowanych przez koncern Daihatsu?

Zanieczyszczone filtry można wyremontować w jednej z pracowni zarejestrowanej na naszej stronie. Jest to bardzo dogodna oferta, gdyż do serwisu filtry DPF i FAP można przywieźć bezpośrednio lub ustalić usługę kuriera, która zawiera transport filtrów DPF i FAP do warsztatu i z powrotem do zamawiającego.

Jak odbywa się realizacja naprawy filtrów cząstek stałych z pojazdów z logo Daihatsu w specjalistycznym serwisie?

W naszym zakładzie w celu wykonania remontu filtrów DPF z samochodów z logo Daihatsu postępujemy zgodnie z określonymi etapami, do jakich należą:
  • Przyjęcie od interesantów filtrów cząstek stałych przytransportowanych do serwisu bez pośredników albo dzięki zamówieniu usługi współpracującej z nami firmy kurierskiej.
  • Doręczenie filtrów cząstek stałych i katalizatorów z aut z logo Daihatsu do pracowni regeneracji, gdzie wziernikowo testowany jest poziom zanieczyszczeń filtra.
  • W przypadku, gdy stan filtra lub katalizatora determinuje konieczność przeprowadzenia regeneracji na zaawansowanych technologicznie przyrządach, filtr jest montowany do przyrządu służącego do oczyszczania.
  • Realizacja kolejnych kontroli na wyczyszczonych i osuszonych filtrach DPF z osobówek marki Daihatsu.
  • Wydruk dokumentacji informujących kondycji filtrów DPF po procesie oczyszczania oraz doręczenie zregenerowanych elementów do rąk zleceniodawcy.

Jak wiele potrzeba zapłacić za przeprowadzenie opcji remontu filtrów DPF i FAP dla samochodów osobowych marki Daihatsu wyposażonych w silnik Diesla?

Opłata za usługę renowacji filtrów DPF dla osobówek z koncernu Daihatsu okazuje się naprawdę korzystna i stanowi niewielki procent wartości nowego filtra.

Jak doręczyć filtry cząstek stałych aut marki Daihatsu, by na terenie autoryzowanej pracowni mogła być przeprowadzona regeneracja?

W zakładzie naprawy filtrów FAP udostępniamy zleceniodawcom zastosowanie jednej z dwóch opcji: filtr FAP można samemu przywieźć do pracowni albo umówić pracownika firmy kurierskiej, który zajmie się transportem filtrów cząstek stałych i katalizatorów w obie strony.

Jakiego rodzaju filtry cząstek stałych z samochodów z logo Daihatsu można poddawać oczyszczaniu filtrów DPF i FAP?

W zasadzie każdego rodzaju filtry cząstek stałych i katalizatory mogą być poddane regeneracji, w tym:
  • filtry i katalizatory SCR do pojazdów osobowych,
  • filtry cząstek stałych i katalizatory do pojazdów ciężarowych,
  • filtry DPF i FAP do pojazdów użytkowych.

Jakiego rodzaju symptomy niewłaściwego działania filtrów DPF w pojazdach z koncernu Daihatsu oraz informują o tym, że filtr FAP nadaje się do oczyszczania filtrów DPF?

Charakterystyczne objawy usterki filtrów cząstek stałych i katalizatorów w pojazdach z logo Daihatsu to:
  • zwiększone zużycie paliwa;
  • wahania obrotów;
  • wzrost emisji sadzy;
  • problemy z rozruchem;
  • spadek osiągów.

Z jakiego powodu należy przeprowadzić regenerację filtrów FAP z aut z logo Daihatsu w autoryzowanym serwisie?

Warto wybrać nasze usługi koncentrujące się wokół czyszczenia filtrów FAP w autach z logo Daihatsu, bo:
  • Szczycimy się wysoką skutecznością.
  • Na wszystkie zregenerowane elementy udzielamy dwuletniej gwarancji.
  • Dysponujemy najnowocześniejszą i największą pracownią tego typu w kraju.
  • Mamy niskie ceny.
  • Do wykonanych zleceń dołączamy pełną dokumentację.

Daihatsu to japońska firma motoryzacyjna zajmująca się produkcją samochodów osobowych przeznaczonych na japoński rynek. Powstało w roku 1907 jako firma Hatsudoki i zajmowała się produkcją silników. Już zaledwie 10 lat po rozpoczęciu prac nad silnikami powstają pierwsze prototypy lekkich ciężarówek czterokołowych. Produkcja co prawda przyjęła się wśród kochających ergonomię Japończyków, jednak producent postawił na produkcję samochodów osobowych. Pierwszym produktem, który opuścił linię produkcyjna aut osobowych Daihatsu był Daihatsu Bee, z angielskiego pszczoła, który był autem, dziś powiedzielibyśmy z segmentu micro, był autem dwuosobowym i posiadał "zaledwie" trzy koła.

Nazwa Daihatsu została przyjęta dopiero w roku 1951, trójkołowiec Bee, według oficjalnej nomenklatury nosił nazwę Hatsudoki, a pierwszym oficjalnie nazwanym Daihatsu samochodem był Hijet, kompaktowy minivan, zaprojektowany do transportu do 7 osób, dostępny również w wersji dostawczej.

Rozpoczęcie współpracy z firmą Toyota miało miejsce w 1967 roku, wtedy też Toyota stała się akcjonariuszem firmy Daihatsu. Dzięki możliwościom finansowym potentata, jakim jest Toyota, rozsądnie prowadzonej polityce rozwoju firmy (oczywiście we współpracy ze specjalistami Toyoty), Daihatsu rozpoczyna produkcję za granicami Japonii co znacznie zmniejsza koszt wytwarzania samochodów (produkcja ruszyła w Chinach).

Toyota, czując potencjał w marce Daihatsu zajęła najpierw w 1995 roku 33,4% akcji Daihatsu, a następnie w roku 1998 pakiet ponad 51%, stając się głównym udziałowcem firmy. Od 2009 roku auta marki Daihatsu dostępne są również na rynku polskim, a co za tym idzie, zaistniała konieczność spełnienia rygorystycznych norm emisji spalin, jakie narzuca Unia Europejska. Spełnienie wymagań co do emisji spalin w 2009 roku, wiązał się z utrzymaniem pułapów zawartych w normie Euro IV, a to z kolei wymagało obecności filtra cząstek stałych, cóż, taka jest cena czystego powietrza. Filtr cząstek stałych ma tendencję do zapychania się, regeneracja natomiast wymaga odpowiedniego sprzętu. Dla wszystkich kierowców, którzy zdecydowali się na japońskie Daihatsu, a mają problem z DPF, informacja, że filtry DPF można regenerować, to dobra wiadomość. Oryginalny zamiennik filtra cząstek stałych to kwota równa cenie używanego samochodu.

 

 

Filtr cząstek stałych z samochodu marki Daihatsu na stole w pracowni przed regeneracją
Naprawa filtrów cząstek stałych w pojazdach Daihatsu

 

Katalog Daihatsu filtrów cząstek stałych DPF, FAP i katalizatorów, oraz zamienniki JMJ, Bosal, Walker, Novak, BM Catalysts oraz Veneporte

Katalog oryginalnych filtrów cząstek stałych DPF FAP i katalizatorów Daihatsu oraz ich zamienników JMJ, Bosal, Walker, Novak, BM Catalysts, a także Veneporte.
Marka Model Inne parametry

Cennik czyszczenia i regeneracji filtrów DPF/FAP i katalizatorów Daihatsu

Cena i koszt (netto)
Czyszczenie filtra DPF Daihatsu 398
Regeneracja filtra FAP Daihatsu 398
Mycie katalizatora Daihatsu 398
Płukanie katalizatora SCR Daihatsu 398
Naprawa filtra cząstek stałych Daihatsu 398
Regeneracja, mycie DPF/FAP i katalizatorów do samochodów ciężarowych Daihatsu 1490
Wycinanie filtra DPF Daihatsu, usuwanie filtra DPF Daihatsu 0 *
Serwisowe wypalanie katalizatora Daihatsu 250
* metoda prawnie zabroniona
Wysłanie przesyłki zawierającej podzespoły do regeneracji jest równoznaczne z zawarciem umowy o wykonanie usługi.
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.

Zarezerwuj termin regeneracji filtra DPF/FAP lub katalizatora

Bardzo prosimy o pozostawienie danych niezbędnych do skontaktowania się w sprawie ustalenia terminu wykonania usługi czyszczenia bądź regeneracji filtra FAP / DPF lub katalizatora.

Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Co o tym myślisz?

Komentarze

Zenek
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Jeśli usuniesz filtr DPF/FAP w samochodach Daihatsu, może to prowadzić do kilku negatywnych konsekwencji, w tym: Zwiększenie emisji szkodliwych substancji: Brak filtra DPF oznacza, że samochód będzie emitować więcej szkodliwych substancji, takich jak tlenki azotu i cząstki stałe, co negatywnie wpłynie na środowisko i zdrowie ludzi. Konieczność uiszczenia mandatu: Usunięcie filtra DPF jest nielegalne i może skutkować nałożeniem mandatu przez odpowiednie służby. Problemy z uzyskaniem ubezpieczenia: Niektóre towarzystwa ubezpieczeniowe mogą odmówić udzielenia ubezpieczenia lub zażądać wyższej stawki za ubezpieczenie samochodu bez filtra DPF. Problemy z przeglądem technicznym: Samochody bez filtra DPF mogą mieć trudności z przejściem przeglądu technicznego, co może skutkować koniecznością ponownej instalacji filtra lub innych elementów układu wydechowego.
Eugeniusz
star_outline star_outline star_outline star_outline star_outline
Wystawiono 4 lata temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Jak dla mnie czyszczenie dpf to świetne rozwiązanie. Nie ma co się pchać w koszty nowych filtrów.