Subpage photo

Czyszczenie filtrów DPF / FAP i regeneracja katalizatorów - Dansk Automobil Byggeri -filtry-dpf-fap.pl

E-mail Skopiuj link
Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.95

W jakim serwisie jest dostępna możliwość naprawy filtrów FAP dla pojazdów z koncernu Dansk Automobil Byggeri?

Zatkane filtry DPF można wyremontować w autoryzowanych serwisach. Jest to bardzo wygodna oferta, gdyż do serwisu filtry DPF i FAP można przywieźć bezpośrednio lub uzgodnić usługę jednego z naszych kurierów, która zawiera transport filtrów cząstek stałych do serwisu i z powrotem do zamawiającego.

W jaki sposób odbywa się realizacja oczyszczania filtrów cząstek stałych i katalizatorów z samochodów osobowych produkcji Dansk Automobil Byggeri w profesjonalnym warsztacie?

W autoryzowanym warsztacie w celu wykonania regeneracji filtrów DPF z osobówek produkcji Dansk Automobil Byggeri pracujemy zgodnie z określonymi procedurami, do których należą:
  • Odbiór od interesantów filtrów cząstek stałych i katalizatorów przywiezionych do serwisu bez pośredników bądź dzięki zamówieniu usługi pracownika firmy kurierskiej.
  • Doręczenie filtrów DPF i FAP z aut marki Dansk Automobil Byggeri do przedsiębiorstwa, gdzie endoskopowo oceniany jest monolit.
  • W sytuacji, gdy kondycja filtra cząstek stałych daje możliwość czyszczenia na specjalnych urządzeniach, część trafia do maszyny służącej do regeneracji.
  • Realizacja ponownych kontroli na umytych i osuszonych filtrach z pojazdów produkcji Dansk Automobil Byggeri.
  • Wydruk raportów dostarczających informacji na temat działania filtrów cząstek stałych po procesie oczyszczania oraz doręczenie naprawionych elementów do klienta.

Jak wiele trzeba zapłacić za przeprowadzenie usługi regeneracji filtrów cząstek stałych dla samochodów produkcji Dansk Automobil Byggeri zasilanych silnikiem wysokoprężnym?

Cena poddania czyszczeniu filtrów DPF i FAP dla aut marki Dansk Automobil Byggeri okazuje się naprawdę korzystna i sięga ułamek kosztu filtra ze sklepu.

W jaki sposób dotransportować filtry cząstek stałych aut wyprodukowanych przez koncern Dansk Automobil Byggeri, aby na terenie autoryzowanej pracowni mogła być przeprowadzona renowacja?

W warsztacie regeneracji filtrów cząstek stałych udostępniamy klientom skorzystanie z dwóch możliwości: filtr cząstek stałych można osobiście doręczyć do warsztatu lub zarezerwować pracownika firmy kurierskiej, który zajmie się wysyłką filtrów DPF do serwisu i z powrotem do klienta.

Jakie filtry FAP z osobówek marki Dansk Automobil Byggeri da się poddawać oczyszczaniu filtrów DPF i FAP?

W zasadzie każdego rodzaju filtry DPF i FAP mogą być poddane czyszczeniu, w tym:
  • filtry FAP do aut osobowych,
  • filtry cząstek stałych i katalizatory do TIR-ów,
  • filtry i katalizatory SCR do samochodów dostawczych.

Czym charakteryzują się oznaki niesprawności filtrów cząstek stałych w samochodach z logo Dansk Automobil Byggeri i decydują o tym, że filtr DPF nadaje się do wykonania naprawy filtrów?

Często występujące symptomy nieprawidłowego działania filtrów w pojazdach produkcji Dansk Automobil Byggeri to:
  • wzrost poboru paliwa;
  • nierówna praca silnika;
  • czarny dym z wydechu;
  • niemożność rozruchu silnika;
  • zmniejszone osiągi.

Co świadczy o tym, że należy przeprowadzić renowację filtrów cząstek stałych z aut z koncernu Dansk Automobil Byggeri w specjalistycznym warsztacie?

Polecamy wybrać nasze usługi dotyczące regeneracji filtrów DPF i FAP w samochodach z logo Dansk Automobil Byggeri, gdyż:
  • Możemy pochwalić się zadowolonymi klientami w całym kraju.
  • Udzielamy gwarancji bez limitu przejechanych kilometrów, jak na nowe części.
  • Zlecenia wykonujemy w najnowocześniejszej i największej pracowni w kraju.
  • Nasza oferta cenowa jest bardzo atrakcyjna.
  • Do zrealizowanych zleceń dołączamy dokumentację.

DAB, czyli Dansk Automobil Byggeri, to firma zajmująca się głównie produkcją autobusów pod koniec swojej działalności, natomiast w pierwszych latach swojego istnienia produkująca głównie ciężarówki. Początki DAB miał w mieście Silkeborg w Danii, gdzie produkowano i montowano lekkie ciężarówki, zmiana branży na produkcję autobusów miała miejsce w roku 1953, kiedy to DAB podjął współpracę z firmą Leyland z Wielkiej Brytanii. Leyland, obecnie znany jako Ashok Leyland jest firmą indyjską, jednak za czasów współpracy z duńskim Dansk Automobil Byggeri, był dobrze prosperującą angielską firmą i DAB wykorzystał wiele z przygotowanych przed Leyland części i projektów. Do czasu przejęcia DAB przez firmę Leyland (i zmiany nazwy na Leyland-DAB) Dansk Automobil Byggeri wykorzystywał silniki DAF oraz Leyland, po przejęciu już tylko Leyland.

Upadek firmy Leyland, a następnie wykupienie pakietu kontrolnego ich akcji przez Ashok sprawiły, że produkcja w Danii stała się nieopłacalna i w całości została przeniesiona do Indii. Ostatecznie zlikwidowana została w roku 2002. Co prawda przez krótki okres, pod koniec lat 90 oddział zajmujący się produkcją autobusów pracował pod zarządem holdingu United Bus, jednak finalnie również tę produkcję zakończono.

Jako ciekawostkę można potraktować fakt, że autobusy DAB aktywnie jeździły również po polskich drogach. Długi okres użytkowania bezawaryjnego autobusów, połączony z niskimi kosztami eksploatacji i prostą, łatwą w naprawie konstrukcją podbiły serca Polaków między innymi w miastach takich jak Olkusz, Olsztyn, Gliwice czy Koszalin. Swojego czasu w kraju działała także montownia tych autobusów.

Okres, w którym DAB-y cieszyły się popularnością, cechował się wysoką tolerancją w stosunku do ilości spalin, emitowanych gazów spalinowych. Obecnie osiągi, jakie zdobywały silniki diesla wykorzystywane w autobusach DAB uniemożliwiłyby dopuszczenie tych pojazdów do ruchu. Stąd też obecnie instaluje się w układach wydechowych tak autobusów, jak i innych pojazdów użytkowych filtry cząstek stałych, których zadaniem jest wychwytywanie z emitowanych spalin cząstek stałych, czyli zanieczyszczeń zbudowanych z siarki, metali ciężkich i temu podobnych na wolnych cząsteczkach węgla, czyli, innymi słowy, sadzy. Ceną za utrzymanie środowiska w dobrej kondycji są zapychające się filtry DPF jednak dobrą wiadomością dla wszystkich osób eksploatujących samochody z filtrem cząstek stałych (FAP lub DPF), jest to, że filtry można regenerować.

 

 

Filtr cząstek stałych z autobusu marki Dansk Automobil Byggeri na stole w pracowni przed regeneracją
Płukanie filtrów cząstek stałych w autobusach marki Dansk Automobil Byggeri

 

Katalog Dansk Automobil Byggeri filtrów cząstek stałych DPF, FAP i katalizatorów, oraz zamienniki JMJ, Bosal, Walker, Novak, BM Catalysts oraz Veneporte

Katalog oryginalnych filtrów cząstek stałych DPF FAP i katalizatorów Dansk Automobil Byggeri oraz ich zamienników JMJ, Bosal, Walker, Novak, BM Catalysts, a także Veneporte.
Marka Model Inne parametry

Cennik czyszczenia i regeneracji filtrów DPF/FAP i katalizatorów Dansk Automobil Byggeri

Cena i koszt (netto)
Czyszczenie filtra DPF Dansk Automobil Byggeri 398
Regeneracja filtra FAP Dansk Automobil Byggeri 398
Mycie katalizatora Dansk Automobil Byggeri 398
Płukanie katalizatora SCR Dansk Automobil Byggeri 398
Naprawa filtra cząstek stałych Dansk Automobil Byggeri 398
Regeneracja, mycie DPF/FAP i katalizatorów do samochodów ciężarowych Dansk Automobil Byggeri 1490
Wycinanie filtra DPF Dansk Automobil Byggeri, usuwanie filtra DPF Dansk Automobil Byggeri 0 *
Serwisowe wypalanie filtra cząstek stałych Dansk Automobil Byggeri 250
* metoda prawnie zabroniona
Wysłanie przesyłki zawierającej podzespoły do regeneracji jest równoznaczne z zawarciem umowy o wykonanie usługi.
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.

Zarezerwuj termin regeneracji filtra DPF/FAP lub katalizatora do samochodu marki Dansk Automobil Byggeri

Bardzo prosimy o pozostawienie danych niezbędnych do skontaktowania się w sprawie ustalenia terminu wykonania usługi czyszczenia bądź regeneracji filtra FAP / DPF lub katalizatora.

Loader
Zaznacz, aby kontynuować

Wszystkie wysłane poprzez nasz serwis filtry trafiają do najnowocześniejszej i największej pracowni regeneracji filtrów DPF, FAP i katalizatorów w Stalowej Woli.

Komentarze

Darko356 2020-03-25 15:27:25

Ciężka sprawa z czyszczeniem filtrów do autobusów, bo na demontaż to można się udać jedynie do firm się w tym specjalizujących, a tych jest zdecydowanie zbyt mało .

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO
Call icon
Zadzwoń i sprawdź +48 725 803 803
Call icon

Zadzwoń do nas

+48 725 803 803
lub

Zostaw nam swój numer

Tel loader
Wpisz poprawny numer