Miasto - Gdańsk - Desktop Miasto - Gdańsk - Mobilne

Czyszczenie filtrów DPF / FAP i regeneracja katalizatorów DS

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF/FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów DS

  • check

    Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    Czas realizacji 1-2 dni robocze

  • check

    GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2

W jakiej pracowni możliwa jest możliwość regeneracji filtrów cząstek stałych dla aut wyprodukowanych przez koncern DS?

Zanieczyszczone filtry DPF można naprawić w jednej z pracowni regeneracji. Jest to bardzo komfortowa możliwość, gdyż do warsztatu filtr FAP można przywieźć osobiście lub zarezerwować usługę jednego z naszych kurierów, która obejmuje transport filtrów DPF do serwisu oraz z powrotem do zamawiającego.

Jak przebiega realizacja remontu filtrów cząstek stałych z aut z logo DS w specjalistycznym zakładzie?

W specjalistycznym warsztacie w celu realizacji remontu filtrów cząstek stałych i katalizatorów z pojazdów z koncernu DS postępujemy zgodnie z określonymi etapami, do jakich zaliczają się:
  • Odbiór od interesantów filtrów DPF i FAP przytransportowanych do serwisu osobiście bądź dzięki pomocy pracownika firmy kurierskiej.
  • Dostarczenie filtrów DPF z aut wyprodukowanych przez koncern DS do pracowni, gdzie wziernikowo sprawdzany jest poziom uszkodzeń.
  • Jeżeli stan filtra FAP umożliwia przeprowadzenie regeneracji na specjalistycznych urządzeniach, filtr cząstek stałych jest instalowany do maszyny służącej do oczyszczania.
  • Przeprowadzenie ponownych kontroli na zregenerowanych i osuszonych filtrach cząstek stałych z samochodów wyprodukowanych przez koncern DS.
  • Wydruk dokumentacji dotyczących działania filtrów FAP po procesie czyszczenia oraz przekazanie zregenerowanych części do rąk klienta.

Ile muszę zapłacić za wykonanie opcji remontu filtrów FAP dla pojazdów wyprodukowanych przez koncern DS zasilanych silnikiem wysokoprężnym?

Opłata wiążąca się z usługą poddania czyszczeniu filtrów DPF dla samochodów osobowych wyprodukowanych przez koncern DS jest naprawdę niska i wynosi niewielki procent ceny nowego filtra.

Jak doręczyć filtry cząstek stałych aut produkcji DS, by w specjalistycznej pracowni mogła zostać przeprowadzona renowacja?

W zakładzie czyszczenia filtrów udostępniamy zleceniodawcom skorzystanie z dwóch możliwości: filtr cząstek stałych można samodzielnie przywieźć do pracowni bądź zarezerwować kuriera, który zajmie się wysyłką filtrów DPF i FAP w obie strony.

Jakiej kategorii filtry cząstek stałych z aut marki DS da się poddawać regeneracji filtrów DPF i FAP?

W zasadzie wszystkie filtry cząstek stałych można poddawać oczyszczaniu, w tym:
  • filtry DPF i FAP do osobówek,
  • filtry FAP do ciężarówek,
  • filtry i katalizatory SCR do pojazdów użytkowych.

Jakie są oznaki usterki filtrów cząstek stałych i katalizatorów w pojazdach marki DS i wskazują na to, że filtr cząstek stałych powinien zostać przeznaczony do wykonania remontu filtrów?

Najczęściej występujące symptomy niewłaściwego działania filtrów cząstek stałych i katalizatorów w pojazdach z logo DS to:
  • większe zużycie paliwa;
  • nierówna praca silnika;
  • czarny dym z wydechu;
  • brak możliwości odpalenia auta;
  • spadek osiągów.

Czemu opłaca się wykonać czyszczenie filtrów cząstek stałych i katalizatorów z pojazdów z koncernu DS w fachowym serwisie?

Polecamy wybrać naszą ofertę w zakresie przywracania funkcjonalności filtrów DPF w pojazdach z logo DS, ponieważ:
  • Możemy pochwalić się zadowolonymi klientami w całym kraju.
  • Wszystkie zregenerowane filtry i katalizatory mają gwarancję jak nowe, na 2 lata, bez limitu kilometrów.
  • Jesteśmy największą i najnowocześniejszą tego typu pracownią w kraju.
  • Nasze ceny są konkurencyjne.
  • Do wykonanych zleceń dołączamy pełną dokumentację.

Każda marka samochodów produkująca wysokiej klasy maszyny prędzej czy później "dorabia się" firmy która zajmuje się fachowym ulepszaniem i modyfikowaniem seryjnych produkcji. Taka sytuacja ma miejsce w Alpinie (dla BMW), Abarthcie (dla Fiata) czy Brabusie (dla Mercedesa). Citroen poszedł krok do przodu i sam stworzył, poniekąd niechcący, markę luksusowych samochodów stworzonych na bazie jego własnych seryjnych produkcji. Oto historia marki DS.

 

Jest to jedna z najmłodszych na świecie marek samochodów, ponieważ założona była w 2014 roku. Pierwotnie miała być to jedynie linia modeli Citroena, stworzona w hołdzie dla serii DS produkowanej przez Citroena w latach 1955-1975, jednak otrzymała własne logo i tak wiele rozwiązań technologicznych, że koncern PSA zdecydował o stworzeniu z tej linii odrębnej prestiżowej marki luksusowych samochodów. Pierwszym rynkiem zagranicznym dla DS były Chiny, na którego potrzeby, stworzono dwa nowe, unikatowe modele samochodów.

 

Sprzedaż produktów marki DS z roku na rok regularnie spada, jednak jest to zapewne związane z rosnącymi cenami bardzo dobrych i świetnie opiniowanych aut. Co więcej, w samochodach marki DS na próżno szukać pewnych rozwiązań technologicznych znanych na całym świecie. Dla przykładu w samochodach wywodzących się z Citroena nie instaluje się popularnego filtra cząstek stałych DPF. Zamiast niego utrzymywaniem emisji trujących zanieczyszczeń ze spalin zajmuje się autorski projekt koncernu PSA, filtr cząstek stałych FAP. Różnice pomiędzy FAP i DPF dla niewprawnego oka są niezauważalne, jednak różnica jest fundamentalna. W układzie redukcji emisji spalin wykorzystującym mokry filtr FAP instalowany jest dodatkowy zbiornik płynu Eloys, który dotryskiwany jest do paliwa, bezpośrednio do zbiornika. Jego zadaniem jest obniżenie temperatury koniecznej do rozpoczęcia dopalania sadzy w filtrze FAP. Zadanie to spełnia koncertowo, jednak jednocześnie przyspiesza proces zapychania się filtra popiołem powstającym podczas wspomnianego dopalania sadzy. W przypadku zapchania filtra popiołem z sadzy i tlenku ceru (związku aktywnego w dotryskiwanym płynie Eloys) niestety nie ma innej możliwości na przywrócenie sprawności filtra jak jego wymontowanie z układu wydechowego i poddanie procesowi regeneracji wodnej.

 

 

Katalizator z samochodu marki DS na stole w pracowni przed regeneracją
Regeneracja katalizatorów w samochodach marki DS

 

Katalog DS filtrów cząstek stałych DPF, FAP i katalizatorów, oraz zamienniki JMJ, Bosal, Walker, Novak, BM Catalysts oraz Veneporte

Katalog oryginalnych filtrów cząstek stałych DPF FAP i katalizatorów DS oraz ich zamienników JMJ, Bosal, Walker, Novak, BM Catalysts, a także Veneporte.
Marka Model Inne parametry

Cennik czyszczenia i regeneracji filtrów DPF/FAP i katalizatorów DS

Cena i koszt (netto)
Czyszczenie filtra DPF DS 398
Regeneracja filtra FAP DS 398
Mycie katalizatora DS 398
Płukanie katalizatora SCR DS 398
Naprawa filtra cząstek stałych DS 398
Czyszczenie, mycie DPF/FAP i katalizatorów do samochodów ciężarowych DS 1490
Wycinanie katalizatora SCR DS, usuwanie katalizatora SCR DS 0 *
Serwisowe wypalanie filtra FAP DS 250
* metoda prawnie zabroniona
Wysłanie przesyłki zawierającej podzespoły do regeneracji jest równoznaczne z zawarciem umowy o wykonanie usługi.
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.

Zarezerwuj termin regeneracji filtra DPF/FAP lub katalizatora

Bardzo prosimy o pozostawienie danych niezbędnych do skontaktowania się w sprawie ustalenia terminu wykonania usługi czyszczenia bądź regeneracji filtra FAP / DPF lub katalizatora.

Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Co o tym myślisz?

Komentarze

Marcin
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Zatkany filtr DPF/FAP może mieć poważne skutki dla innych elementów samochodu, w tym silnika, układu wydechowego, paliwowego i katalizatora. Przegrzewanie silnika i wzrost nacisku, hałas i dymienie, wzrost zużycia paliwa i emisji szkodliwych substancji oraz uszkodzenie katalizatora to tylko niektóre z możliwych konsekwencji. Regularnie więc regeneruj DPF/FAP, by zachować ich jak najdłuższą sprawność i uniknąć poważnych problemów z samochodem.
Leo
star_outline star_outline star_outline star_outline star_outline
Wystawiono 4 lata temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Te Citroeny DS to naprawdę piękne auta, ciekaw jestem czy też się często filtry dpf zapchają. Jakieś doświadczenia w tym temacie?