Miasto - Gdańsk - Desktop Miasto - Gdańsk - Mobilne

Czyszczenie filtrów DPF / FAP i regeneracja katalizatorów DZT Tymińscy

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF/FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów DZT Tymińscy

  • check

    Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    Czas realizacji 1-2 dni robocze

  • check

    GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2

W jakim serwisie możliwa jest możliwość naprawy filtrów DPF dla osobówek wyprodukowanych przez koncern DZT Tymińscy?

Zatkane filtry DPF można wyremontować w zakładzie zajmującym się regeneracją. Jest to bardzo przystępna oferta, gdyż do warsztatu filtr FAP można doręczyć bezpośrednio lub uzgodnić usługę kuriera, która zawiera transport filtrów DPF do serwisu oraz z powrotem na wskazany przez klienta adres.

W jaki sposób odbywa się realizacja renowacji filtrów DPF z osobówek wyprodukowanych przez koncern DZT Tymińscy w profesjonalnym serwisie?

W naszym warsztacie w celu wykonania renowacji filtrów cząstek stałych z osobówek z logo DZT Tymińscy pracujemy zgodnie z określonymi procedurami, do jakich należą:
  • Odbiór od interesantów filtrów cząstek stałych przywiezionych do serwisu osobiście albo dzięki zamówieniu usługi naszego kuriera.
  • Przekazanie filtrów FAP z pojazdów produkcji DZT Tymińscy do firmy, gdzie z zastosowaniem specjalnej aparatury diagnostycznej testowany jest stan filtra.
  • Jeśli kondycja filtra DPF daje możliwość czyszczenia na wyznaczonych do tego przyrządach, filtr cząstek stałych jest instalowany do urządzenia przeznaczonego do regeneracji wodnej.
  • Przeprowadzenie kolejnych testów na umytych i wysuszonych filtrach cząstek stałych z samochodów z koncernu DZT Tymińscy.
  • Wydruk raportów dotyczących funkcjonalności filtrów DPF i FAP po mycia oraz doręczenie naprawionych części do klienta.

Czy dużo należy zapłacić za przeprowadzenie opcji renowacji filtrów DPF dla aut marki DZT Tymińscy zasilanych silnikiem Diesla?

Cena naprawy filtrów DPF dla osobówek wyprodukowanych przez koncern DZT Tymińscy okazuje się naprawdę opłacalna i sięga niewielki procent ceny nowego filtra.

Jak najszybciej przywieźć filtr FAP samochodów osobowych wyprodukowanych przez koncern DZT Tymińscy, aby w profesjonalnej pracowni mogła być przeprowadzona procedura czyszczenia?

W warsztacie czyszczenia filtrów DPF i FAP umożliwiamy klientom skorzystanie z dwóch możliwości: filtry cząstek stałych i katalizatory można osobiście dostarczyć do warsztatu albo uzgodnić przyjazd jednego z naszych kurierów, który zajmie się przewozem filtrów cząstek stałych i katalizatorów do serwisu i z powrotem do klienta.

Jakiej kategorii elementy układu redukcji emisji spalin z aut z koncernu DZT Tymińscy da się poddawać remontowi filtrów cząstek stałych i katalizatorów?

W zasadzie każdego rodzaju filtry cząstek stałych i katalizatory mogą być poddane oczyszczaniu, w tym:
  • filtry cząstek stałych do osobówek,
  • filtry DPF do ciężarówek,
  • filtry cząstek stałych i katalizatory do pojazdów dostawczych.

Jakiego rodzaju oznaki uszkodzenia filtrów DPF i FAP w samochodach marki DZT Tymińscy oraz wskazują na to, że filtr cząstek stałych nadaje się do regeneracji filtrów?

Standardowe objawy usterki filtrów DPF w autach produkcji DZT Tymińscy to:
  • wzrost zużycia paliwa;
  • wahania obrotów;
  • dymienie;
  • unieruchomienie pojazdu;
  • spadek osiągów.

Czemu opłaca się wybrać oczyszczanie filtrów cząstek stałych z aut z koncernu DZT Tymińscy w fachowym serwisie?

Polecamy wybrać nasze usługi dotyczące oczyszczania filtrów DPF w pojazdach z koncernu DZT Tymińscy, ponieważ:
  • Szczycimy się wysoką skutecznością.
  • Wszystkie zregenerowane filtry i katalizatory mają gwarancję jak nowe, na 2 lata, bez limitu kilometrów.
  • Dysponujemy najnowocześniejszą i największą pracownią tego typu w kraju.
  • Mamy niskie ceny.
  • Do zrealizowanych zleceń dołączamy dokumentację.

DZT Tymińscy to jedna z niewielu w zestawieniu całkowicie polskich firm zajmujących się produkcja samochodów. Początkowo w fabryce w Siemiatyczach powstawały tylko elementy wykończeniowe jak tapicerki, czy wykończenia bagażnika (na przykład od poloneza). Po upadku Daewoo w Lublinie DZT Tymińscy wykupili majątek od syndyka i rozpoczęli własną produkcję.

Po wykupieniu praw do produkcji Honkera, fabryka została przemianowana na Fabrykę Samochodów Honker. Co prawda zapowiadało się całkiem dobrze, produkcja ruszyła, a wojsko złożyło zamówienia na Honkery, jednak wprowadzenie norm emisji spalin Euro, a konkretnie 6 już nowelizacji, definitywnie zakończyło żywot polskiej firmy.

Polskie samochody terenowe Honker były prawdziwym połączeniem prostoty klasycznej motoryzacji i wytrzymałości porządnej polskiej produkcji. Znajdowały zastosowanie w różnych dziedzinach życia, począwszy od sprzętu górniczego, przez karetki wojskowe, na osobowych samochodach terenowych i dostawczych Honker Cargo kończąc. Niestety zastosowanie silnika IVECO 2,5 diesel okazało się zgubne. Spełnienie normy emisji spalin Euro 4, a nawet Euro 5 po modernizacjach silników, jednak pułap normy emisji EURO 6 stał się barierą nie do pokonania, a to dyskwalifikowało pojazdy jako niedopuszczalne do ruchu ulicznego. Smutny koniec pięknej historii polskiej motoryzacji, a wszystko to zniszczone przez działania ekologów Unii Europejskiej.

W przypadku Honkerów nie pomogła nawet instalacja w układzie wydechowym filtrów cząstek stałych DPF. O ile zmniejszenie ilości emitowanej do środowiska sadzy (a wraz z nią zanieczyszczeń zbudowanych na cząsteczkach węgla) udało się uzyskać na akceptowalnym poziomie, tak niestety ilość emitowanych tlenków azotu, częściej kojarzonego jako NOx albo główną przyczynę powstawania smogu, pozostała w wartości uniemożliwiającej uzyskanie homologacji. Cóż, w podobnym wypadku Volkswagen zwyczajnie zamaskował prawdziwe wyniki, jednak co wolno wojewodzie...

 

 

Filtr FAP z samochodu marki DZT Tymińscy na stole w pracowni przed regeneracją
Płukanie filtrów FAP marki DZT Tymińscy

Katalog DZT Tymińscy filtrów cząstek stałych DPF, FAP i katalizatorów, oraz zamienniki JMJ, Bosal, Walker, Novak, BM Catalysts oraz Veneporte

Katalog oryginalnych filtrów cząstek stałych DPF FAP i katalizatorów DZT Tymińscy oraz ich zamienników JMJ, Bosal, Walker, Novak, BM Catalysts, a także Veneporte.
Marka Model Inne parametry

Cennik czyszczenia i regeneracji filtrów DPF/FAP i katalizatorów DZT Tymińscy

Cena i koszt (netto)
Czyszczenie filtra DPF DZT Tymińscy 398
Regeneracja filtra FAP DZT Tymińscy 398
Mycie katalizatora DZT Tymińscy 398
Płukanie katalizatora SCR DZT Tymińscy 398
Naprawa filtra cząstek stałych DZT Tymińscy 398
Mycie, płukanie DPF/FAP i katalizatorów do samochodów ciężarowych DZT Tymińscy 1490
Wycinanie katalizatora SCR DZT Tymińscy, usuwanie katalizatora SCR DZT Tymińscy 0 *
Serwisowe wypalanie filtra FAP DZT Tymińscy 250
* metoda prawnie zabroniona
Wysłanie przesyłki zawierającej podzespoły do regeneracji jest równoznaczne z zawarciem umowy o wykonanie usługi.
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.

Zarezerwuj termin regeneracji filtra DPF/FAP lub katalizatora

Bardzo prosimy o pozostawienie danych niezbędnych do skontaktowania się w sprawie ustalenia terminu wykonania usługi czyszczenia bądź regeneracji filtra FAP / DPF lub katalizatora.

Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Co o tym myślisz?

Komentarze

Wiktor
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Regeneracja filtra DPF polega na odnowieniu jego funkcji poprzez usunięcie zanieczyszczeń i zatkanych cząstek, co pozwala na ponowne skuteczne filtrowanie szkodliwych substancji. Proces ten może być wykonany na kilka sposobów, np. poprzez czyszczenie chemiczne, mechaniczne, spalanie wysoką temperaturą lub wymianę uszkodzonych elementów. Regeneracja jest opłacalnym rozwiązaniem w wielu przypadkach, ale niekiedy konieczna jest wymiana filtra na nowy.
Jędrek
star_outline star_outline star_outline star_outline star_outline
Wystawiono 4 lata temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Nie ma co lekceważyć pierwszych oznak zapchanego filtra cząstek stałych, bo potem tylko można uszkodzić turbo, albo i cały silnik.