Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
1-2 dni robocze
Gdzie można wyremontować filtr DPF oraz zrealizować usługę Emulator FAP?
Jak odbywa się proces regeneracji filtrów DPF i FAP a także usługa Emulator FAP?
Jaka jest cena czyszczenia filtrów cząstek stałych a także wykonanie serwisu Emulator FAP?
W jaki sposób dostarczyć filtry DPF i FAP do pracowni regeneracji w której da się wykonać serwis Emulator FAP?
Które filtry DPF da się naprawiać?
Jakie można wymienić objawy usterki systemu redukcji emisji spalin jakie można naprawiać przeprowadzając usługę Emulator FAP?
Czemu należy postawić na zakłady realizujące serwis Emulator FAP oraz nasz serwis?
Emulator FAP jest to urządzenie elektroniczne, którego zadaniem jest zmiana parametrów pracy silnika, tak aby nie był w stanie "dostrzec" braku obecności filtra cząstek stałych FAP. Emulator FAP instalowany jest wraz z nowymi mapami pracy układu zasilania i innych elementów wchodzących w skład osprzętu silnika. Ponieważ dzięki decyzjom, jakie zapadły w rządzie w Polsce w 2017 roku obecność mokrego filtra cząstek stałych FAP jest obowiązkowa w przypadku kiedy taki element został zainstalowany w samochodzie fabrycznie. Emulatory w swoim czasie biły rekordy popularności, sprawiając jednocześnie, że samochody nie powinny były być dopuszczone do eksploatacji na drogach publicznych. Ponieważ filtr cząstek stałych FAP ma za zadanie zmniejszanie ilości wydostających się z silnika trujących substancji, jego usunięcie sprawia, że samochodu emitują znacznie więcej tlenków azotu, cząstek stałych (czyli zanieczyszczeń zbudowanych na cząsteczkach węgla z siarki, metali ciężkich czy azotu właśnie) oraz sadzy. Emulatory FAP miały za zadanie sprawić, żeby brak filtra FAP nie wpływał na pracę silnika. Oczywiście jest to niemożliwe, a podobna praktyka, prócz oczywiście zanieczyszczania środowiska, sprawiała również, że uszkodzeniom ulegały pracujące w silniku podzespoły, jak układ zasilania, doładowania, recyrkulacji spalin oraz katalizatory samochodowe, które nie mogły poradzić sobie ze zbyt dużą ilością produkowanej przez silnik sadzy i innych zanieczyszczeń. Obecnie, jest to praktyka nie tylko niewskazana, ale również nielegalna, zwłaszcza że cena usunięcia filtra FAP i instalacja emulatora FAP są znacznie droższe, niż regeneracja mokrego filtra cząstek stałych.
Cennik czyszczenia i regeneracji filtrów DPF/FAP i katalizatorów |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Płukanie katalizatora | 398 |
Regeneracja filtra DPF | 398 |
Mycie filtra cząstek stałych | 398 |
Naprawa filtra FAP | 398 |
Czyszczenie katalizatora SCR | 398 |
Czyszczenie, płukanie katalizatora SCR do samochodów ciężarowych | 1490 |
Wycinanie katalizatora, usuwanie katalizatora | 0 * |
Serwisowe wypalanie filtra DPF | 250 |
Bardzo prosimy o pozostawienie danych niezbędnych do skontaktowania się w sprawie ustalenia terminu wykonania usługi czyszczenia bądź regeneracji filtra FAP / DPF lub katalizatora.
Wszystkie wysłane poprzez nasz serwis filtry trafiają do najnowocześniejszej i największej pracowni regeneracji filtrów DPF, FAP i katalizatorów w Stalowej Woli.
Komentarze
Ja mam ten cały emulator, bo takie kupiłem auto, ale dla mnie to nic dobrego. Zdecydowanie wolałbym mieć normalnie zamontowany oryginalny filtr DPF.