Miasto - Gdańsk - Desktop Miasto - Gdańsk - Mobilne

Czyszczenie filtrów DPF / FAP i regeneracja katalizatorów Ferrari

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF/FAP i katalizatorów - Ferrari

  • check

    Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    Czas realizacji 1-2 dni robocze

  • check

    GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2

W jakim serwisie możliwa jest możliwość remontu filtrów DPF dla osobówek wyprodukowanych przez koncern Ferrari?

Uszkodzone filtry można wyremontować w jednej z pracowni regeneracji. Jest to bardzo wygodna opcja, gdyż do serwisu filtry cząstek stałych i katalizatory można przywieźć samodzielnie lub zarezerwować usługę kuriera, która obejmuje transport filtrów cząstek stałych do warsztatu i z powrotem na wskazany przez klienta adres.

Jak odbywa się realizacja regeneracji filtrów FAP z samochodów osobowych z koncernu Ferrari w profesjonalnym serwisie?

W autoryzowanym zakładzie w celu realizacji oczyszczania filtrów z osobówek wyprodukowanych przez koncern Ferrari pracujemy zgodnie z określonymi procedurami, do których zaliczają się:
  • Odebranie od interesantów filtrów i katalizatorów SCR przywiezionych do serwisu bez pośredników lub z pomocą naszego kuriera.
  • Dostarczenie filtrów DPF z samochodów wyprodukowanych przez koncern Ferrari do przedsiębiorstwa, gdzie z zastosowaniem specjalnej aparatury diagnostycznej sprawdzany jest wkład.
  • W przypadku, gdy kondycja filtra FAP kwalifikuje go do czyszczenia na przeznaczonych do tego przyrządach, element jest instalowany do urządzenia przeznaczonego do czyszczenia.
  • Przeprowadzenie kolejnych weryfikacji na naprawionych i osuszonych filtrach cząstek stałych z pojazdów z logo Ferrari.
  • Sporządzenie dokumentacji informujących kondycji filtrów cząstek stałych po czyszczenia oraz dostarczenie wyczyszczonych elementów do rąk zleceniodawcy.

Czy dużo trzeba zapłacić za wykonanie usługi remontu filtrów dla samochodów z koncernu Ferrari wyposażonych w silnik Diesla?

Cena naprawy filtrów cząstek stałych i katalizatorów dla osobówek z logo Ferrari okazuje się naprawdę niska i sięga ułamek wartości filtra ze sklepu.

W jaki sposób przywieźć filtr FAP osobówek wyprodukowanych przez koncern Ferrari, aby na terenie naszej pracowni mogła zostać zrealizowana naprawa?

W zakładzie czyszczenia filtrów udostępniamy klientom zastosowanie jednej z dwóch opcji: filtry DPF i FAP można samodzielnie doręczyć do serwisu albo zarezerwować jednego z naszych kurierów, który zajmie się wysyłką filtrów cząstek stałych i katalizatorów do serwisu i z powrotem do klienta.

Które filtry cząstek stałych i katalizatory z samochodów z koncernu Ferrari można poddawać remontowi filtrów DPF?

W praktyce każdego rodzaju filtry cząstek stałych można poddawać regeneracji, w tym:
  • filtry cząstek stałych i katalizatory do aut osobowych,
  • filtry cząstek stałych i katalizatory do ciężarówek,
  • filtry DPF do samochodów użytkowych.

Jakie są objawy nieprawidłowego działania filtrów DPF i FAP w autach marki Ferrari oraz informują o tym, że filtr cząstek stałych kwalifikuje się do przeprowadzenia naprawy filtrów FAP?

Klasyczne oznaki awarii filtrów DPF w pojazdach marki Ferrari to:
  • zwiększony pobór paliwa;
  • nierówna praca silnika;
  • wzrost emisji sadzy;
  • niemożność rozruchu silnika;
  • ograniczenie osiągów.

Z jakiego powodu należy wykonać czyszczenie filtrów DPF z aut z koncernu Ferrari w autoryzowanym warsztacie?

Opłaca się wybrać nasze usługi koncentrujące się na regeneracji filtrów w samochodach z koncernu Ferrari, gdyż:
  • Możemy pochwalić się zadowolonymi klientami w całym kraju.
  • Wszystkie zregenerowane filtry i katalizatory mają gwarancję jak nowe, na 2 lata, bez limitu kilometrów.
  • Zlecenia wykonujemy w najnowocześniejszej i największej pracowni w kraju.
  • Mamy niskie ceny.
  • Dołączamy dokumentację do wszystkich wykonanych zleceń.

Enzo Ferrari założył swoje przedsiębiorstwo w roku 1938, jednak jego przygoda z samochodami trwała od 1929 roku, kiedy to prowadził stajnię wyścigową. Z kolei zaraz po wojnie Enzo rozpoczął produkcję aut marki Ferrari, a pierwszym samochodem, który opuścił jego fabrykę był Ferrari 125 S z półtora litrowym silnikiem V12. Był to pierwszy samochód "cywilny", to znaczy dopuszczony do ruchu drogowego, stworzony przez Enzo Ferrari.

Charakterystyczna linia nadwozia oraz specyficzne brzmienie stosunkowo niewielkich silników, jednak o dużej liczbie cylindrów oraz niesamowite osiągi sprawiły, że produkty Ferrari stały się nie tylko pożądane, ale także bardzo popularne i szeroko znane. Cena luksusu jednak potrafiła zaskoczyć. Potrafiła zaskoczyć tak bardzo, że dla Ferrari na początku XXI wieku rozpoczęły się kłopoty finansowe, a Fiat sprzedał część swoich udziałów. Ostatecznie pozbył się ich w 2016 roku.

Interesującą kwestią w sprawie silników Ferrari jest fakt, że są to silniki wolnossące. Żaden z silników wyprodukowanych do 2015 roku nie posiadał kompresora ani turbosprężarki. Jest to kolejne utrudnienie w uzyskaniu odpowiedniego pułapu emisji spalin, zwłaszcza wobec coraz bardziej zaostrzanych norm dopuszczalnych emisji cząstek stałych. Dlatego też nikogo nie powinna dziwić obecność w Ferrari filtra cząstek stałych, który dba o jakość emitowanych spalin. Niewielka cena za poszanowanie środowiska naturalnego.

 

 

Katalizator z samochodu marki Ferrari na stole w pracowni przed regeneracją
Czyszczenie katalizatorów w samochodach Ferrari

 

Katalog Ferrari filtrów cząstek stałych DPF, FAP i katalizatorów, oraz zamienniki JMJ, Bosal, Walker, Novak, BM Catalysts oraz Veneporte

Katalog oryginalnych filtrów cząstek stałych DPF FAP i katalizatorów Ferrari oraz ich zamienników JMJ, Bosal, Walker, Novak, BM Catalysts, a także Veneporte.
Marka Model Inne parametry

Cennik czyszczenia i regeneracji filtrów DPF/FAP i katalizatorów Ferrari

Cena i koszt (netto)
Czyszczenie filtra DPF Ferrari 398
Regeneracja filtra FAP Ferrari 398
Mycie katalizatora Ferrari 398
Płukanie katalizatora SCR Ferrari 398
Naprawa filtra cząstek stałych Ferrari 398
Regeneracja, mycie DPF/FAP i katalizatorów do samochodów ciężarowych Ferrari 1490
Wycinanie katalizatora SCR Ferrari, usuwanie katalizatora SCR Ferrari 0 *
Serwisowe wypalanie filtra FAP Ferrari 250
* metoda prawnie zabroniona
Wysłanie przesyłki zawierającej podzespoły do regeneracji jest równoznaczne z zawarciem umowy o wykonanie usługi.
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.

Zarezerwuj termin regeneracji filtra DPF/FAP lub katalizatora

Bardzo prosimy o pozostawienie danych niezbędnych do skontaktowania się w sprawie ustalenia terminu wykonania usługi czyszczenia bądź regeneracji filtra FAP / DPF lub katalizatora.

Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Co o tym myślisz?

Komentarze

Damian
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Kiedy najlepiej wyczyścić filtr DPF / FAP w samochodzie Ferrari? Najlepiej wyczyścić filtr, gdy wystąpią objawy sugerujące potrzebę czyszczenia, takie jak spadek mocy silnika, wzrost zużycia paliwa, trudności z przyspieszeniem, wzrost hałasu silnika i drgań, lub gdy kontrolka Check Engine świeci się na desce rozdzielczej. Regularne czyszczenie filtra co około 50-60 tys. km lub w zależności od warunków użytkowania samochodu jest też zalecane.
edi35
star_outline star_outline star_outline star_outline star_outline
Wystawiono 4 lata temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Miałem możliwość przejechać się kiedyś Ferrari. Super doświadczenie. Sam jeżdzę BMW z filtrem dpf, ale jak na razie ma się całkiem dobrze i nie trzeba nic czyścić.