Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów KrAZ
1-2 dni robocze
W jakim serwisie jest dostępna opcja poddania czyszczeniu filtrów cząstek stałych i katalizatorów dla samochodów osobowych produkcji KrAZ?
W jaki sposób odbywa się realizacja naprawy filtrów cząstek stałych z osobówek wyprodukowanych przez koncern KrAZ w naszym warsztacie?
Czy dużo muszę zapłacić za realizację usługi renowacji filtrów cząstek stałych dla aut produkcji KrAZ zasilanych silnikiem wysokoprężnym?
Jak najlepiej dotransportować filtry i katalizatory SCR samochodów osobowych marki KrAZ, aby w autoryzowanej pracowni mogła zostać przeprowadzona procedura czyszczenia?
Jakiej kategorii filtry cząstek stałych i katalizatory z samochodów marki KrAZ można poddawać renowacji filtrów DPF?
Jakie są sygnały defektu filtrów cząstek stałych i katalizatorów w samochodach marki KrAZ i informują o tym, że filtr FAP powinien zostać przeznaczony do przeprowadzenia czyszczenia filtrów DPF i FAP?
Dlaczego opłaca się wykonać renowację filtrów DPF i FAP z pojazdów z koncernu KrAZ w autoryzowanym warsztacie?
Gospodarka Ukrainy, kraju szarpanego wojną i pozbawionego dostępu do swojego zagłębia przemysłowego, to miejsce, gdzie nie chciałby się znaleźć żaden rozwijający się producent, w tym również z branży motoryzacyjnej. Odzwierciedlenie znajduje to w rzeczywistości, gdzie ukraińskie firmy motoryzacyjne odeszły od własnych koncepcji na rzecz składania modeli z Chin czy Korei. Jednak jest ukraińska marka, która nie tylko dobrze się trzyma, ale także wciąż się rozwija i to z całkiem niezłym skutkiem.
Mowa jest oczywiście o marce samochodów ciężarowych, które w swojej ofercie posiadają specjalistyczne nadwozia i podwozia do zadań specjalnych, KrAZ. KrAz jest firmą, która za czasów istnienia ZSRR intensywnie współpracowała z Polskim Wojskiem Ludowym, natomiast po rozpadzie Związku Radzieckiego, mimo trudnych czasów na rynku zbytu, firma obroniła się sama, górując na konkurentami na rynku niezawodnością i jakością oferowanych produkcji, zdobywając nagrody w Paryżu i Madrycie. Stanowiło to podkreślenie otwartości rynków europejskich na produkcje KrAZa.
Jednak możliwość obrotu samochodami w Europie to nie tylko przywilej, ale również zbiór obowiązków. Spełnienie ich, a głównie europejskiej normy emisji spalin EURO, to cena, jaką trzeba zapłacić za dostęp do jednego z najlepszych rynków na świecie. Drogą do Europy obecnie są tylko i wyłącznie filtr DPF, bez których normy emisji spalin spełnić nie sposób.
Marka | Model | Inne parametry |
Cennik czyszczenia i regeneracji filtrów DPF/FAP i katalizatorów KrAZ |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Czyszczenie filtra DPF KrAZ | 398 |
Regeneracja filtra FAP KrAZ | 398 |
Mycie katalizatora KrAZ | 398 |
Płukanie katalizatora SCR KrAZ | 398 |
Naprawa filtra cząstek stałych KrAZ | 398 |
Płukanie, mycie DPF/FAP i katalizatorów do samochodów ciężarowych KrAZ | 1490 |
Wycinanie katalizatora SCR KrAZ, usuwanie katalizatora SCR KrAZ | 0 * |
Serwisowe wypalanie katalizatora KrAZ | 250 |
Bardzo prosimy o pozostawienie danych niezbędnych do skontaktowania się w sprawie ustalenia terminu wykonania usługi czyszczenia bądź regeneracji filtra FAP / DPF lub katalizatora.
Wszystkie wysłane poprzez nasz serwis filtry trafiają do najnowocześniejszej i największej pracowni regeneracji filtrów DPF, FAP i katalizatorów w Stalowej Woli.
Komentarze
Regeneracja katalizatora nie ma sensu, jeśli jest on zbyt zużyty i nie można już go naprawić. W takim przypadku najlepszym rozwiązaniem jest wymiana katalizatora na nowy. Inne sytuacje, w których regeneracja nie ma sensu to: uszkodzenie mechaniczne, nieodwracalne zanieczyszczenie, nieodpowiednie warunki do procesu regeneracji, zbyt duże zanieczyszczenie katalizatora.
Niestety utrzymanie auta w dieslu to niemałe pieniądze, ale dobrze, że są firmy takie jak wasza, które naprawiają filtry w naprawdę rozsądnych cenach.