Czyszczenie filtrów DPF / FAP i katalizatorów - Renault - filtry-dpf-fap.pl

Oceń:
/ Aktualna ocena: 5.00

Samochody Renault z rombem na masce.

Ponad 110 lat mija od momentu, w którym Louis Renault po raz pierwszy przejechał swoim własnoręcznie zbudowanym pojazdem. Co się za tym kryje? Doświadczenie i tradycja. Każdy z modeli Renault buduje wizerunek marki i toruje drogę ku przyszłości. „Przez przeszłość do przyszłości” mówi hasło znanej reklamy tej marki.

Pierwszym pojazdem skonstruowanym przez młodego Renault była w 1898 roku trójkołowa maszyna z jednocylindrowym silnikiem o mocy 1,75 KM i innowacyjną jak na owe czasy skrzynią biegów z przesuwnymi kołami zębatymi. Dzięki niemu właściciel osiągnął swój cel i zebrał pierwsze zamówienia na budowę aut.

Jakie auta zapisywały się na kartach historii owej marki? 10CV to model auta wyprodukowany w okresie międzywojennym, był to pierwszy model auta z kierownica po lewej stronie. Produkcja tych aut dobiła do 44 tys. egzemplarzy, a to wszystko dzięki triumfie aut w rajdzie Monte Carlo. Kolejną rekordową sprzedaż osiągnął model 4CV z czterocylindrowym silnikiem o mocy 26 koni, umieszczonym z tyłu, dzięki czemu auto mogło rozpędzić się do rekordowej na tamte czasy prędkości 100km/h. W ciągu 14 lat wyprodukowano 1,1 miliona tych aut. Bardziej współczesnym autem znanym w całej Europie była „Czwórka” z taśm zjechało ponad 8 milionów jej egzemplarzy.

Lata 70 to triumf działu Renault Sport, który odpowiedzialny był za przygotowanie pierwszego bolidu F1, który zdobył kilka tytułów na Grand Prix. W 1984 roku na rynku europejskim debiutuje Renault Escape, protoplast segmentu samochodów rodzinnych, głównie ze względu na jego uniwersalność.

Modele współczesne marki Renault:

  • Renault Captur
  • Renault Clio II
  • Renault Clio III
  • Renault Escape
  • Renault Fluence
  • Renault Kadjar
  • Renault Kangoo
  • Renault Koleos
  • Renault Laguna
  • Renault Latitude
  • Renault Megane
  • Renault Modus
  • Renault Scenic
  • Renault Talisman
  • Renault Twingo II
  • Renault Thalia
  • Renault Zoe

 

Silniki diesla w Renault

Słowa znanego powiedzenia mówią potrzeba matką wynalazku, kilka lat temu w potrzebie znaleźli się Francuzi z Renault. Powód? Diesel 1.9 dCi od samego początku dawał się we znaki kierowcom, kosztownymi awariami, co skutkowało kiepską opinią. Dlatego Renault dość szybko wprowadził na rynek nową jednostkę silnik 2.0 dCi i wiemy już, że wysiłek naprawdę się opłacił. Pierwszymi modelami, w których zastosowano owe silniki, były Megane II i Laguna II. Francuzi słyną z zamiłowania do ekologi, nie zapomnieli więc o filtrze cząstek stałych. Początkowo wyposażone były w nie tylko wersje 175 KM, ale później pojawiły się w większości odmian. Najrzadziej filtry FAP łączono z odmianą 130 KM. Rozwiązania stosowane przez markę okazały się bezproblemowe, filtr wypala się samoczynnie co kilkaset kilometrów. Oczywiście, aby wszystko działało, jak należy, trzeba pamiętać o unikaniu jazdy na krótkich odcinkach w mieście. Jednak w razie potrzeby, filtr można wypalić w warunkach serwisowych.

 

 

 

Filtr DPF z samochodu marki Renault na stole w pracowni przed regeneracją
Płukanie filtrów DPF w samochodach marki Renault

 

 

Cennik czyszczenia i regeneracji filtrów DPF/FAP i katalizatorów Renault

Cena i koszt (netto)
Czyszczenie filtra DPF Renault 398
Regeneracja filtra FAP Renault 398
Mycie katalizatora Renault 398
Płukanie katalizatora SCR Renault 398
Naprawa filtra cząstek stałych Renault 398
Regeneracja, płukanie DPF/FAP i katalizatorów do samochodów ciężarowych Renault 1490
Wycinanie filtra FAP Renault, usuwanie filtra FAP Renault 0 *
Serwisowe wypalanie filtra DPF Renault 250
* metoda prawnie zabroniona

W wyszukanej przez Ciebie lokalizacji znajdują się warsztaty, jednak nie zostały jeszcze utworzone ich profile. Aby umówić się na wizytę, zostaw nam swój numer telefonu lub zadzwoń - numer pojawi się w panelu obok.

Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Call icon
Zadzwoń i sprawdź +48 725 803 803
Call icon

Zadzwoń do nas

+48 725 803 803
lub

Zostaw nam swój numer

Tel loader
Wpisz poprawny numer