Czyszczenie filtrów DPF / FAP i regeneracja katalizatorów -Renault-filtry-dpf-fap.pl

Oceń:
/ Aktualna ocena: 5.00

Samochody Renault z rombem na masce.

Ponad 110 lat mija od momentu, w którym Louis Renault po raz pierwszy przejechał swoim własnoręcznie zbudowanym pojazdem. Co się za tym kryje? Doświadczenie i tradycja. Każdy z modeli Renault buduje wizerunek marki i toruje drogę ku przyszłości. „Przez przeszłość do przyszłości” mówi hasło znanej reklamy tej marki.

Pierwszym pojazdem skonstruowanym przez młodego Renault była w 1898 roku trójkołowa maszyna z jednocylindrowym silnikiem o mocy 1,75 KM i innowacyjną jak na owe czasy skrzynią biegów z przesuwnymi kołami zębatymi. Dzięki niemu właściciel osiągnął swój cel i zebrał pierwsze zamówienia na budowę aut.

Jakie auta zapisywały się na kartach historii owej marki? 10CV to model auta wyprodukowany w okresie międzywojennym, był to pierwszy model auta z kierownica po lewej stronie. Produkcja tych aut dobiła do 44 tys. egzemplarzy, a to wszystko dzięki triumfie aut w rajdzie Monte Carlo. Kolejną rekordową sprzedaż osiągnął model 4CV z czterocylindrowym silnikiem o mocy 26 koni, umieszczonym z tyłu, dzięki czemu auto mogło rozpędzić się do rekordowej na tamte czasy prędkości 100km/h. W ciągu 14 lat wyprodukowano 1,1 miliona tych aut. Bardziej współczesnym autem znanym w całej Europie była „Czwórka” z taśm zjechało ponad 8 milionów jej egzemplarzy.

Lata 70 to triumf działu Renault Sport, który odpowiedzialny był za przygotowanie pierwszego bolidu F1, który zdobył kilka tytułów na Grand Prix. W 1984 roku na rynku europejskim debiutuje Renault Escape, protoplast segmentu samochodów rodzinnych, głównie ze względu na jego uniwersalność.

Modele współczesne marki Renault:

  • Renault Captur
  • Renault Clio II
  • Renault Clio III
  • Renault Escape
  • Renault Fluence
  • Renault Kadjar
  • Renault Kangoo
  • Renault Koleos
  • Renault Laguna
  • Renault Latitude
  • Renault Megane
  • Renault Modus
  • Renault Scenic
  • Renault Talisman
  • Renault Twingo II
  • Renault Thalia
  • Renault Zoe

 

Silniki diesla w Renault

Słowa znanego powiedzenia mówią potrzeba matką wynalazku, kilka lat temu w potrzebie znaleźli się Francuzi z Renault. Powód? Diesel 1.9 dCi od samego początku dawał się we znaki kierowcom, kosztownymi awariami, co skutkowało kiepską opinią. Dlatego Renault dość szybko wprowadził na rynek nową jednostkę silnik 2.0 dCi i wiemy już, że wysiłek naprawdę się opłacił. Pierwszymi modelami, w których zastosowano owe silniki, były Megane II i Laguna II. Francuzi słyną z zamiłowania do ekologi, nie zapomnieli więc o filtrze cząstek stałych. Początkowo wyposażone były w nie tylko wersje 175 KM, ale później pojawiły się w większości odmian. Najrzadziej filtry FAP łączono z odmianą 130 KM. Rozwiązania stosowane przez markę okazały się bezproblemowe, filtr wypala się samoczynnie co kilkaset kilometrów. Oczywiście, aby wszystko działało, jak należy, trzeba pamiętać o unikaniu jazdy na krótkich odcinkach w mieście. Jednak w razie potrzeby, filtr można wypalić w warunkach serwisowych.

 

 

 

Filtr DPF z samochodu marki Renault na stole w pracowni przed regeneracją
Płukanie filtrów DPF w samochodach marki Renault

 

 

Katalog Renault filtrów cząstek stałych DPF, FAP i katalizatorów, oraz zamienniki JMJ, Bosal, Walker, Novak, BM Catalysts oraz Veneporte

Katalog oryginalnych filtrów cząstek stałych DPF FAP i katalizatorów Renault oraz ich zamienników JMJ, Bosal, Walker, Novak, BM Catalysts, a także Veneporte.
Marka Model Pojemmność Oznaczenie Silnika Lata Produkcji Zamiennik JMJ Numer OE Zamiennik Bosal Zamiennik Walker Zamiennik Novak Zamiennik BM Catalysts Numer Delphi Konie Mechaniczne Kilowaty Długość Numer Veneporte Norma Emisji Spalin Cena

Cennik czyszczenia i regeneracji filtrów DPF/FAP i katalizatorów Renault

Cena i koszt (netto)
Czyszczenie filtra DPF Renault 398
Regeneracja filtra FAP Renault 398
Mycie katalizatora Renault 398
Płukanie katalizatora SCR Renault 398
Naprawa filtra cząstek stałych Renault 398
Regeneracja, płukanie DPF/FAP i katalizatorów do samochodów ciężarowych Renault 1490
Wycinanie filtra FAP Renault, usuwanie filtra FAP Renault 0 *
Serwisowe wypalanie filtra DPF Renault 250
* metoda prawnie zabroniona
Wysłanie przesyłki zawierającej podzespoły do regeneracji jest równoznaczne z zawarciem umowy o wykonanie usługi.

Zarezerwuj termin regeneracji filtra DPF/FAP lub katalizatora do samochodu marki Renault

Bardzo prosimy o pozostawienie danych niezbędnych do skontaktowania się w sprawie ustalenia terminu wykonania usługi czyszczenia bądź regeneracji filtra FAP / DPF lub katalizatora.

Loader
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Call icon
Zadzwoń i sprawdź +48 725 803 803
Call icon

Zadzwoń do nas

+48 725 803 803
lub

Zostaw nam swój numer

Tel loader
Wpisz poprawny numer