Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów SCANIA
1-2 dni robocze
W którym serwisie jest dostępna usługa poddania czyszczeniu filtrów DPF dla samochodów marki SCANIA?
W jaki sposób odbywa się realizacja remontu filtrów cząstek stałych z samochodów marki SCANIA w naszym serwisie?
Jak wiele należy zapłacić za realizację opcji remontu filtrów dla aut z logo SCANIA zasilanych silnikiem wysokoprężnym?
W jaki sposób doręczyć filtry i katalizatory SCR samochodów z koncernu SCANIA, by w profesjonalnej pracowni mogła być przeprowadzona procedura oczyszczania?
Jakiej kategorii elementy układu redukcji emisji spalin z samochodów marki SCANIA da się poddawać regeneracji filtrów DPF i FAP?
Jakie są oznaki uszkodzenia filtrów DPF w samochodach z logo SCANIA i wskazują na to, że filtr DPF powinien zostać przeznaczony do przeprowadzenia czyszczenia filtrów cząstek stałych i katalizatorów?
Czemu opłaca się przeprowadzić regenerację filtrów DPF z samochodów z logo SCANIA w fachowym warsztacie?
Scania Aktiebolag – szwedzka marka zajmująca się produkcją samochodów ciężarowych, ciągników, autobusów oraz silników wysokoprężnych. Nazwa pochodzi od szwedzkiej krainy Skania.
Założone w 1891 roku w Malmo przez Gustafa Eriksona jako fabryka wagonów, później producent rowerów. Wkrótce rozpoczęła produkcję pojazdów ciężarowych oraz osobowych. W 1935 roku Scania została przedstawicielem na rynku szwedzkim marki Volkswagen, w tym samym czasie wprowadziła pierwszy silnik wysokoprężny. W 1969 roku marka połączyła sie z producentem samochodów osobowych SAAB, funkcjonowali do 1995 roku pod wspólną nazwą Saab-Scania. Obecnie głównym akcjonariuszem Scani jest Volkswagen.
Samochody ciężarowe oznaczone są symbolami: serii 0-4 oraz serii G, L, P, R, T, S, Streamline. Seria 3 otrzymała w 1989 roku tytuł międzynarodowej ciężarówki roku, a w 2015 roku uznano ten model za najlepszy samochód ciężarowy w historii. Seria T była produkowana do 2005 roku i był to pierwszy pojazd tej marki wyposażony w nowoczesną, wysokoprężną jednostkę napędową EURO4. Na spełnianie rygorystycznych norm EURO, pozwalały producentowi filtry cząstek stałych DPF/FAP, które to są obowiązkowym wyposażeniem aut z tymi silnikami.
Marka | Model | Inne parametry |
Cennik czyszczenia i regeneracji filtrów DPF/FAP i katalizatorów SCANIA |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Czyszczenie filtra DPF SCANIA | 398 |
Regeneracja filtra FAP SCANIA | 398 |
Mycie katalizatora SCANIA | 398 |
Płukanie katalizatora SCR SCANIA | 398 |
Naprawa filtra cząstek stałych SCANIA | 398 |
Mycie, czyszczenie DPF/FAP i katalizatorów do samochodów ciężarowych SCANIA | 1490 |
Wycinanie filtra FAP SCANIA, usuwanie filtra FAP SCANIA | 0 * |
Serwisowe wypalanie filtra cząstek stałych SCANIA | 250 |
Bardzo prosimy o pozostawienie danych niezbędnych do skontaktowania się w sprawie ustalenia terminu wykonania usługi czyszczenia bądź regeneracji filtra FAP / DPF lub katalizatora.
Wszystkie wysłane poprzez nasz serwis filtry trafiają do najnowocześniejszej i największej pracowni regeneracji filtrów DPF, FAP i katalizatorów w Stalowej Woli.
Komentarze
Te filtry w Scani to mają wyciągane wkłady z tłumika dobrze mówię nie? Bo mi się na firmie przytkał i coś trzeba z tym zrobić.