Subpage photo

Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF / FAP oraz naprawa katalizatorów - Wypalanie DPF

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.83

Gdzie można wyremontować filtry DPF i FAP a także zamówić usługę Wypalanie DPF?

Filtry cząstek stałych i katalizatory można naprawić w specjalistycznej pracowni regeneracji filtrów cząstek stałych i katalizatorów w których można zlecić usługę Wypalanie DPF albo skontaktować się telefonicznie i ustalić podjęcie przesyłki kurierem.

W jaki sposób odbywa się naprawa filtrów cząstek stałych i katalizatorów oraz usługa Wypalanie DPF?

  • Wysyłamy filtr cząstek stałych pocztą lub dostarczamy do autoryzowanego serwisu.
  • Filtry cząstek stałych trafiają do firmy gdzie wziernikiem oceniany jest wkład
  • Jeśli stan filtra kwalifikuje go do czyszczenia na profesjonalnych przyrządach, filtr trafia do maszyny do czyszczenia
  • Po zregenerowaniu właściwości filtrów DPF i FAP DPF-y i FAP-y są ponownie sprawdzane suszone ciepłym powietrzem jak również wraz z raportami odsyłamy do kontrahenta

Ile kosztuje regeneracja filtrów DPF i FAP i przeprowadzenie serwisu Wypalanie DPF?

Koszt remontu filtrów nie ulega zmianom a sięga ułamek wartości filtra ze sklepowej półki.

Jak najlepiej doręczyć filtry cząstek stałych i katalizatory do pracowni regeneracji w której da się wykonać usługę Wypalanie DPF?

Najlepiej jest filtr DPF dostarczyć do firmy regeneracji filtrów DPF FAP i katalizatorów w województwie z pomocą kuriera którego możemy dla Państwa zamówić chociaż rzecz jasna namawiamy do wizyty osobiście w przedsiębiorstwie gdzie jest możliwość aby sprawdzić jak przebiega naprawa filtrów cząstek stałych i katalizatorów.

Jakie elementy układu redukcji emisji spalin można poddawać regeneracji?

W zasadzie wszystkie filtry DPF i FAP można poddawać oczyszczaniu i usłudze Wypalanie DPF w tym:
    • filtry DPF i FAP do osobówek,
    • filtry DPF i FAP do pojazdów dostawczych,
    • filtry FAP do aut ciężarowych.

    Jakie są oznaki defektu filtrów cząstek stałych i katalizatorów które można regenerować przeprowadzając usługę Wypalanie DPF?

    Klasyczne oznaki usterki systemu redukcji emisji spalin to:
      • spadek osiągów,
      • dymienie,
      • wzrost poboru paliwa,
      • skoki obrotów silnika,
      • problemy z odpaleniem silnika.

      Dlaczego należy wybrać firmy wykonujące serwis Wypalanie DPF oraz naszą stronę?

      Warto wykorzystać naszą ofertę ponieważ:
        • Nasza oferta cenowa jest bardzo atrakcyjna.
        • Szczycimy się wysoką skutecznością.
        • Na wszystkie zregenerowane elementy udzielamy dwuletniej gwarancji.
        • Do wykonanych zleceń dołączamy pełną dokumentację.

        Pytając o wypalanie DPF można spodziewać się dwóch różnych odpowiedzi, w każdym jednak wypadku opiera się ona o konieczność usunięcia nagromadzonej w filtrze sadzy i tylko sadzy, o czym zaraz opowiemy. Po pierwsze wypalanie DPF to standardowa procedura polegająca na uruchomieniu przez sterownik silnika trybu pracy, w którym odpowiednio zwiększona dawka paliwa, podawana w dodatkowym (dla standardowego cyklu pracy silnika) wtrysku paliwa, który realizowany jest w suwie wydechu. Ponieważ do spalenia mieszanki paliwo-powietrze niezbędne jest utrzymanie w komorze spalania wysokiego ciśnienia i temperatury, a w suwie wydechu utrzymanie ciśnienia, z powodu otwartych zaworów, jest niemożliwe, spalanie odbywa się poza komorą spalania w silniku. Powoduje to znaczny wzrost temperatury w układzie wydechowym, co pozwala na dopalenie zebranej w komorze filtra sadzy.

        Sadza to czysty węgiel więc nie ma problemu, aby po uzyskaniu temperatury w okolicach 600 stopni Celsjusza. Koniecznie trzeba tu jednak nadmienić, że dopalanie sadzy nie jest procesem regeneracji filtra i nie pozwala na pozbycie się niepalnego popiołu, głównej przyczyny zapychania się filtrów DPF (a w szczególności FAP, gdzie dodatek do paliwa pozostawia tego popiołu charakterystycznie dużo). Drugą kwestią jest wypalanie filtrów DPF w piecach indukcyjnych. "Procedura" polega na demontażu filtra z układu wydechowego i poddaniu go działaniu bardzo wysokiej temperatury. Efektem tego ma być usunięcie zanieczyszczeń z filtra, niestety, nie mamy dobrej informacji dla wszystkich, którzy zdecydowali się skorzystać z tej nieprofesjonalnej metody. Popiół, który pozostaje po dopaleniu sadzy, nie spala się, nie poddaje utlenianiu, jest efektem spalania, już utlenionymi cząstkami, które zalegają w porowatych kanałach filtracyjnych DPF. Jedyne co można usunąć w takim procesie to właściwości filtra, ponieważ najprawdopodobniej doprowadzi to do stopienia ceramiki i wbudowanych w jej strukturę cząstek o właściwościach katalitycznych. Stopień konwersji w DPF jest niewielki, w porównaniu do katalizatorów, jednak stopiona platyna, ceryna czy złoto znacznie zmniejszą przepustowość i utracą swoje właściwości.

        Pozostaje jeszcze pytanie, w jaki sposób wypalanie DPF miałoby pomóc w usunięciu niepalnego popiołu? Nie wiadomo. Ciężko uzyskać jednoznaczną odpowiedź nawet od podmiotów realizujących wiele podobnych zleceń. Wydaje się więc jasnym, że wypalanie DPF, jeśli nie odnosi się do standardowej procedury dopalania sadzy przez odpowiedni proces w silniku, jest nieskuteczne, niebezpieczne i co gorsza, bardzo drogie i czasochłonne. Dlatego też znacznie lepszym sposobem na regenerację filtrów DPF jest wykorzystanie metody regeneracji wodnej, która jest nie tylko nieinwazyjna i bezpieczna, ale pozwala na usunięcie nawet do 100% nagromadzonego popiołu, że o sadzy nie wspomnę, co pozwala na odzyskanie fabrycznej sprawności filtra DPF.

         

         

        Filtr DPF po nieskutecznym wypalaniu w naszej pracowni na stole
        Wypalanie DPF

         

        Cennik czyszczenia i regeneracji filtrów DPF/FAP i katalizatorów

        Cena i koszt (netto)
        Regeneracja katalizatora SCR 398
        Naprawa katalizatora 398
        Czyszczenie filtra FAP 398
        Płukanie filtra DPF 398
        Mycie filtra cząstek stałych 398
        Mycie, płukanie filtra FAP do samochodów ciężarowych 1490
        Wycinanie katalizatora SCR, usuwanie katalizatora SCR 0 *
        Serwisowe wypalanie filtra DPF 250
        * metoda prawnie zabroniona
        Wysłanie przesyłki zawierającej podzespoły do regeneracji jest równoznaczne z zawarciem umowy o wykonanie usługi.
        Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.

        Zarezerwuj termin regeneracji filtra DPF/FAP lub katalizatora. Zamów usługę Wypalanie DPF już dziś!

        Bardzo prosimy o pozostawienie danych niezbędnych do skontaktowania się w sprawie ustalenia terminu wykonania usługi czyszczenia bądź regeneracji filtra FAP / DPF lub katalizatora.

        Loader
        Zaznacz, aby kontynuować

        Wszystkie wysłane poprzez nasz serwis filtry trafiają do najnowocześniejszej i największej pracowni regeneracji filtrów DPF, FAP i katalizatorów w Stalowej Woli.

        Spis Treści

        Komentarze

        Grzechu 2020-03-23 13:05:27

        Ktoś wie, jak wypalić dpf na postoju? Bo chyba u mnie już czas na takie wypalanie, ale może uda mi sie to samemu zrobić.

        Dodaj komentarz

        Wystąpił błąd.

        Lokalizacja

        Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO
        Call icon
        Zadzwoń i sprawdź +48 725 803 803
        Call icon

        Zadzwoń do nas

        +48 725 803 803
        lub

        Zostaw nam swój numer

        Tel loader
        Wpisz poprawny numer