Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF/FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
Czas realizacji 1-2 dni robocze
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Pytając o wypalanie DPF można spodziewać się dwóch różnych odpowiedzi, w każdym jednak wypadku opiera się ona o konieczność usunięcia nagromadzonej w filtrze sadzy i tylko sadzy, o czym zaraz opowiemy. Po pierwsze wypalanie DPF to standardowa procedura polegająca na uruchomieniu przez sterownik silnika trybu pracy, w którym odpowiednio zwiększona dawka paliwa, podawana w dodatkowym (dla standardowego cyklu pracy silnika) wtrysku paliwa, który realizowany jest w suwie wydechu. Ponieważ do spalenia mieszanki paliwo-powietrze niezbędne jest utrzymanie w komorze spalania wysokiego ciśnienia i temperatury, a w suwie wydechu utrzymanie ciśnienia, z powodu otwartych zaworów, jest niemożliwe, spalanie odbywa się poza komorą spalania w silniku. Powoduje to znaczny wzrost temperatury w układzie wydechowym, co pozwala na dopalenie zebranej w komorze filtra sadzy.
Sadza to czysty węgiel więc nie ma problemu, aby po uzyskaniu temperatury w okolicach 600 stopni Celsjusza. Koniecznie trzeba tu jednak nadmienić, że dopalanie sadzy nie jest procesem regeneracji filtra i nie pozwala na pozbycie się niepalnego popiołu, głównej przyczyny zapychania się filtrów DPF (a w szczególności FAP, gdzie dodatek do paliwa pozostawia tego popiołu charakterystycznie dużo). Drugą kwestią jest wypalanie filtrów DPF w piecach indukcyjnych. "Procedura" polega na demontażu filtra z układu wydechowego i poddaniu go działaniu bardzo wysokiej temperatury. Efektem tego ma być usunięcie zanieczyszczeń z filtra, niestety, nie mamy dobrej informacji dla wszystkich, którzy zdecydowali się skorzystać z tej nieprofesjonalnej metody. Popiół, który pozostaje po dopaleniu sadzy, nie spala się, nie poddaje utlenianiu, jest efektem spalania, już utlenionymi cząstkami, które zalegają w porowatych kanałach filtracyjnych DPF. Jedyne co można usunąć w takim procesie to właściwości filtra, ponieważ najprawdopodobniej doprowadzi to do stopienia ceramiki i wbudowanych w jej strukturę cząstek o właściwościach katalitycznych. Stopień konwersji w DPF jest niewielki, w porównaniu do katalizatorów, jednak stopiona platyna, ceryna czy złoto znacznie zmniejszą przepustowość i utracą swoje właściwości.
Pozostaje jeszcze pytanie, w jaki sposób wypalanie DPF miałoby pomóc w usunięciu niepalnego popiołu? Nie wiadomo. Ciężko uzyskać jednoznaczną odpowiedź nawet od podmiotów realizujących wiele podobnych zleceń. Wydaje się więc jasnym, że wypalanie DPF, jeśli nie odnosi się do standardowej procedury dopalania sadzy przez odpowiedni proces w silniku, jest nieskuteczne, niebezpieczne i co gorsza, bardzo drogie i czasochłonne. Dlatego też znacznie lepszym sposobem na regenerację filtrów DPF jest wykorzystanie metody regeneracji wodnej, która jest nie tylko nieinwazyjna i bezpieczna, ale pozwala na usunięcie nawet do 100% nagromadzonego popiołu, że o sadzy nie wspomnę, co pozwala na odzyskanie fabrycznej sprawności filtra DPF.
Gdzie można wyremontować filtry DPF i FAP a także zamówić usługę Wypalanie DPF?
W jaki sposób odbywa się naprawa filtrów cząstek stałych i katalizatorów oraz usługa Wypalanie DPF?
- Wysyłamy filtr cząstek stałych pocztą lub dostarczamy do autoryzowanego serwisu.
- Filtry cząstek stałych trafiają do firmy gdzie wziernikiem oceniany jest wkład
- Jeśli stan filtra kwalifikuje go do czyszczenia na profesjonalnych przyrządach, filtr trafia do maszyny do czyszczenia
- Po zregenerowaniu właściwości filtrów DPF i FAP DPF-y i FAP-y są ponownie sprawdzane suszone ciepłym powietrzem jak również wraz z raportami odsyłamy do kontrahenta
Ile kosztuje regeneracja filtrów DPF i FAP i przeprowadzenie serwisu Wypalanie DPF?
Jak najlepiej doręczyć filtry cząstek stałych i katalizatory do pracowni regeneracji w której da się wykonać usługę Wypalanie DPF?
Jakie elementy układu redukcji emisji spalin można poddawać regeneracji?
- filtry DPF i FAP do osobówek,
- filtry DPF i FAP do pojazdów dostawczych,
- filtry FAP do aut ciężarowych.
Jakie są oznaki defektu filtrów cząstek stałych i katalizatorów które można regenerować przeprowadzając usługę Wypalanie DPF?
- spadek osiągów,
- dymienie,
- wzrost poboru paliwa,
- skoki obrotów silnika,
- problemy z odpaleniem silnika.
Dlaczego należy wybrać firmy wykonujące serwis Wypalanie DPF oraz naszą stronę?
- Nasza oferta cenowa jest bardzo atrakcyjna.
- Szczycimy się wysoką skutecznością.
- Na wszystkie zregenerowane elementy udzielamy dwuletniej gwarancji.
- Do wykonanych zleceń dołączamy pełną dokumentację.
Cennik czyszczenia i regeneracji filtrów DPF/FAP i katalizatorów |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Regeneracja katalizatora SCR | 398 |
Naprawa katalizatora | 398 |
Czyszczenie filtra FAP | 398 |
Płukanie filtra DPF | 398 |
Mycie filtra cząstek stałych | 398 |
Mycie, płukanie filtra FAP do samochodów ciężarowych | 1490 |
Wycinanie katalizatora SCR, usuwanie katalizatora SCR | 0 * |
Serwisowe wypalanie filtra DPF | 250 |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin regeneracji filtra DPF/FAP lub katalizatora
Bardzo prosimy o pozostawienie danych niezbędnych do skontaktowania się w sprawie ustalenia terminu wykonania usługi czyszczenia bądź regeneracji filtra FAP / DPF lub katalizatora.
Komentarze