Wypalanie filtra DPF
Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF/FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
Czas realizacji 1-2 dni robocze
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Wypalanie filtra DPF jest doskonałym sposobem na usunięcie sadzy z jego wnętrza, pod warunkiem, że odbywa się ono beż demontażu filtra DPF z konstrukcji układu wydechowego. To zdanie wydaje się nieco kontrowersyjne, zwłaszcza w świetle zagrożeń, jakie stwarza proces wypalania filtrów DPF w piecach indukcyjnych, ale po lekturze tego artykułu, zapewne wszyscy zmotoryzowaniu zgodzą się ze mną w stu procentach.
Wypalanie filtra DPF kojarzy się wszystkim użytkownikom diesla z wymontowaniem filtra z układu wydechowego, rozcięciem płaszcza (puszki) filtra i poddaniu wkładu filtra działaniu ponad 2000 stopni Celsjusza. Nic dziwnego, ponieważ taka praktyka była dość szeroko rozpowszechniona, co zaskakuje, biorąc pod uwagę efekty, z jakimi trzeba było się po wypalaniu filtra DPF liczyć. Wymienić można na przykład takie skutki uboczne jak: stopienie wkładu, uszkodzenie stopionymi aktywnymi molekułami kanałów filtracyjnych i definitywne ich zaczopowanie, naruszenie integralności struktury płaszcza ochronnego wkładu, wreszcie brak jakichkolwiek efektów poprawy skuteczności pracy filtra, co wywołane jest przez zgromadzony w filtrze popiół, a nie sadzę.
Praktyki takie były (i wciąż niestety są) wynikiem desperacji ludzi, którym za wymianę filtra na nowy przyszłoby zapłacić więcej, niż wart był na przykład cały samochód. Niemniej jednak koniecznie należy wspomnieć, że procedurę wypalania filtra DPF możemy w naszych dieslach przeprowadzić sami i nie ma ona nic wspólnego z barbarzyńskim traktowaniem filtra DPF piecem indukcyjnym i szlifierką kątową. Standardową procedurą jest okresowe dopalanie sadzy w filtrze DPF i to czasem właśnie ten proces nazywany jest wypalaniem DPF. Odbywa się on w 3 różnych wariantach: pasywnym, aktywnym i serwisowym. Wypalanie DPF aktywne odbywa się na postoju samochodu, pasywne w czasie jazdy, a serwisowe podczas wymuszonej procedury w warunkach serwisowych. Trzeba tu zaznaczyć, że jedyną wspólną cechą obu procesów jest fakt, że usuwa on tylko sadzę, a popioły, które są najczęstszą przyczyną spadku właściwości filtracyjnych DPF, pozostaje w konstrukcji filtra.
Najlepszym sposobem na pozbycie się z filtra DPF popiołu nie jest wypalanie filtra DPF, tylko regeneracja nowoczesną metodą regeneracji wodnej na specjalnie do tego dedykowanych maszynach. Regeneracja wodna jest metodą bezpieczniejszą, jedyną skuteczną i, co najważniejsze, znacznie tańszą.
W jakiej pracowni regeneracji można wyremontować filtry cząstek stałych i katalizatory i przeprowadzić usługę Wypalanie filtra DPF?
W jaki sposób odbywa się proces regeneracji filtrów DPF i FAP i usługa Wypalanie filtra DPF?
- Odbieramy filtr DPF naszym kurierem lub przywozimy do serwisu regeneracji.
- Filtry DPF i FAP trafiają do warsztatu gdzie specjalnym urządzeniem badany jest stan filtra
- Jeśli stan filtra cząstek stałych daje możliwość regeneracji na wyznaczonych do tego maszynach, element trafia do urządzenia do czyszczenia
- Po zregenerowaniu skuteczności pracy filtrów cząstek stałych DPF-y i FAP-y są ponownie weryfikowane suszone ciepłym powietrzem a także wraz z dokumentacją wysyłamy do zamawiającego
Jaka jest cena regeneracji filtrów a także przeprowadzenie usługi Wypalanie filtra DPF?
Jak dotransportować filtr DPF do firmy naprawiającej filtry i katalizatory w której da się wykonać usługę Wypalanie filtra DPF?
Jakie elementy układu redukcji emisji spalin da się oddać do naprawy?
- filtry DPF i FAP do samochodów osobowych,
- filtry cząstek stałych i katalizatory do aut dostawczych,
- filtry DPF i FAP do ciężarówek.
Jakie można wymienić sygnały uszkodzenia filtrów redukcji emisji spalin jakie istnieje możliwość by naprawiać wykonując serwis Wypalanie filtra DPF?
- spadek osiągów,
- czarny dym z wydechu,
- zwiększony pobór paliwa,
- skoki obrotów silnika,
- unieruchomienie pojazdu.
Czemu warto postawić na firmy realizujące usługę Wypalanie filtra DPF i nasz portal?
- Nasza oferta cenowa jest bardzo atrakcyjna.
- Możemy pochwalić się zadowolonymi klientami w całym kraju.
- Udzielamy gwarancji bez limitu przejechanych kilometrów, jak na nowe części.
- Do zrealizowanych zleceń dołączamy dokumentację.
Cennik czyszczenia i regeneracji filtrów DPF/FAP i katalizatorów |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Czyszczenie filtra DPF | 398 |
Płukanie katalizatora SCR | 398 |
Regeneracja katalizatora | 398 |
Naprawa filtra FAP | 398 |
Mycie filtra cząstek stałych | 398 |
Regeneracja, mycie filtra FAP do samochodów ciężarowych | 1490 |
Wycinanie katalizatora SCR, usuwanie katalizatora SCR | 0 * |
Serwisowe wypalanie katalizatora | 250 |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin regeneracji filtra DPF/FAP lub katalizatora
Bardzo prosimy o pozostawienie danych niezbędnych do skontaktowania się w sprawie ustalenia terminu wykonania usługi czyszczenia bądź regeneracji filtra FAP / DPF lub katalizatora.
Komentarze