ZASADY ZWROTÓW – FILTRY DPF FAP
1.1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach Klienta (Dz. U. 2014, poz. 827), w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego towaru, Konsument ma prawo odstąpienia od Umowy bez podania przyczyn, wg zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.
1.2. Aby odstąpić od Umowy, Konsument zobowiązany jest do wyrażenia woli poprzez wystosowanie odpowiedniego, jednoznacznego oświadczenia o decyzji odstąpienia od Umowy.
1.3. Nie można odstąpić od Umowy po upływie 14 dni od daty otrzymania Towaru bez podania przyczyny.
1.4. Odstępując od Umowy, Konsument zobowiązuje się do odesłania Towaru w terminie nie późniejszym niż 14 dni od odstąpienia od Umowy.
1.5. Sprzedawca zobowiązuje się do zwrotu wszystkich otrzymanych od Klienta płatności, w tym kosztów dostawy Towaru do Klienta. Zwrot pieniędzy odbędzie się nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania zwrotu Towaru.
1.5.1. W przypadku zwrotu Towaru, odpowiednia kwota zostanie zwrócona Klientowi przelewem bankowym na numer konta bankowego wskazanego przez Klienta. Konsument nie poniesie kosztów związanych ze zwrotem pieniędzy.
1.5.2. Ze względu na ciążący na odstępującym od Umowy Konsumencie pokrycia kosztów wysyłki zwrotnej, Sprzedawca zastrzega, że nie przyjmuje żadnych przesyłek za pobraniem.
1.6. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy inny, niż najtańszy proponowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu dodatkowych poniesionych kosztów.
1.7. W przypadku gdy zamówiony przez Klienta Towar w jakikolwiek sposób nie był zgodny z zamówieniem, w trosce o najwyższą jakość świadczonych przez Sklep usług, Sprzedawca obliguje Klienta do niezwłocznego poinformowania o zaistniałej sytuacji, w celu jak najszybszego rozwiązania problemu. Jednocześnie Sprzedawca zobowiązuje się do wymiany Towaru na inny, na swój koszt. W przypadku niedostępności reklamowanego Towaru w Sklepie i braku możliwości wymiany Towaru na inny, Sprzedawca zastrzega sobie możliwość do zwrotu środków pieniężnych za zakupione Towary.
1.8. W przypadku zmniejszenia wartości towaru spowodowane niewłaściwym charakterem działań wykorzystanych do stwierdzenia jego sprawności lub jego uszkodzenia spowodowanego tymi działaniami, odpowiedzialność za zaistniałą sytuację ponosi Konsument.