Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Samochody, które posiadają zanieczyszczony filtr cząstek stałych, będą więcej palić, ale nawet jeśli usunąłbyś DPF z układu wydechowego, to nie jest do końca tak, że spalanie będzie mniejsze, ponieważ wpływ na większe zużycie paliwa też może mieć awaria wtrysków czy turbosprężarki i nie można zwalać winy tylko i wyłącznie na filtr DPF. Tak czy inaczej, nie opłaca Ci się tego podzespołu usuwać, bo sprawny nie przysporzy problemów, a jego brak i konsekwencje tego zmuszą Cię do ponownego montażu filtra DPF. Jakiekolwiek problemy z wyposażeniem Twojego auta powinny zostać szybko zdiagnozowane w ASO, aby właśnie uniknąć niespodziewanych nieprzyjemności. Filtr cząstek stałych DPF / FAP nie jest taki straszny, jakby mogło się wydawać.
Filtr DPF - co powoduje jego usunięcie? - Usunięcie DPF - wady i zalety
Kierowcy usuwają filtr DPF ze swoich samochodów, ponieważ większość z nich nie jeździ na dłuższych dystansach, więc nie mają możliwości wypalić sadzy. Ponadto kiedyś ulegnie on zużyciu i będzie trzeba pomyśleć albo o regeneracji serwisowej, albo o wymianie, a koszt jej jest naprawdę wysoki. Poza tym ludzie też nie biorą pod uwagę tego, że usunięcie filtra cząstek stałych wiąże się z problemem, który polega na zatrzymaniu dowodu rejestracyjnego auta, otrzymaniu mandatu albo na kłopotach z przeglądem technicznym. Nie radzimy pozbywać się DPF, bo w głównej mierze to Ty sam generujesz sobie kłopoty z pracą poszczególnych elementów, lekceważąc niepokojące objawy, a filtr DPF dobrze eksploatowany nie będzie problematyczny.
1. Audi A4 2.0 Diesel - Silnik po usunięciu DPF nie kopci? - Samochód po usunięciu DPF
Bardzo dużo możesz wyczytać informacji w Internecie, że jeśli tylko pozbędziesz się filtra DPF z auta, to dynamika jazdy tak bardzo wzrośnie, że każdy kierowca będzie zadowolony. Ta moc jest wyłącznie chwilowa, a jeśli będziesz bagatelizować inne występujące usterki w swoim pojeździe, to prędzej czy później znów moc silnika drastycznie spadnie i więcej paliwa się zużyje. W przypadku niepoprawnie usuniętego filtra cząstek stałych z układu wydechowego oraz ze sterownika silnika auto będzie bardzo mocno kopcić, podobnie jak podczas wypalania sadzy. Natomiast, jeśli tylko zostanie wgrana specjalna mapa uwzględniająca już wyłączenie DPF z pracy, kopcenie może być minimalne.
2. Cała prawda o filtrach DPF - Ile mocy zabiera DPF?
Filtr cząstek stałych jest elementem, który od wielu już lat zajmuje się oczyszczaniem produkowanych spalin z cząstek stałych i wody zagrażających środowiskowi. Nie wolno się go pozbywać z auta, ponieważ użytkownicy swoich diesli mogą mieć bardzo poważne problemy. Zamiast wycinać DPF, możesz bez problemu umówić się na wizytę w ASO, aby specjaliści podjęli się regeneracji w celu odzyskania przez filtr właściwości oraz parametrów. Zapamiętaj – DPF będzie zabierał moc silnikowi, jeżeli nie będziesz go na bieżąco oczyszczać z osadów.
3. Jak czyszczenie filtrów DPF wpływa na zużycie paliwa? - DPF a większe spalanie – skąd?
Po raz kolejny napiszemy, że większe spalanie oleju napędowego wiąże się z zanieczyszczonym filtrem cząstek stałych, a wszystko wróci do normy, jak tylko go zregenerujesz i wymienisz olej silnikowy wraz z filtrem oleju. Najlepiej oczyścić DPF za pomocą wody pod ciśnieniem, ponieważ pomoże to w wypłukaniu wszelkiego rodzaju osadów, w tym popiołów, które najbardziej powodują wyeksploatowanie podzespołu.
Samochody, które posiadają zanieczyszczony filtr cząstek stałych, będą więcej palić, ale nawet jeśli usunąłbyś DPF z układu wydechowego, to nie jest do końca tak, że spalanie będzie mniejsze, ponieważ wpływ na większe zużycie paliwa też może mieć awaria wtrysków czy turbosprężarki i nie można zwalać winy wyłącznie na filtr DPF. Tak czy inaczej, nie opłaca Ci się tego podzespołu usuwać, bo sprawny nie przysporzy problemów, a jego brak i konsekwencje tego zmuszą Cię do ponownego montażu filtra DPF. Jakiekolwiek problemy z wyposażeniem Twojego auta powinny zostać szybko zdiagnozowane w ASO, aby właśnie uniknąć niespodziewanych nieprzyjemności. Filtr cząstek stałych DPF / FAP nie jest taki straszny, jakby mogło się wydawać.
Filtr DPF - co powoduje jego usunięcie? - Usunięcie DPF - wady i zalety
Kierowcy usuwają filtr DPF ze swoich samochodów, ponieważ większość z nich nie jeździ na dłuższych dystansach, więc nie mają możliwości wypalić sadzy. Ponadto kiedyś ulegnie on zużyciu i będzie trzeba pomyśleć albo o regeneracji serwisowej, albo o wymianie, a koszt jej jest naprawdę wysoki. Poza tym ludzie też nie biorą pod uwagę tego, że usunięcie filtra cząstek stałych wiąże się z problemem, który polega na zatrzymaniu dowodu rejestracyjnego auta, otrzymaniu mandatu albo na kłopotach z przeglądem technicznym. Nie radzimy pozbywać się DPF, bo w głównej mierze to Ty sam generujesz sobie kłopoty z pracą poszczególnych elementów, lekceważąc niepokojące objawy, a filtr DPF dobrze eksploatowany nie będzie problematyczny.
1. Audi A4 2.0 Diesel - Silnik po usunięciu DPF nie kopci? - Samochód po usunięciu DPF
Bardzo dużo możesz wyczytać informacji w Internecie, że jeśli tylko pozbędziesz się filtra DPF z auta, to dynamika jazdy tak bardzo wzrośnie, że każdy kierowca będzie zadowolony. Ta moc jest wyłącznie chwilowa, a jeśli będziesz bagatelizować inne występujące usterki w swoim pojeździe, to prędzej czy później znów moc silnika drastycznie spadnie i więcej paliwa się zużyje. W przypadku niepoprawnie usuniętego filtra cząstek stałych z układu wydechowego oraz ze sterownika silnika auto będzie bardzo mocno kopcić, podobnie jak podczas wypalania sadzy. Natomiast, jeśli tylko zostanie wgrana specjalna mapa uwzględniająca już wyłączenie DPF z pracy, kopcenie może być minimalne.
2. Cała prawda o filtrach DPF - Ile mocy zabiera DPF?
Filtr cząstek stałych jest elementem, który od wielu już lat zajmuje się oczyszczaniem produkowanych spalin z cząstek stałych i wody zagrażających środowiskowi. Nie wolno się go pozbywać z auta, ponieważ użytkownicy swoich diesli mogą mieć bardzo poważne problemy. Zamiast wycinać DPF, możesz bez problemu umówić się na wizytę w ASO, aby specjaliści podjęli się regeneracji w celu odzyskania przez filtr właściwości oraz parametrów. Zapamiętaj – DPF będzie zabierał moc silnikowi, jeżeli nie będziesz go na bieżąco oczyszczać z osadów.
3. Jak czyszczenie filtrów DPF wpływa na zużycie paliwa? - DPF a większe spalanie – skąd?
Po raz kolejny napiszemy, że większe spalanie oleju napędowego wiąże się z zanieczyszczonym filtrem cząstek stałych, a wszystko wróci do normy, jak tylko go zregenerujesz i wymienisz olej silnikowy wraz z filtrem oleju. Najlepiej oczyścić DPF za pomocą wody pod ciśnieniem, ponieważ pomoże to w wypłukaniu wszelkiego rodzaju osadów, w tym popiołów, które najbardziej powodują wyeksploatowanie podzespołu.
Komentarze