Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Wypalanie sadzy z filtra cząstek stałych może nie jest słyszalne, ale na pewno zauważalne. Ciężko byłoby nie zauważyć chwilowego wzrostu spalania, kontrolki na desce rozdzielczej, problemów z przyspieszaniem i tak dalej… Wiedząc, że filtr cząstek stałych DPF / FAP wszedł w stan samoregeneracji, nie wolno jej przerywać tylko pozwolić jej skutecznie się zakończyć. Wyłącznie czysty i w 100% sprawny DPF może Ci posłużyć, a dodatkowo nie będzie przyczyniać się do zanieczyszczania powietrza. Wypalanie filtra DPF może zostać przeprowadzone przez Ciebie na dwa sposoby: podczas podróży, na postoju oraz przez specjalistę (przy użyciu komputera z odpowiednim programem). Samooczyszczanie filtra cząstek stałych jest obowiązkową czynnością do wykonania każdego właściciela pojazdów, które posiadają silnik wysokoprężny.
Objawy zapchanego DPF. Problemów z filtrem sadzy można tanio uniknąć - Zapchany filtr DPF - czy można jeździć?
Jeżeli chcesz jeździć samochodem, to musisz najpierw wypalić zawartość sadzy, która zapycha kanaliki filtrujące podzespołu, ponieważ z zanieczyszczonym DPF tak naprawdę nie masz prawa się poruszać. Gdyby kontrola drogowa sprawdziła spaliny, mógłbyś otrzymać mandat. Ponadto objawy zatkanego filtra można łatwo zdiagnozować: utrata mocy, wzrost spalania, kłopoty z pracą jednostki napędowej i silnika, problem z utrzymaniem stałych obrotów, szarpania, mocne kopcenie z układu wydechowego. W takiej sytuacji należałoby jak najszybciej doprowadzić do wypalania, aby oczyścić wnętrze wkładu DPF. Możesz spróbować także kupić preparat dla podtrzymania efektu albo w celu równie szybkiego czyszczenia w warunkach domowych.
1. Wypalanie DPF: objawy, montaż kontrolki wypalania filtra sadzy - Kontrolka wypalania DPF
Kontrolka wypalania DPF, o ile jest zamontowana w samochodzie, jest bardzo dużym ułatwieniem dla kierowców, ponieważ wiedzą, kiedy należy rozpocząć procedurę wypalania filtra cząstek stałych. Niestety nie wszyscy są szczęśliwymi posiadaczami takowej kontrolki, dlatego zachęcamy Cię do zamontowania jej we własnym zakresie. Wiele jest informacji w Internecie, jak poprawnie ją zamontować. Dobrze wmontowana powinna świecić się przy włączeniu ogrzewania lusterka i podczas procedury wypalania DPF.
2. (Kuga 2008-20120), Po czym poznać, że DPF dopala sadzę? - Wypalanie DPF - jak rozpoznać?
Bez problemu rozpoznasz rozpoczęcie procedury wypalania filtra cząstek stałych poprzez: pojawienie się kontrolki DPF, chwilowy wzrost zużycia paliwa, zauważysz także gęstą smugę czarnego dymu. W takiej sytuacji nie pozostaje Ci nic innego, jak pomóc DPF-owi się do końca wypalić. Przestrzegamy przed wyłączeniem silnika przed zakończeniem samooczyszczania filtra, bo zaszkodzisz i jemu, i jednostce napędowej.
3. Jak uniknąć problemów z DPF-em i turbosprężarką? DPF - wypalanie
Odpowiedź powinna być już bardzo dobrze wszystkim znana – odpowiednia eksploatacja i dopalanie DPF pomoże w uniknięciu problemów z pracą turbosprężarki oraz filtra cząstek stałych. Jeżeli filtr DPF jest zanieczyszczony, to obciąża turbo. Często kłopotem jest także wzrost poziomu oleju silnikowego, który jest wynikiem rozcieńczenia oleju paliwem. Zadbaj o DPF od wewnątrz, a pozbędziesz się niespodziewanych problemów z pracą innych podzespołów.
Komentarze