Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Umieszczenie filtra cząstek stałych nie powinno być odbierane przez użytkowników pojazdów z dieslem, jako problem z utrzymaniem dobrej mocy silnika, dlatego chcemy w końcu obalić ten bardzo popularny mit. Największy kłopot z utrzymaniem wysokich osiągów jednostki napędowej stanowi niedrożny podzespół. Jeśli Ty zapomniałeś albo zlekceważyłeś przeprowadzenie regeneracji filtra cząstek stałych, nie dziw się teraz, że Twój DPF ma problem łącznie z innymi podzespołami. Zatem przestań myśleć o tym, ile mocy zabiera DPF oraz o tym, że ta moc zostanie przywrócona po usunięciu filtra, ponieważ informacje, który wyczytałeś na nierzetelnych stronach bądź od usłyszałeś od nieodpowiednich osób, są prawdopodobnie błędne.
1. Przebijanie DPF – o co chodzi?
Niektórzy nie chcąc pozbywać się fizycznie filtra cząstek stałych, przebijają DPF, aby spaliny luźno przelatywały i właściwie dzięki temu traci on możliwość poprawnej pracy. Czy to jest jednak dobra decyzja? Niestety nie, ponieważ podczas badania jakości spalin wyjdzie na jaw, że filtr jest niesprawny, co doprowadzi do otrzymania mandatu.
Dobra rada – nie kombinuj i nie szukaj sposobów na pozbycie się filtra cząstek stałych, ponieważ to Ci się nie opłaci. Prędzej czy później zamontowanie filtra będzie nieuniknione.
2. Opinie po usunięciu DPF – za czy przeciw?
Nie ma jednoznacznej odpowiedzi, ile osób jest za tym, aby pozbyć się filtra cząstek stałych z samochodu, a ile przeciwko temu, ponieważ opinii jest bardzo dużo. Jedni są zadowoleni i upieraj się, że samochód lepiej jeździ, inni nie są zadowoleni, a jeszcze mają w świadomości fakt, że i tak czeka ich ponowne zamontowanie tego podzespołu.
Wycięcie DPF a spalanie
Podczas, gdy masz zapchany filtr cząstek stałych w układzie wydechowym, możesz zauważyć jeden z symptomów niesprawnego podzespołu, a jest nim zwiększony pobór paliwa. Jeżeli jednak zregenerujesz filtr, ten problem ustąpi, a więc jak to będzie w przypadku całkowitego pozbycia się go z samochodu? Nie ma na to potwierdzonej teorii, że spalanie jest mniejsze po usunięciu DPF, ale jeżeli zaobserwujesz to u siebie, to efekt ten nie będzie trwał za długo, ponieważ nie możesz zapomnieć, że ponowne zamontowanie filtra DPF będzie niedługo niezbędne, a cena fabrycznie nowej części może wynieść kilka tysięcy złotych.
Komentarze