Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF AG915H250HA pasujący przykładowo do Ford MONDEO IV Turnier (BA7) z silnikiem 2.0 TDCi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1189
Filtr cząstek stałych AG915H250HA - czy każdy sposób oczyszczania DPF będzie dobry?
W teorii każdy sposób jest dobry, aby oczyścić zapchany filtr DPF/FAP, jednak w praktyce nie wszystkie środki do czyszczenia DPF albo i te nieprzeznaczone (!) do tego celu są bezpieczne. Jeśli wpadł Ci do głowy pomysł oczyszczenia filtra DPF domowymi środkami typu Domestos, Kret, Vanish, soda kaustyczna, to zapomnij o tym! Tego typu preparaty mają w swoim składzie silne składniki, które są niebezpieczne dla środowiska i Twojego DPF.
W serwisach natomiast masz możliwość wyboru co do sposobu regeneracji DPF:
• obróbką pneumatyczną,
• czyszczeniem chemicznym,
• myciem w pralce DPF,
• falami ultradźwiękowymi,
• czy też za pomocą wypalania sadzy w piecu indukcyjnym.
Tylko która z wymienionych metod jest rzeczywiście najskuteczniejsza? W naszej ocenie będzie to regeneracja filtra w specjalistycznej maszynie do czyszczenia DPF.
DPF AG915H250HA - czyszczenie filtra DPF, czy cena jest adekwatna do usługi?
Cena usługi regeneracji filtra cząstek stałych wykonywanej w naszym serwisie jest bardzo korzystna i jak najbardziej współmierna z jej efektami. Nie jest powiedziane, że we wszystkich ASO ten koszt jest taki sam, więc najlepiej zadzwonić bądź osobiście przyjechać do interesującego Cię serwisu w celu otrzymania odpowiedzi na pytanie.
Pamiętaj jednak, że sama regeneracja nie wystarczy, bo Ty Kierowco musisz stosować się do wszystkich narzuconych Ci zaleceń.
Popularne wpisy
Filtr DPF A906.490.0183
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła! Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają: → homologację; → spełniają normy EURO! ...
Czy można jeździć bez płynu FAP?
Absolutnie nie wolno jeździć samochodem z pustym zbiornikiem albo z niskim poziomem płynu katalitycznego (Eolys), ponieważ uszkodzisz silnik ...
Komentarze