Filtr DPF 1607714

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Serwis regeneracji KAT

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Filtr DPF 1607714

Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.

Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!

Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 1607714 pasujący przykładowo do Ford Galaxy z silnikiem 2.0TDCi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• JMJ 1028

Filtr cząstek stałych 1607714 | Jak wypalić samodzielnie DPF?

 Filtr cząstek stałych 1607714

Samodzielna próba wypalania filtra cząstek stałych jest wymagana, aby w pierwszej kolejności oczyścić go z zanieczyszczeń. Nie jest to trudna procedura, należy tylko przestrzegać kilka zasad. Na pytanie: „Jak wymusić wypalanie DPF” odpowiadamy, ze możesz ją wykonać na dwa sposoby:
• będąc w trasie;
• na postoju.

Dobrze, ale jak wypalić DPF podczas jazdy? Wyjedź w dłuższą trasę i w miejscu, gdzie masz taką możliwość, podwyższ prędkość oraz obroty i utrzymaj je przez około 15 minut. Taka jazda pozwoli rozgrzać silnik i dzięki temu wysoka temperatura spalin umożliwi dopalenie sadzy. Ten sposób uważany jest za bezpieczny dla silnika, ponieważ w przypadku wypalania postojowego, silnik jest bardziej narażony na obciążenie.

DPF 1607714 | Wypalanie DPF - jak rozpoznać ten proces w moim aucie?

Zdarzają się sytuacje, w których filtr DPF jest tak mocno zatkany, że sam bez naszej ingerencji rozpoczyna procedurę wypalania Możesz ją rozpoznać, kiedy zauważysz, że z rury wydechowej wydostają się gęste kłęby dymu, zapala się kontrolka wypalania filtra cząstek stałych oraz następuje nagły wzrost zużycia paliwa. To, co musisz zrobić na pewno, to nie przerywać tego procesu i odczekać kilkanaście minut, aby sadza mogła się w pełni wypalić.

Jeśli samodzielna próba wypalania DPF nie poskutkuje, przyjedź do nas na fachową regenerację.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Radek
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Wypalanie filtra DPF (filtra cząstek stałych) w samochodzie z silnikiem Diesla należy przeprowadzać tylko przez specjalistów posiadających odpowiedni sprzęt i wiedzę. Samodzielne wypalanie filtra jest niebezpieczne i nielegalne, ponieważ: Bezpieczeństwo - wypalanie filtra DPF wymaga specjalistycznego sprzętu i wiedzy, aby uniknąć uszkodzenia filtra lub innych elementów układu wydechowego. Samodzielne wypalanie filtra może być niebezpieczne dla Ciebie i innych użytkowników drogi. Prawne konsekwencje - samodzielne wypalanie filtra DPF jest nielegalne i może prowadzić do poważnych konsekwencji prawnych, takich jak grzywny czy kary pozbawienia wolności. Skuteczność - samodzielne wypalanie filtra DPF jest mało skuteczne i może prowadzić do jego uszkodzenia, co jest bardzo kosztowne. Emisja zanieczyszczeń - samodzielne wypalanie filtra DPF może prowadzić do większej emisji szkodliwych substancji do atmosfery, co jest szkodliwe dla środowiska i zdrowia ludzi.

Popularne wpisy

16 listopada 2021

Czy pusty katalizator jest coś wart?

Przez pusty katalizator rozumiemy wyciągnięcie z niego wkładu i pozostawienie zwykłej metalowej puszki, która ma stanowić atrapę podzespołu, jednak, jeśli chodzi o to, czy jest on czegoś wart, od razu odpowiadamy, że nie ...