Filtr DPF 1683846

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Serwis regeneracji FAP

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 1683846 do modeli Ford Galaxy, Ford Mondeo, Ford S-MAX z silnikiem 2.0 TDCi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• JMJ 1028

 

Filtr DPF-16838461

Filtr cząstek stałych 1683846 | Dlaczego regeneruje się DPF?

Filtr cząstek stałych regeneruje się po to, aby odzyskał swoje początkowe parametry, dzięki którym pojazd nie będzie problematyczny w trakcie ruchu. Niektórzy jednak myślą, że regeneracja ich filtra DPF nie będzie konieczna i nie podejmują nawet prób oczyszczania albo - co gorsza - przerywają ten proces, kiedy pojazd sam rozpoczyna samooczyszczanie. Żaden podzespół nie będzie służył nam wiecznie, jeżeli nie będziemy o nie dbać. Jeśli dopuścimy do uszkodzenia filtra cząstek stałych, możemy się spodziewać kolejnych kłopotów i nadchodzących wydatków. Znajdujący się filtr DPF w pojazdach z silnikami wysokoprężnymi powinien być odpowiednio użytkowany, aby nie dopuścić do szybkiego zużycia filtra. Nie ma innej rady na zanieczyszczony DPF, jak jego czyszczenie. Jeśli zastanawiasz się nad czyszczeniem DPF, czy warto je wykonać? To uwierzcie, że tak i najlepszą metodą na zregenerowanie filtra DPF będzie mycie wodne pod wysokim ciśnieniem. Dlaczego akurat ta metoda? Otóż wysokie ciśnienie powoduje wypchanie zalegającej we wnętrzu filtra sadzy i popiołu.

Poniżej zostaną wypisane pierwsze objawy zapchanego filtra DPF 1683846:

• Kierowca nie może utrzymać równych obrotów pracy silnika (silnik dziwnie pracuje, mamy odczucie, jakby się dławił);
• na desce rozdzielczej wyświetlają się niepokojące kontrolki;
• jeśli DPF jest naprawdę w złym stanie, to silnik może przejść w tryb awaryjny;
• Pobór paliwa jest zdecydowanie podwyższony;
• Sprawność turbosprężarki zaczyna być wątpliwa i daje o sobie znaki.

Nie jest powiedziane, że w Twoim pojeździe wystąpią akurat te objawy, natomiast są one najbardziej charakterystyczne.

Filtr DPF 1683846

Regeneracja DPF – na jak długo przyniesie efekty?

Muszą Państwo wiedzieć, że na pewno raz zregenerowany filtr cząstek stałych nie spowoduje, że już nie będziecie musieli go więcej regenerować. Poza tym kondycja DPF w naszym pojeździe jest uwarunkowana od nas. Jeżeli nie będziesz prawidłowo eksploatować auta, będziesz tankować złej jakości paliwo, stosować nieodpowiednie dodatki do paliwa i oleje z wysoką zawartością popiołów, to nie łudź się, że efekt oczyszczonego filtra DPF będzie się utrzymywał długi czas. Niestety, ale te czynniki nie wpływa dobrze na sprawność naszego DPF, dlatego stosujmy się do zaleceń producenta i specjalistów. Poza tym, jeżeli chcesz zaoszczędzić pieniądze i własnymi siłami oczyścić DPF, to już teraz Państwa przestrzegamy przed tym. Czyszczenie filtra DPF 1683846 musi zostać wykonane w sposób bezpieczny.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Kamil
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Regeneracja filtra DPF w samochodach Ford Galaxy, Ford Mondeo, Ford S-MAX z silnikiem 2.0 TDCi jest ważną czynnością, która pozwala na przywrócenie filtra do pełnej sprawności i zwiększenie jego żywotności. Regeneracja filtra DPF jest konieczna, kiedy filtr jest zatkany i nie może już efektywnie pracować, co może prowadzić do problemów z silnikiem, takich jak: Spadek mocy silnika: Uszkodzony lub zatkany filtr DPF może spowodować spadek mocy silnika, co może prowadzić do trudności w prowadzeniu pojazdu. Problemy z emisją: Uszkodzony lub zatkany filtr DPF może prowadzić do wzrostu emisji szkodliwych substancji do środowiska. Check engine: Uszkodzony lub zatkany filtr DPF może prowadzić do pojawienia się komunikatu Check Engine na desce rozdzielczej pojazdu.

Popularne wpisy