Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 1731XP pasujący przykładowo do Citroen C4 I sedan z silnikiem 1.6 HDi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• BM11013H
Filtr cząstek stałych 1731XP | Jak nie zniszczyć DPF?
Na samym początku tego artykułu zastanówmy się nad rokiem skonstruowania filtra cząstek stałych DPF – od kiedy jest montowany? Właściwie to pierwsze DPF-y były montowane już w latach 90-tych i to głównie w samochodach ciężarowych. Natomiast dopiero po 2006 r, po wejściu w życie normy EURO IV, montaż filtra DPF zaczął być przymusowy.
Zatem, jeśli posiadasz pojazd wyprodukowany właśnie po tym roku, możesz być pewny, że posiadasz DPF albo FAP (przynajmniej w teorii)– w zależności od marki.
Przez specyfikę tego podzespołu możesz spodziewać się, że prędzej czy później pojawi się jakaś jego awaria, która powstanie w wyniku zaniedbania DPF. Twoim obowiązkiem jako posiadacza pojazdu z Dieslem jest poddawanie go regeneracji (bezpiecznej i skutecznej), którą możesz wykonać właśnie w naszym serwisie. Ważne jest, aby cała procedura oczyszczania filtra przebiegła szybko, skutecznie i w sposób niezagrażający filtrowi DPF. Biorąc pod uwagę te wszystkie aspekty, to praktykujemy metodę mycia hydrodynamicznego filtra cząstek stałych w celu pozbycia się zanieczyszczeń i odzyskaniu przez podzespół swoich właściwości.
Musisz liczyć się z tym, że filtr DPF należy odpowiednio eksploatować, więc warto zadać sobie pytanie: „Jak jeździć dieslem?” Można odpowiedzieć na to pytanie jednym słowem - świadomie.
1. Od czasu do czasu Twoim obowiązkiem jest rozgrzać porządnie silnik, aby wypalić sadzę. W tym wypadku najlepiej, abyś udał się w dłuższą podróż.
2. Pozwól DPF-owi się zregenerować, aby zanieczyszczenia całkowicie go nie zniszczyły.
3. Jeśli tankujesz pojazd – wybierz sprawdzoną stację benzynową i uzupełnij bak dobrym paliwem.
4. Nie aplikuj byle jakich dodatków do silnika: zastosuj oleje typu Low SAPS.
5. Nie próbuj oczyszczać DPF domowymi sposobami.
Pamiętaj – tych wskazówek jest o wiele więcej niż tylko te, które zostały wypisane powyżej. Można natomiast uznać, że są one najistotniejsze.
DPF 1731XP | Jak sprawdzić stan DPF w moim pojeździe?
Stan filtra cząstek stałych możesz sprawdzić w ASO, ponieważ tam specjaliści dokonają jego analizy przy pomocy testera diagnostycznego i specjalistycznego programu. Na tej podstawie dowiesz się, jaki jest poziom napełnienia filtra. Nie czekaj dłużej z regeneracją DPF – zrób to dla swojego bezpieczeństwa i komfortu jazdy.
Popularne wpisy
Czy podczas wypalania DPF auto traci moc? To Cię może zdziwić.
Tak, podczas procesu regeneracji filtra cząstek stałych samochód może czasowo tracić moc. DPF jest używany w pojazdach z silnikami wysokoprężnymi (diesla) w celu redukcji emisji cząstek stałych. ...
Czym przeczyścić DPF? - Kilka skutecznych porad
Dowiedz się, jakie są skuteczne metody oczyszczania filtra cząstek stałych! Najskuteczniejszym sposobem czyszczenia filtra cząstek stałych DPF jest mycie wodne pod ciśnieniem, dzięki któremu wypłukuje się sadza wraz z popiołem, przez co podzespół odzyskuje utracone parametry i właściwości. Inne metody takie jak: wypalanie filtra DPF w piecu, czyszczenie ultradźwiękami, czyszczenie chemiczne nie są do końca skuteczne, ponieważ usuwają jedynie sadzę. ...
Komentarze