Filtr DPF 18307810164

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Serwis regeneracji katalizatorów

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 18307810164 do BMW 1, BMW 3, BMW 5 możesz znaleźć także pod numerami zamiennymi:
• BM11112H;
• JMJ 1052.

DPF 183078101641

Filtr cząstek stałych 18307810164 – metody regeneracji

Regeneracja filtra cząstek stałych jest bardzo ważna i nie należy o tym zapominać. Dzięki niej nasz DPF funkcjonuje nienagannie w pojeździe. DPF ma za zadanie bardzo mocno ograniczyć wydostawanie się szkodliwych substancji do otoczenia, dlatego nie możemy pozwolić na jego zaniedbanie. W naszym serwisie mamy w posiadaniu specjalistyczne maszyny, które służą do oczyszczania filtra DPF. Cała procedura czyszczenia filtra cząstek stałych metodą hydrodynamiczną jest bardzo prosta i zarazem bezpieczna. Pozwala całkowicie usunąć sadzę oraz popiół. Usługa nie jest bardzo kosztowna, a warto się nią zainteresować. Poza tym nie musicie długo czekać na zregenerowany DPF, ponieważ już kolejnego dnia filtr jest gotowy do odbioru.

Są również inne sposoby na regenerację filtra DPF, które pokrótce opiszemy poniżej:
• Po pierwsze DPF może zostać zregenerowany poprzez wypalenie zanieczyszczeń w piecu indukcyjnym. Temperatura w piecu może mieć nawet 700 stopni Celsjusza, więc jak Państwo widzicie, jest to bardzo duża wartość, co w efekcie może spowodować przetopienie filtra DPF.
• Regeneracja obróbką pneumatyczną oraz ultradźwiękową. Ta pierwsza charakteryzuje się „wypchaniem” zanieczyszczeń za pomocą sprężonego powietrza, natomiast druga metoda polega na umieszczeniu filtra DPF w wannie z płynem. Płyn wytwarza odpowiednie fale, dzięki którym odklejają się zanieczyszczenia od kanalików filtra.
• Wypalanie DPF w serwisie (sztuczny proces regeneracji).
• Czyszczenie filtra DPF chemicznymi środkami (niezalecany sposób).

W naszej opinii najlepszą i najbardziej bezpieczną metodą jest mycie wodne pod wysokim ciśnieniem, ponieważ oczyszcza filtra cząstek stałych z całego brudu. Woda nie uszkodzi filtra DPF, jak np. wysoka temperatura pieca i silnie żrące środki chemiczne (Kret, Domestos) lub nieprzeznaczone do tego urządzenia takie, jak np. Karcher.

Urządzenie do regeneracji DPF

Czy obecność filtra cząstek stałych w pojeździe jest obowiązkowa?

To pytanie można zaliczyć do jednych z najbardziej kontrowersyjnych, ponieważ możemy spotkać się z różnymi opiniami na ten temat. Zważając na problemy, jakie występują z DPF, często Kierowcy decydują się na jego usunięcie z układu wydechowego. Jednakże taki krok może przynieść prawne konsekwencje. Pozbycie się filtra cząstek stałych jest nielegalne, więc wszyscy, którzy zastanawiają się nad jego usunięciem bądź już to zrobili, dobrze to przemyślcie.
Lepiej zapobiec awariom, niż do nich doprowadzać, więc obserwujcie swoje pojazdy i regenerujcie DPF, kiedy tego wymaga.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Eryk
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Filtr DPF o oznaczeniu 18307810164 jest stosowany w pojazdach BMW 1, BMW 3 i BMW 5 z silnikami wysokoprężnymi. Istnieją różne metody regeneracji filtra DPF, w zależności od pojazdu i jego układu wydechowego. Jedną z najczęstszych metod regeneracji jest proces samoregeneracji, który polega na wykorzystaniu wysokiej temperatury spalin, aby usunąć zanieczyszczenia z filtra DPF. Proces ten jest kontrolowany przez komputer pojazdu i odbywa się podczas normalnej jazdy pojazdem. Inną metodą jest regeneracja podczas postoju, która polega na podgrzaniu filtra DPF do odpowiedniej temperatury. Ta metoda jest często stosowana, jeśli kierowca nie ma odpowiednich warunków do wypalania w trasie. Po dłuższym jednak praktykowaniu tej metody może to zaszkodzić silnikowi, gdyż nastąpi rozcieńczenie oleju silnikowego niespalonym paliwem. Jest też regeneracja hydrodynamiczna, polegająca na przepłukaniu filtra specjalnym roztworem, który rozpuszcza i usuwa zanieczyszczenia z filtra DPF. Jest to metoda dobra dla filtrów bardzo zanieczyszczonych.

Popularne wpisy

11 Grudzień 2020

Wypalanie DPF - cena

Wypalanie DPF i cena są uzależnione szczególnie od typu samochodu do którego należy podzespół. Jednym z następstw działania filtra DPF jest gromadzenie się w nim dużej ilości zanieczyszczeń. ...