Filtr DPF 1K0254700NX

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Serwis regeneracji FAP

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 1K0254700NX do przykładowych modeli Audi A3, Seat Altea, Seat Altea XL, Seat Leon, Toledo, Skoda Octavia II, VW Golf V, Passat z silnikami 1.9, 2.0, TDI możesz znaleźć także pod numerami zamiennymi:
• JMJ 1078;
• BM11118.

DPF 1k0254700nx1

Filtr cząstek stałych 1K0254700NX – czujnik różnicy ciśnień podzespołu

Czujnik różnicy ciśnień filtra DPF jest wmontowany po to, aby mierzył ciśnienie w układzie wydechowym. Czujnik ten zazwyczaj wbudowuje się w komorze silnika, aby uchronić go przed przegrzaniem. Mocuje się go za pomocą złącza elektrycznego do sterownika silnika oraz do filtra DPF dwoma silikonowymi wężami. Dlaczego dwoma? Otóż jeden z nich jest podłączany przed filtrem, a drugi za nim. Czujnik różnicy ciśnień pozwala kontrolować stan zapełnienia filtra cząstek stałych przed nim i za nim, więc jeśli czujnik uzna, że to czas regeneracji, to daje znać o tym sterownikowi silnika. Jeśli chodzi o ciśnienie różnicowe w układzie wydechowym, to prawidłowa wartość tego ciśnienia na biegu jałowym powinna wynosić do 10 milibarów. Jeżeli zaś okaże się, że wartość przekroczyła 10 milibarów, oznacza to, że poziom wypełnienia filtra zabrudzeniami jest zbyt duży.

Pamiętajmy, że elementy naszego pojazdu nie będą nam służyły wieki, dlatego trzeba się liczyć z tym, że w wyniku ich zużycia, lat eksploatacji możemy zmierzyć się z paroma usterkami. Dlatego też teraz skupimy się dokładnie na temacie uszkodzonego czujnika różnicy ciśnień DPF i objawach:
1. W przypadku niepoprawnie sprawującego czujnika Kierowca pojazdu z Dieslem może odczuć zwiększone zużycie paliwa.
2. Wzmożone wydobywanie sadzy z rury wydechowej pojazdu.
3. Wyświetlona kontrolka odpowiadająca za silnik.
4. Temperatura silnika jest nienaturalnie podwyższona.
5. Silnik nie pracuje tak dobrze i płynnie, jak przedtem.

Jak można wywnioskować z powyższych przedstawionych informacji, trzeba dbać o poprawną kondycję wszystkich podzespołów naszego pojazdu. Jeden niesprawny podzespół powoduje uszkodzenia drugiego i kolejnego. Pamiętajcie o regeneracji filtra cząstek stałych oraz każdy występujący problem w Waszym pojeździe zweryfikujcie u specjalistów.

Masz zatkany / uszkodzony filtr cząstek stałych 1K0254700NX? Zaufaj nam i zadzwoń do naszego serwisu!

DPF

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Marcin
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Filtr DPF o oznaczeniu 1K0254700NX jest stosowany w pojazdach Audi A3, Seat Altea, Seat Altea XL, Seat Leon, Toledo, Skoda Octavia II oraz VW Golf V, Passat, wyposażonych w silniki Diesla 1.9, 2.0, TDI. Czujnik różnicy ciśnień jest jednym z elementów systemu filtra DPF. Czujnik różnicy ciśnień służy do monitorowania ciśnienia spalin przed i za filtrem DPF. Informuje on komputer pokładowy o stanie filtra i pozwala na kontrolowanie procesu regeneracji. Jeśli komputer pokładowy wykryje, że ciśnienie za filtrem jest wyższe niż ciśnienie przed filtrem, oznacza to, że filtr jest zanieczyszczony i należy rozpocząć proces regeneracji. Natomiast jeśli komputer pokładowy wykryje, że ciśnienie za filtrem jest niższe niż ciśnienie przed filtrem, oznacza to, że filtr jest zablokowany i należy skontaktować się z serwisem w celu jego wymiany. Uwaga, uszkodzenie lub niedziałanie tego czujnika może prowadzić do błędów w komputerze pokładowym i utrudnić proces regeneracji filtra DPF.

Popularne wpisy

8 czerwca 2022

Jaka jest żywotność filtra DPF?

Według obietnic producentów, filtr cząstek stałych powinien wytrzymać nawet do 200 tysięcy kilometrów. Niestety rzeczywistość dość mocno weryfikuje i podzespół ten zaczyna szwankować o wiele wcześniej ...