Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 1K0254700NX do przykładowych modeli Audi A3, Seat Altea, Seat Altea XL, Seat Leon, Toledo, Skoda Octavia II, VW Golf V, Passat z silnikami 1.9, 2.0, TDI możesz znaleźć także pod numerami zamiennymi:
• JMJ 1078;
• BM11118.
Filtr cząstek stałych 1K0254700NX – czujnik różnicy ciśnień podzespołu
Czujnik różnicy ciśnień filtra DPF jest wmontowany po to, aby mierzył ciśnienie w układzie wydechowym. Czujnik ten zazwyczaj wbudowuje się w komorze silnika, aby uchronić go przed przegrzaniem. Mocuje się go za pomocą złącza elektrycznego do sterownika silnika oraz do filtra DPF dwoma silikonowymi wężami. Dlaczego dwoma? Otóż jeden z nich jest podłączany przed filtrem, a drugi za nim. Czujnik różnicy ciśnień pozwala kontrolować stan zapełnienia filtra cząstek stałych przed nim i za nim, więc jeśli czujnik uzna, że to czas regeneracji, to daje znać o tym sterownikowi silnika. Jeśli chodzi o ciśnienie różnicowe w układzie wydechowym, to prawidłowa wartość tego ciśnienia na biegu jałowym powinna wynosić do 10 milibarów. Jeżeli zaś okaże się, że wartość przekroczyła 10 milibarów, oznacza to, że poziom wypełnienia filtra zabrudzeniami jest zbyt duży.
Pamiętajmy, że elementy naszego pojazdu nie będą nam służyły wieki, dlatego trzeba się liczyć z tym, że w wyniku ich zużycia, lat eksploatacji możemy zmierzyć się z paroma usterkami. Dlatego też teraz skupimy się dokładnie na temacie uszkodzonego czujnika różnicy ciśnień DPF i objawach:
1. W przypadku niepoprawnie sprawującego czujnika Kierowca pojazdu z Dieslem może odczuć zwiększone zużycie paliwa.
2. Wzmożone wydobywanie sadzy z rury wydechowej pojazdu.
3. Wyświetlona kontrolka odpowiadająca za silnik.
4. Temperatura silnika jest nienaturalnie podwyższona.
5. Silnik nie pracuje tak dobrze i płynnie, jak przedtem.
Jak można wywnioskować z powyższych przedstawionych informacji, trzeba dbać o poprawną kondycję wszystkich podzespołów naszego pojazdu. Jeden niesprawny podzespół powoduje uszkodzenia drugiego i kolejnego. Pamiętajcie o regeneracji filtra cząstek stałych oraz każdy występujący problem w Waszym pojeździe zweryfikujcie u specjalistów.
Masz zatkany / uszkodzony filtr cząstek stałych 1K0254700NX? Zaufaj nam i zadzwoń do naszego serwisu!
Popularne wpisy
Czy filtry cząstek stałych są istotne dla silników benzynowych? Dowiedz się, dlaczego
Filtry cząstek stałych (GPF) są istotne dla silników benzynowych, ponieważ pomagają zmniejszyć emisję cząstek stałych (PM) do atmosfery. Cząstki PM są szkodliwe dla zdrowia, ponieważ mogą powodować problemy układu oddechowego, a także przyczyniać się do zjawiska smogu. ...
Jaka jest żywotność filtra DPF?
Według obietnic producentów, filtr cząstek stałych powinien wytrzymać nawet do 200 tysięcy kilometrów. Niestety rzeczywistość dość mocno weryfikuje i podzespół ten zaczyna szwankować o wiele wcześniej ...
Komentarze