Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 25051-26040 pasujący przykładowo do Toyota AURIS (_E15_) z silnikiem 2.2 D możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• BM11025H
Filtr cząstek stałych 25051-26040 | Czy płyn do kominków pozwoli Ci usunąć zanieczyszczenia?
Do budowy filtra cząstek stałych zastosowano naprawdę wytrzymałościowe materiały odporne na uszkodzenia i temperaturę, ale przez dodanie do niego także metali szlachetnych, cała obudowa wraz z wkładem filtra DPF jest bardzo delikatna.
Świadomi Kierowcy z pewnością zdają sobie sprawę co do wymagań regeneracji DPF, którą można przeprowadzić na różne sposoby, także różnymi metodami. Akurat pomysł wyczyszczenia filtra DPF płynem do kominków jest:
• po pierwsze: domową i bardzo kontrowersyjną metodą oczyszczania DPF;
• po drugie: teoretycznie wydawać by się mogło, że płyn ten jest przeznaczony do pozbycia się osadów węgla, jednak warto wiedzieć, że jest to też silny środek, a nieodpowiednie obchodzenie się z nim może filtr DPF uszkodzić.
Nie oczyszczaj DPF na własną rękę, bo w większości przypadków Klienci tego żałują, gdyż dochodzi do trwałego uszkodzenia filtra cząstek stałych.
Zainteresuj się o wiele bezpieczniejszą i skuteczniejszą metodą regeneracji DPF, która praktykowana jest w naszym serwisie – mycie hydrodynamiczne filtra DPF.
DPF jest umieszczony w układzie wydechowym pojazdu, a jego zadaniem jest oczyszczać spaliny z cząstek PM, aby zredukować ich wydostawanie się do środowiska. Wadą umieszczenia owego podzespołu w pojeździe jest to, że pracuje w zanieczyszczonych warunkach, co prowadzi do tego, że ma tendencję do przedwczesnego zużycia. Szybko zapychający się DPF także może przyczynić się do powstania nieoczekiwanych i niechcianych awarii.
Mowa nie tylko o uszkodzeniu samego filtra DPF, ale również innych podzespołów, chociażby turbosprężarki.
DPF 25051-26040 | Regeneracja DPF – jaką wybrać?
Na to pytanie daliśmy odpowiedź wyżej. Według naszej opinii to właśnie mycie wodne pod wysokim ciśnieniem przyniesie duże efekty i co najważniejsze – przedłuży jego sprawność. Nie eksperymentuj, zaufaj specjalistom, którzy mają wieloletnie doświadczenie w wykonywaniu regeneracji filtra cząstek stałych.
Komentarze