Filtr DPF 36000074

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Serwis regeneracji KAT

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce
  • Autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług
  • Najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution
  • Wydruk protokołu z parametrami przepustowości

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin
  • Szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce!
  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 36000074 pasujący przykładowo do Volvo S40 II (544) z silnikiem 2.0 D możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• BM11006

Filtr cząstek stałych 36000074

Filtr cząstek stałych 36000074 | Kiedy filtr będzie pracował dobrze?

Filtr cząstek stałych będzie pracował bez zarzutów, jeśli Ty będziesz przestrzegał zaleceń, które narzucił producent konstruujący Twój pojazd. Nie ma możliwości, aby DPF/FAP funkcjonował właściwie, jeśli:

nie wykonujesz samoregeneracji podzespołu w postaci wypalania zawartości osadów czy to w trasie, czy na zaparkowanym pojeździe, a jeśli chcesz wiedzieć, ile trwa wypalanie DPF na postoju oraz podczas jazdy, to zazwyczaj trzeba na to poświęcić około 20 minut.
• nie bierzesz pod uwagę jakości paliwa, które tankujesz i nie zwracasz uwagi na jego źródło;
• niszczysz silnik poprzez szybką jazdę, zanim zdąży się on nagrzać;
• nie oczyszczasz filtra w serwisie, co jest niezwykle ważne, gdyż wypalając sadzę, powstaje popiół, który usuniesz wyłącznie wodą;
• aplikujesz oleje wysokopopiołowe zamiast te typu Low SAPS;
• podejmujesz próby samodzielnego czyszczenia filtra DPF/FAP niesprawdzonymi preparatami, a nawet myjką ciśnieniową Karcher, co zagraża ogólnemu stanowi filtra i po części innym podzespołom.

Tak naprawdę takich przykładów można by znaleźć więcej, natomiast myślimy, że te są najczęściej spotykane i najwięcej kierowców popełnia takie właśnie błędy.
Twoim zadaniem jest dbać o podzespoły odpowiedzialne za oczyszczanie spalin, aby nie zatruwały naszej ekologii i zdrowia. Warto wspomnieć o regeneracji filtra cząstek stałych, która niezwykle jest korzystna dla Twojego podzespołu. Odzyska on przepustowość, utracone parametry, otrzymasz dowód w postaci wydruku parametrów przed wykonanym zabiegiem i tuż po nim, a dodatkowo nie wydasz dużo pieniędzy na taką usługę, ponieważ koszt takiego fachowego czyszczenia filtra DPF/FAP wynosi zazwyczaj około 500 złotych. Jednak w tej kwestii najlepiej zorientować się bezpośrednio w konkretnym ASO, ponieważ każdy serwis dysponuje swoim własnym cennikiem.

DPF 36000074

DPF 36000074 | W pojeździe zapaliła się kontrolka filtra cząstek stałych – co mam zrobić?

Przede wszystkim nie wpadaj w panikę po wyświetleniu się takowej kontrolki DPF. Taka kontrolka oznacza, że zbyt dużo zanieczyszczeń nagromadziło się w Twoim filtrze i czas go wypalić. Udaj się w dłuższą podróż lub zaparkuj pojazd w bezpiecznym miejscu, z daleka od ludzi i rozpocznij procedurę wypalania. Nie przerywaj jej, aby skutecznie mogła wypalić się sadza.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Filip
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Filtr DPF (Filtry cząstek stałych) w samochodach służy do oczyszczania spalin z cząstek stałych, takich jak sadza i pył. Aby filtr DPF pracował prawidłowo i spełniał swoją funkcję, ważne jest regularne jego czyszczenie lub regeneracja, zgodnie z zaleceniami producenta. W przypadku samochodu Volvo S40 II z silnikiem 2.0 D filtr DPF będzie pracował dobrze po przeprowadzeniu regeneracji w specjalistycznym warsztacie samochodowym, który posiada odpowiednie urządzenia i wiedzę potrzebną do tego procesu. Regularna eksploatacja pojazdu także ma ogromne znaczenie dla działania filtra DPF, dlatego ważne jest przestrzeganie zasad ekologicznej jazdy, takiej jak unikanie krótkich przejazdów i jazda na wysokich obrotach pozwala na utrzymanie filtra w czystości. Warto także pamiętać o regularnym serwisie pojazdu i przestrzeganie zaleceń producenta, co pozwala na uniknięcie problemów związanych z filtrem DPF.

Popularne wpisy