Subpage photo

Filtr DPF 36000074

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.75

W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 36000074!


CENA
od: 290 zł

Filtr DPF 36000074
Filtr DPF 36000074

Oferujemy:

→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.

Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.

Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.

Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!

Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 36000074 pasujący przykładowo do Volvo S40 II (544) z silnikiem 2.0 D możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• BM11006



Filtr cząstek stałych 36000074 | Kiedy filtr będzie pracował dobrze?

Filtr cząstek stałych 36000074 | Kiedy filtr będzie pracował dobrze?
Filtr cząstek stałych 36000074 | Kiedy filtr będzie pracował dobrze?

 

Filtr cząstek stałych będzie pracował bez zarzutów, jeśli Ty będziesz przestrzegał zaleceń, które narzucił producent konstruujący Twój pojazd. Nie ma możliwości, aby DPF/FAP funkcjonował właściwie, jeśli:

nie wykonujesz samoregeneracji podzespołu w postaci wypalania zawartości osadów czy to w trasie, czy na zaparkowanym pojeździe, a jeśli chcesz wiedzieć, ile trwa wypalanie DPF na postoju oraz podczas jazdy, to zazwyczaj trzeba na to poświęcić około 20 minut.
• nie bierzesz pod uwagę jakości paliwa, które tankujesz i nie zwracasz uwagi na jego źródło;
• niszczysz silnik poprzez szybką jazdę na zanim zdąży się on nagrzać;
• nie oczyszczasz filtra w serwisie, co jest niezwykle ważne, gdyż wypalając sadzę, powstaje popiół, który usuniesz wyłącznie wodą;
• aplikujesz oleje wysokopopiołowe zamiast te typu Low SAPS;
• podejmujesz próby samodzielnego czyszczenia filtra DPF/FAP niesprawdzonymi preparatami, a nawet myjką ciśnieniową Karcher, co zagraża ogólnemu stanowi filtra i po części innym podzespołom.

Tak naprawdę takich przykładów można byłoby znaleźć więcej, natomiast myślimy, że te są najczęściej spotykane i najwięcej kierowców popełnia takie właśnie błędy.
Twoim zadaniem jest dbać o podzespoły odpowiedzialne za oczyszczanie spalin, aby nie zatruwały naszej ekologii i zdrowia. Warto wspomnieć o regeneracji filtra cząstek stałych, która niezwykle jest korzystna dla Twojego podzespołu. Odzyska on przepustowość, utracone parametry, otrzymasz dowód w postaci wydruku parametrów przed wykonanym zabiegiem i tuż po nim, a dodatkowo nie wydasz dużo pieniędzy na taką usługę, ponieważ koszt takiego fachowego czyszczenia filtra DPF/FAP wynosi zazwyczaj około 500 złotych. Jednak w tej kwestii najlepiej zorientować się bezpośrednio w konkretnym ASO, ponieważ każdy serwis dysponuje swoim własnym cennikiem.


DPF 36000074 | W pojeździe zapaliła się kontrolka filtra cząstek stałych – co mam zrobić?

Przede wszystkim nie wpadaj w panikę po wyświetleniu się takowej kontrolki DPF. Taka kontrolka oznacza, że zbyt dużo zanieczyszczeń nagromadziło się w Twoim filtrze i czas go wypalić. Udaj się w dłuższą podróż lub zaparkuj pojazd w bezpiecznym miejscu, z daleka od ludzi i rozpocznij procedurę wypalania. Nie przerywaj jej, aby skutecznie mogła wypalić się sadza.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.

Ostatnio dodane

17 września 2021

DPF a moc silnika

Umieszczenie filtra cząstek stałych nie powinno być odbierane...

16 września 2021

DPF | Usuwać czy nie?

Filtr cząstek stałych jest niezwykle bardzo ważnym podzespołem,...

15 września 2021

Zapchany DPF | Jak wyczyścić?

Zapchany filtr cząstek stałych jest to bardzo częsty problem...

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO
Call icon
Zadzwoń i sprawdź +48 725 803 803
Call icon

Zadzwoń do nas

+48 725 803 803
lub

Zostaw nam swój numer

Tel loader
Wpisz poprawny numer