Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce
- Autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług
- Najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution
- Wydruk protokołu z parametrami przepustowości
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin
- Szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce!
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 36000074 pasujący przykładowo do Volvo S40 II (544) z silnikiem 2.0 D możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• BM11006
Filtr cząstek stałych 36000074 | Kiedy filtr będzie pracował dobrze?
Filtr cząstek stałych będzie pracował bez zarzutów, jeśli Ty będziesz przestrzegał zaleceń, które narzucił producent konstruujący Twój pojazd. Nie ma możliwości, aby DPF/FAP funkcjonował właściwie, jeśli:
• nie wykonujesz samoregeneracji podzespołu w postaci wypalania zawartości osadów czy to w trasie, czy na zaparkowanym pojeździe, a jeśli chcesz wiedzieć, ile trwa wypalanie DPF na postoju oraz podczas jazdy, to zazwyczaj trzeba na to poświęcić około 20 minut.
• nie bierzesz pod uwagę jakości paliwa, które tankujesz i nie zwracasz uwagi na jego źródło;
• niszczysz silnik poprzez szybką jazdę, zanim zdąży się on nagrzać;
• nie oczyszczasz filtra w serwisie, co jest niezwykle ważne, gdyż wypalając sadzę, powstaje popiół, który usuniesz wyłącznie wodą;
• aplikujesz oleje wysokopopiołowe zamiast te typu Low SAPS;
• podejmujesz próby samodzielnego czyszczenia filtra DPF/FAP niesprawdzonymi preparatami, a nawet myjką ciśnieniową Karcher, co zagraża ogólnemu stanowi filtra i po części innym podzespołom.
Tak naprawdę takich przykładów można by znaleźć więcej, natomiast myślimy, że te są najczęściej spotykane i najwięcej kierowców popełnia takie właśnie błędy.
Twoim zadaniem jest dbać o podzespoły odpowiedzialne za oczyszczanie spalin, aby nie zatruwały naszej ekologii i zdrowia. Warto wspomnieć o regeneracji filtra cząstek stałych, która niezwykle jest korzystna dla Twojego podzespołu. Odzyska on przepustowość, utracone parametry, otrzymasz dowód w postaci wydruku parametrów przed wykonanym zabiegiem i tuż po nim, a dodatkowo nie wydasz dużo pieniędzy na taką usługę, ponieważ koszt takiego fachowego czyszczenia filtra DPF/FAP wynosi zazwyczaj około 500 złotych. Jednak w tej kwestii najlepiej zorientować się bezpośrednio w konkretnym ASO, ponieważ każdy serwis dysponuje swoim własnym cennikiem.
DPF 36000074 | W pojeździe zapaliła się kontrolka filtra cząstek stałych – co mam zrobić?
Przede wszystkim nie wpadaj w panikę po wyświetleniu się takowej kontrolki DPF. Taka kontrolka oznacza, że zbyt dużo zanieczyszczeń nagromadziło się w Twoim filtrze i czas go wypalić. Udaj się w dłuższą podróż lub zaparkuj pojazd w bezpiecznym miejscu, z daleka od ludzi i rozpocznij procedurę wypalania. Nie przerywaj jej, aby skutecznie mogła wypalić się sadza.
Popularne wpisy
Co daje usunięcie filtra DPF z samochodu?
Jeżeli usuniesz filtr cząstek stałych ze swojego samochodu, to doprowadzisz do tego, że spaliny z łatwością trafią do atmosfery, ponieważ nie będą musiały pokonywać drogi przez filtr DPF ...
Czyszczenie DPF, a może przewiercenie DPF – co lepsze?
Jeszcze jakiś czas temu mechanicy proponowali szeroką gamę usług, które miały na celu pozbycie się problemów z filtrem cząstek stałych DPF/FAP. ...
Komentarze