Filtr DPF 8200391215

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Serwis regeneracji KAT

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Filtr cząstek stałych DPF 8200391215

Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.

Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!

Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 8200391215 do Renault Laguna II, Renault Laguna II Grandtour z silnikami 1.9, 2.0, 2.2 dCi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• BM11014


Filtr cząstek stałych 8200391215 | Dlaczego dochodzi do awarii DPF?

Tester diagnostyczny

Twój DPF przestanie pracować, jeżeli go zaniedbasz. Ilość sadzy oraz popiołu w filtrze może być tak duża, że wypalanie już nie wystarczy i wtedy trzeba podjąć próbę czyszczenia filtra DPF w serwisie metodą, która jest najlepiej opłacalną i skuteczną, a nazywa się ona myciem hydrodynamicznym filtra cząstek stałych. Tania, skuteczna oraz pozbywa się wszelkich zanieczyszczeń z jego wnętrza.

Od kiedy bardziej musieliśmy się przyłożyć do zadbania o nasze środowisko i pojazdy z silnikami wysokoprężnymi zostały wyposażone w dodatkowy i zarazem bardzo ważny podzespół, jakim jest filtr cząstek stałych, to wszyscy Użytkownicy tych pojazdów już z pewnością się przekonali o możliwych występujących problemach z filtrem DPF. Głównym ich problemem jest to, że lubią się zapychać niewypaloną sadzą. Ta sadza powstaje przez brak swobodnego wypalania DPF w pojeździe. Dlatego posiadacze takich aut oraz maszyn powinni wiedzieć, że ich obowiązkiem jest wykonać regenerację DPF, aby przywrócić mu jego początkowe parametry.
W pierwszej kolejności powinniśmy samodzielnie oczyszczać DPF, które polegać ma na wypalaniu filtra cząstek stałych z zalegających zabrudzeń. Nie jest to absolutnie skomplikowany proces, natomiast wymaga cierpliwości i obserwacji.

Jeżeli wasz DPF jest już mocno zapełniony, możecie otrzymać pewien komunikat na desce rozdzielczej pojazdu: „Filtr sadzy jest pełny” – czy kontynuować jazdę w takim wypadku?
Na pewno większość z Was zadałaby sobie takie pytanie. Jednakże my chcemy Was przed tym przestrzec. Już sam komunikat daje nam jawną informację, że nasz DPF potrzebuje się oczyścić, dlatego wtedy powinniśmy nie wyłączać silnika przez kilkanaście minut. Dodatkowo podnieść obroty oraz (jeśli pozwalają na to warunki) zwiększyć prędkość (w dozwolonych miejscach), aby spaliny na tyle mocno się rozgrzały i były w stanie dopalić sadzę.
Nie mając możliwości wykonania wypalania w trasie, musicie, tak czy inaczej, dopalić sadzę metodą postojową. Pamiętajcie, aby pojazd był na otwartej przestrzeni, bo spaliny z rury wydechowej wydostają się w zatrważających ilościach.

Często zastanawiamy się, dlaczego filtr cząstek stałych w pojeździe się zepsuł, dlatego wypiszemy wam kilka objawów zapchanego filtra DPF:

1. Jeżeli zauważysz, że Twój pojazd nie jeździ tak, jak przedtem, to może być znak, że DPF jest zapchany.
2. Rzadziej spotykany problem – świece żarowe zaczynają mrugać.
3. Występowanie w pojeździe kontrolek.
4. Spalanie jest nawet dwukrotnie wyższe.
5. Zauważasz niepokojące objawy pracy innych podzespołów jak na przykład turbosprężarki.

Nie jest powiedziane, że akurat w Twoim pojeździe wystąpią te same objawy, jednak warto być czujnym i w przypadku, gdy sam dostrzeżesz, że coś jest nie tak – nie marnuj czasu i przyjedź do serwisu. W nim zostanie zdiagnozowany problem. Regeneruj filtr cząstek stałych 8200391215, kiedy będzie się tego domagał, bo zaniedbanie może przynieść fatalne skutki.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Piotrek
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Awarie filtra DPF mogą wystąpić z różnych powodów w samochodach Renault Laguna II oraz Renault Laguna II Grandtour z silnikami 1.9, 2.0, 2.2 dCi. Poniżej przedstawiono kilka przyczyn awarii: Zanieczyszczenie filtra: Popiół i inne zanieczyszczenia mogą gromadzić się w filtrze, co może prowadzić do jego awarii. Niski poziom oleju silnikowego: Niski poziom oleju silnikowego może prowadzić do uszkodzenia turbosprężarki, co może spowodować awarię filtra DPF. Nieodpowiedni styl jazdy: Jeśli pojazd jest często używany w warunkach miejskich lub jest prowadzony nieostrożnie, może to prowadzić do niedostatecznej temperatury spalania i nieodpowiedniej regeneracji filtra DPF. Niedostateczna konserwacja pojazdu: Nieodpowiednia konserwacja pojazdu, takie jak brak wymiany oleju silnikowego lub filtrów, może prowadzić do awarii filtra DPF.

Popularne wpisy

30 czerwca 2022

Jaka jest kara za wycięcie DPF?

Aktualnie grozi Ci mandat w wysokości do 5 tysięcy złotych, brak podbitej pieczątki z pozytywnego przejścia badania technicznego, utrata dowodu rejestracyjnego, a także laweta na Twój koszt ...

8 stycznia 2021

Prawidłowa różnica ciśnień DPF

Nikt chyba nie ma wątpliwości, iż prawidłowa różnica ciśnień DPF ma znaczący wpływ na jakość pracy filtra. Bardzo często różnica ciśnień DPF wskazuje na wartość odbiegającą od normy. ...