Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Nikt chyba nie ma wątpliwości, iż prawidłowa różnica ciśnień DPF ma znaczący wpływ na jakość pracy filtra. Bardzo często różnica ciśnień DPF wskazuje na wartość odbiegającą od normy. Nie oszukujmy się. Przyczyn takiego stanu może być wiele… Od zwykłego odłączenia się węża, czy też przewodu naszego czujnika, jego stopienia, zerwania, aż po uszkodzenia dotyczące bezpośrednio samego czujnika. Pamiętajmy, iż bez prawidłowej różnicy ciśnień DPF trudno będzie o zainicjowanie w razie potrzeby procesu wypalania naszego podzespołu, a to prowadzi z czasem do jego całkowitego zapchania. Należy pamiętać, aby nigdy nie odkładać decyzji o wymianie czujnika, ponieważ z czasem uszkodzi ona nie tylko DPF, ale również zacznie działać w sposób destrukcyjny na inne podzespoły, a także silnik.
1. Czy objawy uszkodzonego czujnika różnicy ciśnień DPF różnią się od symptomów zapchanego filtra?
Uszkodzony czujnik różnicy ciśnień DPF i objawy będą synchroniczne do objawów zapchanego DPF. Trudno się temu dziwić, grają bowiem do jednej bramki. Obniży się moc silnika, wyświetli błąd filtra cząstek stałych, a i być może z naszego układu wydechowego zacznie wydostawać się dym w nadmiarze. Warto wówczas jak najprędzej wybrać się do serwisu, gdzie po nitce do kłębka, czyli od sprawdzenia stanu węży, samego czujnika, aż po stan DPF - przeprowadzony zostanie przegląd naszego samochodu w celu oszacowania zniszczeń. Gwarantujemy, iż wymiana przewodu, czujnika, czy też w razie konieczności regeneracja DPF, który w czasie awarii czujnika mógł ulec nadmiernemu zapchaniu, przywróci DPF mBar o prawidłowej wartości.
Jak oszukać czujnik DPF?
Jest to częste pytanie kierowców, którzy po pozbyciu się filtra cząstek stałych mają kłopot z pamiętliwym czujnikiem pomiaru różnicy ciśnień. Niezależnie czy to będzie czujnik różnicy ciśnień DPF Ford, Opel lub też każda inna marka – nie oszukujmy go. Jak wiadomo, wycinanie DPF jest nielegalne i ma bardzo zły wpływ nie tylko na środowisko, ale i na pracę całego samochodu. Możemy zapewnić, iż taka jazda zostanie przerwana już na pierwszym przeglądzie. A pamiętajmy, iż wycięcie podzespołu, a następnie modyfikacje elektroniczne w ECU nie będą tanią sprawą. Mając na uwadze, iż jest to tylko chwilowe obejście problemu, które i tak zostanie przerwane najpewniej podczas kontroli, my skłaniamy Was ku regeneracji i wymianie zepsutego czujnika w celu przywrócenia prawidłowej różnicy ciśnień DPF. Przyniesie to korzyści nie tylko dla naszego zdrowia, ale wbrew pozorom również i naszego portfela.
Komentarze