Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 8200746578 do przykładowych modeli Nissan Interstar Autobus, Furgon, Opel Movano, Renault Master II Autobus, Furgon z silnikami 120 dCi, 150 dCi, 2.5 CDTI oraz 2.5 dCi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• BM11106
Filtr cząstek stałych 8200746578 | Wartość DPF
Jeżeli stan Twojego filtra DPF jest tak zły, że nie pomaga ani samooczyszczanie DPF, ani sztuczne wypalanie w serwisie i nawet jego czyszczenie nie jest możliwe, to jedynym rozwiązaniem jest całkowita wymiana DPF na nowy. I wtedy właśnie pojawia się problem, ponieważ cena takiego DPF-a jest naprawdę duża, ale dlaczego tak jest, napiszemy za chwilę.
Filtr cząstek stałych, jak już wiemy, jest niewątpliwie drogim podzespołem, tak samo, jak katalizator. Zadaniem filtra DPF jest wyłapywanie i zatrzymanie szkodliwych cząstek stałych, które odpowiedzialne były za zatruwanie naszego środowiska. Pomysł na powstanie tego podzespołu przyniosły pozytywne skutki, gdyż po podjęciu decyzji o obowiązkowym montażu DPF w układach wydechowych pojazdów z silnikami wysokoprężnymi zaobserwowano, jak zmniejszyła się liczba zachorowań oraz jak czystość powietrza się poprawiła.
Przejdziemy teraz do krótkiego opisu budowy filtra DPF. Zatem monolit filtra cząstek stałych może być zbudowany z droższej wersji kordierytu bądź z węglika krzemu, a strukturą przypomina plaster miodu. Kanaliki wewnątrz filtra są większe i mają porowate ścianki w porównaniu do katalizatora. Dodatkowo są pokryte powłoką katalityczną, aby ochronić drogocenne metale szlachetne, jakie zostały zastosowane do budowy wkładu filtra DPF. Powłoka katalityczna jest zbudowana z metali nieszlachetnych, czyli z tlenku glinu, krzemu, ceru, dwutlenku tytanu, zeolitów, a także tlenku cyrkonu. Jeżeli powłoka katalityczna jest stworzona z dobrego materiału, to ochrona termiczna wkładu DPF jest zdecydowanie wyższa. Aby ochronić monolit filtra DPF przed wstrząsami, drganiami pojazdu i przed wysoką temperaturą, owija się go matą ceramiczną.
Oprócz jego delikatnej i drogocennej struktury warto wiedzieć także, jakie skutki mogą wystąpić, kiedy się go zaniedba. DPF ma skłonność do zapychania zalegającymi w nim zanieczyszczeniami i aby się ich pozbyć, należy pamiętać o wypalaniu DPF z sadzy, a po pewnym czasie powinniśmy wykonać czyszczenie filtra w serwisie. Jeżeli chodzi o czyszczenie w serwisie, to naszą propozycją jest najbardziej skuteczna i bezpieczna metoda, jaką jest mycie wodne pod wysokim ciśnieniem. Pozwala stuprocentowo udrożnić kanaliki filtra i dzięki tej czynności Twój DPF w pojeździe będzie funkcjonował bardzo dobrze.
Filtr cząstek stałych – kontrolka | Czy jest się czego obawiać?
Jeżeli na desce rozdzielczej Twojego pojazdu, maszyny czy innego pojazdu większego i cięższego wyświetli się kontrolka DPF, to absolutnie nie panikujmy, ponieważ kontrolka ta sygnalizuje, że filtr DPF jest już mocno zapełniony i domaga się od nas samoregeneracji. Jeżeli podejmiemy próbę wypalania filtra cząstek stałych i po tym wszystko będzie w porządku, to nie musimy się martwić. Jednakże w przypadku, gdzie w dalszym ciągu nasz pojazd po wypalaniu DPF będzie dawał niepokojące oznaki, to należy zgłosić się do serwisu.
Popularne wpisy
Program do wypalania DPF
Bardzo często, wiele osób w celu zaoszczędzenia pieniędzy na serwisowe wypalanie DPF, decyduje się na program do wypalania DPF i jego zakup na własny użytek. ...
Co redukuje katalizator w samochodzie?- Warto wiedzieć!
Katalizator w samochodzie ogranicza emisję szkodliwych substancji zawartych w spalinach wydobywających się do środowiska naturalnego. ...
Komentarze