Filtr DPF 8E0254800BX

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Serwis regeneracji KAT, DPF, FAP

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Filtr cząstek stałych DPF 8E0254800BX

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 8E0254800BX pasujący przykładowo do Audi A4 (8EC, B7) z silnikiem 1.9 TDI możesz znaleźć także pod numerami zamiennymi:

• JMJ 1013;
• BM11032.

Filtr cząstek stałych 8E0254800BX | Obowiązek posiadania DPF

filtr cząstek stałych 8E0254800BX

Po 2006 roku światowe koncerny produkujące samochody zostały zmuszone do skonstruowania i umieszczenia w układzie wydechowym pojazdów z silnikami wysokoprężnymi filtra cząstek stałych DPF/FAP. Filtr FAP „mokry” jest rzadziej spotykany, gdyż wmontowuje się go w markach francuskich marek, takich jak: Peugeot, Renault i Citroen.

Filtr DPF ma tendencję do zatykania się przez zalegającą w nim sadzę, a z racji tego, że pojemność filtra cząstek stałych jest ograniczona, to w pewnym momencie może wyświetlić się na desce rozdzielczej pojazdu odpowiedzialna za filtr cząstek stałych – kontrolka, która sygnalizuje Kierowcom, że jest to odpowiedni moment, aby wypalić sadzę.

Masz możliwość wypalić filtr DPF na dwa sposoby, jeżeli sam to zrobisz:
1. Podczas jazdy.

2. W trasie – w ten sposób sadza wypali się naturalnie i nie jest możliwe obciążenie silnika jak w przypadku metody pierwszej.

Jeśli zaniedbasz DPF w swoim pojeździe, to chociaż nie zlekceważ objawów mogących doprowadzić do awarii filtra cząstek stałych oraz kolejnych podzespołów.

DPF 8E0254800BX | Po czym poznać, że DPF jest zapchany w moim aucie?

Proszę nam wierzyć, że łatwo jest odczuć, kiedy nasz filtr DPF nie spełnia już swojej funkcji, jak na początku. Twój pojazd traci moc, pobiera on paliwo dwa razy więcej, niż powinien, masz problem z utrzymaniem obrotów i ich podniesieniem, zwracaj także uwagę na wyświetlające się kontrolki, ponieważ każda z nich jest odpowiedzialna za coś innego.

Prawdą jest, że filtr DPF 8E0254800BX musi znajdować się w Twoim pojeździe i nawet nie chodzi tu o sam fakt jego obecności, ale o to, aby był sprawny. Jeżeli w układzie wydechowym znajduje się zanieczyszczony DPF, to w dalszym ciągu szkodzisz środowisku, w którym żyjesz, dlatego nie lekceważ pierwszych objawów zapchanego DPF i przekaż go do serwisu na porządne przeczyszczenie, żeby odzyskał swoje utracone właściwości.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Łukasz
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Filtr DPF jest obowiązkowym elementem układu wydechowego samochodów osobowych i ciężarowych produkowanych po 2006 roku, w celu ograniczenia emisji szkodliwych substancji do środowiska. DPF jest założony na to, aby odfiltrować zanieczyszczenia z spalin, takie jak sadza i tlenki azotu (NOx), które są szkodliwe dla zdrowia ludzi i środowiska. Obowiązek posiadania DPF jest regulowany przez normy emisji Euro, które określają poziom emisji szkodliwych substancji, jakie samochód może emitować. Samochody, które nie spełniają tych norm, nie mogą być sprzedawane lub używane na drogach publicznych w wielu krajach Europy. Warto pamiętać, że filtr DPF wymaga regularnej konserwacji i regeneracji, aby zachować jego skuteczność. Brak odpowiedniej konserwacji może prowadzić do awarii filtra, a nawet uszkodzenia silnika.

Popularne wpisy