Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 8E0254800CX pasujący przykładowo do Audi A4 z silnikiem 2.5 TDI możesz znaleźć także pod numerami zamiennymi:
• JMJ 1013;
• BM11032.
Filtr cząstek stałych 8E0254800CX | Wypalanie zawartości DPF
Regenerację filtra cząstek stałych możemy rozumieć i wykonać dwojako. W pierwszej kolejności to właśnie naszym zadaniem jest oczyścić DPF z zalegającej sadzy w postaci wypalenia z jego wnętrza zabrudzeń. Dopiero później, gdy okaże się, że nasz DPF jest tak mocno zapchany i jednocześnie zużyty, że samo wypalanie już nie przynosi żadnych rezultatów, należy zainteresować się dokładnym oczyszczeniem filtra cząstek stałych w serwisie.
Filtr cząstek stałych, który ma bardzo dużą skłonność do zapychania, możesz wypalić na postoju bądź podczas jazdy. O tym procederze poinformuje nas odpowiedzialna za filtr cząstek stałych kontrolka. Dzięki niej Kierowcy mają świadomość, w jakim stanie jest filtr DPF i kiedy muszą takie wypalanie przeprowadzić.
Wybierając wypalanie na postoju, musisz wiedzieć, czym ono się charakteryzuje. Przede wszystkim zaparkuj pojazd na wolnej przestrzeni. Podnieś obroty i utrzymaj je przez dobre kilkanaście minut, sterownik silnika poda dodatkową dawkę paliwa, aby zwiększyć temperaturę spalin. Spaliny po osiągnięciu odpowiedniej temperatury będą mogły bez problemu wypalić całą sadzę. Pamiętaj, tylko aby nie wyłączyć silnika w trakcie i o tym, żeby tej procedury nie powtarzać za każdym razem, ponieważ po jakimś czasie może dojść do zatarcia silnika spowodowanego rozcieńczeniem oleju silnikowego olejem napędowym.
Mając warunki na przeprowadzenie samoregeneracji filtra cząstek stałych podczas jazdy, nie zapomnij o:
• podniesieniu i utrzymaniu obrotów do nawet 3000 obr.min;
• wjedź na autostradę albo całkowicie wyjedź poza miasto i zwiększ prędkość pojazdu;
• niech cała ta procedura trwa do około 20 minut – bez przerywania;
Wszystkie te kroki pozwolą spalinom uzyskać bardzo wysoką temperaturę, co pomoże w wypaleniu sadzy z wnętrza filtra DPF.
Jak wymusić wypalanie DPF 8E0254800CX w moim pojeździe?
Tego rodzaju wypalania DPF podejmują się już specjaliści przy użyciu komputera diagnostycznego. Sam jednak przebieg sztucznego wypalania jest zbliżony do przeprowadzanego wypalania na postoju czy też w trasie. Jeżeli po diagnostyce filtra DPF okaże się, że wymuszone wypalanie DPF nie będzie możliwe, to ostatecznym rozwiązaniem będzie czyszczenie lub - co gorsza- całkowita wymiana podzespołu na nowy.
Zadbaj o filtr cząstek stałych znajdujący się w Twoim pojeździe, gdyż konsekwencje, jakie możesz ponieść przez niesprawny DPF lub jego brak, mogą być duże i przyczynią się również do wygenerowania sobie dodatkowych i niepotrzebnych kosztów.
Popularne wpisy
Jakie są czynniki wpływające na trwałość regenerowanego DPF? - stosuj się do tych zaleceń!
Jeśli DPF jest już uszkodzony, można go wymienić na nowy lub poddawać regeneracji. Regeneracja jest tańszym rozwiązaniem, ale nie w każdym przypadku się sprawdzi. Zapoznaj się z poniższymi informacjami, jak poprawnie eksploatować pojazd z filtrem cząstek stałych ...
Jak dbać o DPF w dieslu?
Jednym ze sposobów dbania o DPF w dieslu jest stosowanie odpowiedniego oleju, znajdziesz go po oznaczeniach: Emmision, LowSAPS, System Protection. ...
Komentarze