Filtr DPF 8E0254800CX

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Serwis regeneracji katalizatorów

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Filtr cząstek stałych DPF 8E0254800CX

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 8E0254800CX pasujący przykładowo do Audi A4 z silnikiem 2.5 TDI możesz znaleźć także pod numerami zamiennymi:
• JMJ 1013;
• BM11032.

Filtr cząstek stałych 8E0254800CX | Wypalanie zawartości DPF

Filtr DPF

Regenerację filtra cząstek stałych możemy rozumieć i wykonać dwojako. W pierwszej kolejności to właśnie naszym zadaniem jest oczyścić DPF z zalegającej sadzy w postaci wypalenia z jego wnętrza zabrudzeń. Dopiero później, gdy okaże się, że nasz DPF jest tak mocno zapchany i jednocześnie zużyty, że samo wypalanie już nie przynosi żadnych rezultatów, należy zainteresować się dokładnym oczyszczeniem filtra cząstek stałych w serwisie.

Filtr cząstek stałych, który ma bardzo dużą skłonność do zapychania, możesz wypalić na postoju bądź podczas jazdy. O tym procederze poinformuje nas odpowiedzialna za filtr cząstek stałych kontrolka. Dzięki niej Kierowcy mają świadomość, w jakim stanie jest filtr DPF i kiedy muszą takie wypalanie przeprowadzić.

Wybierając wypalanie na postoju, musisz wiedzieć, czym ono się charakteryzuje. Przede wszystkim zaparkuj pojazd na wolnej przestrzeni. Podnieś obroty i utrzymaj je przez dobre kilkanaście minut, sterownik silnika poda dodatkową dawkę paliwa, aby zwiększyć temperaturę spalin. Spaliny po osiągnięciu odpowiedniej temperatury będą mogły bez problemu wypalić całą sadzę. Pamiętaj, tylko aby nie wyłączyć silnika w trakcie i o tym, żeby tej procedury nie powtarzać za każdym razem, ponieważ po jakimś czasie może dojść do zatarcia silnika spowodowanego rozcieńczeniem oleju silnikowego olejem napędowym.

Mając warunki na przeprowadzenie samoregeneracji filtra cząstek stałych podczas jazdy, nie zapomnij o:
• podniesieniu i utrzymaniu obrotów do nawet 3000 obr.min;
• wjedź na autostradę albo całkowicie wyjedź poza miasto i zwiększ prędkość pojazdu;
• niech cała ta procedura trwa do około 20 minut – bez przerywania;
Wszystkie te kroki pozwolą spalinom uzyskać bardzo wysoką temperaturę, co pomoże w wypaleniu sadzy z wnętrza filtra DPF.

Jak wymusić wypalanie DPF 8E0254800CX w moim pojeździe?

Tego rodzaju wypalania DPF podejmują się już specjaliści przy użyciu komputera diagnostycznego. Sam jednak przebieg sztucznego wypalania jest zbliżony do przeprowadzanego wypalania na postoju czy też w trasie. Jeżeli po diagnostyce filtra DPF okaże się, że wymuszone wypalanie DPF nie będzie możliwe, to ostatecznym rozwiązaniem będzie czyszczenie lub - co gorsza- całkowita wymiana podzespołu na nowy.
Zadbaj o filtr cząstek stałych znajdujący się w Twoim pojeździe, gdyż konsekwencje, jakie możesz ponieść przez niesprawny DPF lub jego brak, mogą być duże i przyczynią się również do wygenerowania sobie dodatkowych i niepotrzebnych kosztów.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Michał
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Wypalanie zawartości filtra DPF (Filtra cząstek stałych) w samochodzie Audi A4 2.5 TDI jest procesem, który polega na usunięciu zanieczyszczeń z filtra i przywróceniu jego wydajności. Proces ten jest wykonywany przez system samoregeneracji podczas normalnej jazdy, jednak czasami może być konieczne przeprowadzenie procesu wypalania specjalnie. Aby przeprowadzić proces wypalania filtra DPF, należy: Upewnić się, że pojazd jest w odpowiednim stanie technicznym, np. czy jest wystarczająco oleju silnikowego. Włączyć tryb wypalania filtra DPF. Może to być zrobione przez wybór odpowiedniej opcji w menu komputera pokładowego lub przez specjalistę w serwisie. Jeździć zgodnie z instrukcjami, które pojawią się na ekranie komputera pokładowego. Zwykle wymaga to jazdy na wysokich obrotach silnika przez kilka minut, aby umożliwić wypalenie zanieczyszczeń. Po zakończeniu procesu skontrolować stan filtra DPF i zresetować komputer pokładowy pojazdu.

Popularne wpisy

22 sierpnia 2023

Jak dbać o DPF w dieslu?

Jednym ze sposobów dbania o DPF w dieslu jest stosowanie odpowiedniego oleju, znajdziesz go po oznaczeniach: Emmision, LowSAPS, System Protection. ...