Filtr DPF 8KO254750NX

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Serwis regeneracji DPF

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 8KO254750NX do Audi A4, Audi A4 Avant z silnikami 1.9. TDI, 2.0 TDI, 2.5 TDI możesz znaleźć także pod numerami zamiennymi:
• JMJ 1013;
• BM11032.

DPF 8ko254750nx1

Filtr cząstek stałych 8KO254750NX – objawy zanieczyszczonego podzespołu

Kierowcy muszą zmagać się z wieloma problemami, które powstają przez obecność filtra cząstek stałych w pojeździe. Jego obecność jest zrozumiała i konieczna, ponieważ bez niego nasze środowisko i zdrowie bardzo by ucierpiało. Jednakże nie da się ukryć, że pojazdy z Dieslem są aktualnie droższe w eksploatacji i wymagają częstszych wizyt w serwisie z powodu usterek. Jak temu zaradzić? Przede wszystkim musicie pamiętać, że zaniedbanie jednego podzespołu może zaowocować uszkodzeniem innego elementu i tak w kółko. Jeśli zauważymy, że nasz pojazd nie pracuje, jak przedtem, należy się poważnie tym zainteresować.
Objawami zapchanego DPF mogą być, chociażby:
• wyczuwalna przez Kierowców słabsza praca silnika,
• liczne występowanie kontrolek z kodami błędów na desce rozdzielczej,
• rzadziej występujące, ale równie istotne – uszkodzenie świec żarowych,
• wyraźnie odczuwalne charakterystyczne „dławienie” silnika podczas pracy,
• utracenie przez silnik płynności w pracy.

Co powoduje problem zatkanego DPF? Otóż nic innego, jak brak obserwacji pojazdu, czego i kiedy się domaga. Filtr DPF musi być regenerowany, aby dobrze funkcjonował. Utrata jego odpowiedniej funkcji zepsuje znacząco pracę pojazdu, dlatego chcemy Państwa zachęcić do wykonania regeneracji i czyszczenia filtra cząstek stałych. Jeśli chcecie wiedzieć, jaka jest za czyszczenie DPF cena, to nie należy się jej obawiać, gdyż nie jest ona wygórowana. Poza tym koszt regeneracji nie powinien stanowić problemu, patrząc na efekty, jakie uzyskamy po przeprowadzeniu regeneracji. Najważniejsze — filtr DPF odzyskuje po regeneracji swoje pierwotne parametry, wygląda jak nowy i tym samym — jeśli oczywiście będziemy o niego dbać, posłuży nam na długi czas.

DPF 8ko254750nx

Mam zapchany DPF – czy można tak jeździć?

To pytanie powinniśmy potraktować jako zbędne, gdyż poruszanie się z niesprawnym podzespołem może być niebezpieczna. Jazda ze źle funkcjonującym DPF może spowodować obciążenie silnika, silnik będzie domagał się częstszego wykonywania procesu wypalania, co doprowadzi do rozrzedzana oleju silnikowego paliwem (charakterystyczne dla wypalania DPF jest podawanie dodatkowej dawki paliwa, a jego niespalenie właśnie powoduje rozcieńczenie oleju silnikowego), utrata właściwości smarnych – grozi zatarciem silnika. Dodatkowo – poruszanie się pojazdu w trybie awaryjnym prowadzi do powstawania zanieczyszczeń i również może poskutkować szybszym zużyciem silnika.

Masz problem z filtrem cząstek stałych 8KO254750NX? Zgłoś się do naszego serwisu, a rozwiążemy Twój problem!

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Michał
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Filtr DPF o oznaczeniu 8KO254750NX jest stosowany w pojazdach Audi A4 oraz Audi A4 Avant z silnikami 1.9 TDI, 2.0 TDI oraz 2.5 TDI. Kiedy filtr DPF jest zanieczyszczony, może to prowadzić do wielu problemów z silnikiem i układem wydechowym. Jednym z głównych objawów zanieczyszczonego filtra DPF jest spadek mocy silnika. Filtr, który jest zanieczyszczony, może również prowadzić do wzrostu zużycia paliwa, ponieważ silnik musi pracować ciężej, aby przepchnąć spaliny przez filtr. Kolejnym objawem jest pojawienie się komunikatów ostrzegawczych na desce rozdzielczej pojazdu lub sygnałów dźwiękowych, które informują o konieczności przeprowadzenia procesu regeneracji filtra DPF. Często też może pojawiać się kontrolka check engine. Niepoprawnie funkcjonujący filtr DPF może również prowadzić do awarii turbosprężarki oraz uszkodzenia układu wydechowego, co jest kosztowne w naprawie.

Popularne wpisy