Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 8KO254750NX do Audi A4, Audi A4 Avant z silnikami 1.9. TDI, 2.0 TDI, 2.5 TDI możesz znaleźć także pod numerami zamiennymi:
• JMJ 1013;
• BM11032.
Filtr cząstek stałych 8KO254750NX – objawy zanieczyszczonego podzespołu
Kierowcy muszą zmagać się z wieloma problemami, które powstają przez obecność filtra cząstek stałych w pojeździe. Jego obecność jest zrozumiała i konieczna, ponieważ bez niego nasze środowisko i zdrowie bardzo by ucierpiało. Jednakże nie da się ukryć, że pojazdy z Dieslem są aktualnie droższe w eksploatacji i wymagają częstszych wizyt w serwisie z powodu usterek. Jak temu zaradzić? Przede wszystkim musicie pamiętać, że zaniedbanie jednego podzespołu może zaowocować uszkodzeniem innego elementu i tak w kółko. Jeśli zauważymy, że nasz pojazd nie pracuje, jak przedtem, należy się poważnie tym zainteresować.
Objawami zapchanego DPF mogą być, chociażby:
• wyczuwalna przez Kierowców słabsza praca silnika,
• liczne występowanie kontrolek z kodami błędów na desce rozdzielczej,
• rzadziej występujące, ale równie istotne – uszkodzenie świec żarowych,
• wyraźnie odczuwalne charakterystyczne „dławienie” silnika podczas pracy,
• utracenie przez silnik płynności w pracy.
Co powoduje problem zatkanego DPF? Otóż nic innego, jak brak obserwacji pojazdu, czego i kiedy się domaga. Filtr DPF musi być regenerowany, aby dobrze funkcjonował. Utrata jego odpowiedniej funkcji zepsuje znacząco pracę pojazdu, dlatego chcemy Państwa zachęcić do wykonania regeneracji i czyszczenia filtra cząstek stałych. Jeśli chcecie wiedzieć, jaka jest za czyszczenie DPF cena, to nie należy się jej obawiać, gdyż nie jest ona wygórowana. Poza tym koszt regeneracji nie powinien stanowić problemu, patrząc na efekty, jakie uzyskamy po przeprowadzeniu regeneracji. Najważniejsze — filtr DPF odzyskuje po regeneracji swoje pierwotne parametry, wygląda jak nowy i tym samym — jeśli oczywiście będziemy o niego dbać, posłuży nam na długi czas.
Mam zapchany DPF – czy można tak jeździć?
To pytanie powinniśmy potraktować jako zbędne, gdyż poruszanie się z niesprawnym podzespołem może być niebezpieczna. Jazda ze źle funkcjonującym DPF może spowodować obciążenie silnika, silnik będzie domagał się częstszego wykonywania procesu wypalania, co doprowadzi do rozrzedzana oleju silnikowego paliwem (charakterystyczne dla wypalania DPF jest podawanie dodatkowej dawki paliwa, a jego niespalenie właśnie powoduje rozcieńczenie oleju silnikowego), utrata właściwości smarnych – grozi zatarciem silnika. Dodatkowo – poruszanie się pojazdu w trybie awaryjnym prowadzi do powstawania zanieczyszczeń i również może poskutkować szybszym zużyciem silnika.
Masz problem z filtrem cząstek stałych 8KO254750NX? Zgłoś się do naszego serwisu, a rozwiążemy Twój problem!
Popularne wpisy
Filtr DPF 1529579
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 1529579! ...
Filtr DPF 18308572885
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 18308572885! ...
Komentarze