Filtr DPF - cena nowego podzespołu

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Serwis regeneracji filtrów DPF

Filtr cząstek stałych w swojej budowie jest dość skomplikowany, a precyzyjność jego wykonania nie budzi żadnych wątpliwości; dodatkowo zawiera w sobie bardzo wartościowe metale szlachetne, jak złoto, co znacząco wpływa na zwiększenie wartości podzespołu. Nie zapomnij także o tym, że każdy pojazd ma swój indywidualny filtr cząstek stałych, więc tym bardziej cena różni się od pozostałych. Przekonaj się sam i sprawdź, ile wart jest ten podzespół konkretnie do Twojego auta. Najdroższe filtry cząstek stałych są w pojazdach ciężarowych oraz w japońskich modelach (Toyota, Mazda, Suzuki, Honda itd.). Cena za filtr DPF wynosi w tych samochodach nawet 10 tysięcy złotych. Jak więc się uchronić przed wygenerowaniem sobie tak ogromnych kosztów? Najwłaściwszym wyborem będzie regeneracja filtra cząstek stałych, która może kosztować maksymalnie 500 złotych. Czyli nietrudno zauważyć, że cena jest kilkukrotnie niższa niż zakup nowego podzespołu.

Filtr DPF cena nowego podzespołu

1. Czyszczenie DPF i cena usługi

Kwestia ceny za przeprowadzenie oczyszczania filtra DPF w ASO została rozwiązana powyżej. Otóż regeneracja filtra cząstek stałych w serwisie nie jest tak droga, jak wymiana całego elementu, a skuteczność regeneracji jest bardzo wyraźna, o czym sam się zresztą możesz przekonać. DPF jest odblokowany z zalegających w nim zanieczyszczeń, przez co powracają jego utracone i jednocześnie początkowe parametry. Ciekawostka; regeneracja używanego DPF pozwala na odzyskanie właściwości, które porównywane są do fabrycznych.

2. Kiedy DPF do wymiany – odpowiadamy

Czasami pomimo wykonanej regeneracji, problem z filtrem cząstek stałych nie znika i może być to spowodowane uszkodzeniem mechanicznym, niewłaściwie przeprowadzoną regeneracją albo jest on już po prostu wyeksploatowany. Bez problemu możesz kupić tańszą wersję filtra cząstek stałych, jeżeli nie masz pieniędzy na fabryczny. Taki używany DPF może kosztować do około 2,5 tysięcy złotych i jest on w stanie wytrzymać o połowę mniejszą liczbę kilometrów. Szczególnie ważną kwestią przy montażu nowego podzespołu jest adaptacja DPF po wymianie lub po regeneracji, aby uaktywnić nowe dane filtra cząstek stałych.

Cennik filtrów DPF w różnych modelach samochodowych

Przyglądając się cenom poszczególnych filtrów do indywidualnych pojazdów, można się zdziwić, jak duża jest różnica. A więc w autach marki Fiat – cena wynosi około 2500 zł, do Mercedesa 5000 zł, Bmw, Volvo już 6000 zł, a najdroższy do Mitsubishi – 10000 zł!

Cennik filtrów DPF w różnych modelach samochodowych

Z całkowicie nowym podzespołem kierowca może przejechać od około 150 do 300 tysięcy kilometrów.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Michał
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Cena nowego filtra cząstek stałych (DPF) zależy od wielu czynników, takich jak marka, model i rocznik samochodu, a także od producenta filtra. Cena nowego DPF może wahać się od kilkuset do kilku tysięcy złotych w zależności od tych czynników. W przypadku popularnych marek i modeli samochodów cena nowego DPF może wynosić około 1000-2000 zł. W przypadku mniej popularnych marek lub modeli cena może być wyższa. Warto pamiętać, że cena nowego DPF może również zależeć od miejsca zakupu, a cena w warsztacie samochodowym może być wyższa niż w sklepie internetowym. W przypadku konieczności wymiany filtra DPF ważne jest, aby kupić nowy, oryginalny filtr od producenta lub zaufanego dostawcy, ponieważ tańsze zamienniki mogą nie spełniać wymagań jakościowych i mogą prowadzić do awarii układu lub niezgodności z normami emisji spalin.
Patryk
star star star star star
Wystawiono 2 lata temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Ja regenerowałem Dpf-a. Nowy podzespół był znacznie droższy więc nie pisałem się na takie rozwiązanie.
Rafix-2@ka
star star star star star
Wystawiono 2 lata temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Wymieniałem filtr DPF, w sumie nawet nie wiem dlaczego zakupiłem nowy element. Jakoś wtedy nie byłem obeznany w kwestii regeneracji i wywaliłem wtedy chyba z 8-9 tysięcy... porażka. Teraz tylko i wyłącznie regeneracja!
Greku
star star star star star
Wystawiono 2 lata temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Nowy filtr DPF kosztuje kupę kasy. Mam nadzieję, że jak mój zakończy żywot, to znajdę jakiś po regeneracji w niższej cenie.
Kow_alek.44
star star star star star
Wystawiono 2 lata temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Nie miałem okazji (jeszcze i na szczęście) wymieniać DPF, ale też słyszałem, że koszty mogą być okropnie wysokie.... Czy to złoto znajdujące się wewnątrz wkładu jest naprawdę tak wartościowe!?

Popularne wpisy