Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Wśród licznych, często bardzo sprzecznych poglądach krążących wokół filtrów cząstek stałych DPF/FAP, kwestię bardzo istotną stanowi praktyczny wymiar regeneracji tych podzespołów samochodowych. Jak to w końcu jest z tą procedurą określoną jako czyszczenie DPF, czy warto w ogóle ją przeprowadzać? A może jednak regeneracja DPF nie jest nam do niczego potrzebna? Tego typu dylematy na temat filtra z całą pewnością zostały przefiltrowane przez umysły licznych użytkowników samochodów wyposażonych w silniki wysokoprężne pierwotnego projektu Rudolfa Diesela. W kolejnym z serii naszych artykułów dotyczących wdzięcznej tematyki filtrów cząstek stałych postanowiliśmy wyjaśnić kolejne wątpliwości, jakimi owiana jest regeneracja DPF. Na jak długo wystarczy Ci zregenerowany filtr, jak przebiega i co daje czyszczenie filtra cząstek stałych w serwisie? Jeśli jeszcze tego nie wiesz, a posiadasz lub zastanawiasz się nad zakupem Diesla, zainteresuj się prezentowanymi przez nas treściami.
1. Regeneracja filtra cząstek stałych DPF | Zalety i wady usługi
Właściwie przeprowadzona na filtrze DPF regeneracja, cena owej regeneracji w naszym serwisie, a także uzyskane i potwierdzone wydrukami parametrów rezultaty powinny być dla Klienta źródłem satysfakcji i radości z odzyskania oczekiwanej funkcjonalności DPF/FAP. Zgodnie z tym, co twierdzi szerokie grono osób korzystających z naszych usług, objawy zapchanego filtra DPF potrafią całkowicie odebrać im płynącą z jazdy przyjemność oraz poczucie bezpieczeństwa. Do niewątpliwych zalet regeneracji filtrów cząstek należy zatem zaliczyć przywrócenie pełnej sprawności pojazdu, przynajmniej w kontekście układu wydechowego oraz coraz nowocześniejszych systemów oczyszczania i filtracji spalin. Efektów tego typu nie osiągniemy, stosując nawet najlepszy preparat do czyszczenia DPF. K2 – opinie na temat tego producenta środków wspomagających funkcjonowanie zarówno benzyniaków, jak i Diesli, są naprawdę dobre, jednakże zastosowanie go nie zastąpi przeprowadzonej w fachowy sposób regeneracji w dobrze wyposażonej pracowni. Chciałbyś zobaczyć, jak wygląda właśnie takie czyszczenie DPF? YouTube to miejsce, w którym pozostawiliśmy kilka interesujących nagrań wprost z prężnie działającej pracowni regeneracji filtrów cząstek stałych DPF/FAP. Czyszczenie filtra w maszynie z zastosowaniem wody, dedykowanego detergentu oraz odpowiednich wartości temperatury i ciśnienia to najskuteczniejsza metoda na to, jak usunąć popiół z DPF. Czy zatem wodne czyszczenie DPF ma jakieś wady? Oczywiście wśród tysięcy Klientów pracowni regeneracji znajdą się osoby, które z różnych przyczyn reklamowały usługę, jest to nieuniknione z uwagi na skalę, w jakiej przeprowadzamy regenerację filtrów cząstek stałych. Niektórzy podczas składania zlecenia na czyszczenie filtra DPF lub katalizatora narzekają na cenę usługi, która po przeprowadzeniu rozeznania w dziedzinie charakteryzowanych podzespołów samochodowych okazuje się być naprawdę korzystną stawką. Jeśli już mowa o filtrze cząstek stałych DPF, regeneracja i cena za wykonanie tej usługi nawet w ASO jest o wiele niższa od kosztu zakupu fabrycznie nowego filtra DPF czy też filtra FAP. Klienci naszej pracowni rzadko decydują się na to, by kupić nowy filtr cząstek stałych, ponieważ może to stanowić wydatek liczony w tysiącach złotych. Regeneracja DPF, którą świadczymy w obrębie całego kraju i Europy (sprawdź naszą ofertę, w której znajduje się regeneracja DPF Bielsko-Biała, regeneracja DPF Kraków, regeneracja DPF Warszawa oraz regeneracja filtra cząstek stałych DPF w Twojej miejscowości) pozwala na odzyskanie fabrycznych przepływów w filtrach, co oznacza, że zregenerowany DPF będzie działał, wykazując dokładnie takie same parametry, jak nowy. Ten argument sprawdzony wielokrotnie w naszej pracowni sprawia, że regeneracja DPF/FAP jest najczęściej wybieraną przez naszych Klientów opcją.
Kiedy nowy filtr DPF/FAP jest jedynym wyjściem?
Doświadczenie nabywane wraz z każdym dostarczanym do nas filtrem cząstek stałych DPF/FAP wskazuje, że nie każdy filtr można zregenerować. Filtry cząstek stałych z poważnymi uszkodzeniami wkładu nie kwalifikują się niestety do regeneracji, podobnie jak filtry z wkładami doszczętnie wypalonymi lub zaklejonymi substancjami, które tak naprawdę nigdy nie powinny znaleźć się w ich wnętrzu. Największy smutek wywołują u nas właśnie te DPF-y i katalizatory, w których przywrócenie fabrycznych przepływów jest – głównie z przyczyn mechanicznych – niemożliwe. Filtr cząstek stałych, który niedawno trafił do naszego serwisu, miał stopiony wkład. Udało się nam ustalić, że za destrukcję wkładu DPF odpowiedzialne było czyszczenie DPF sodą kaustyczną, na którego pomysł wpadł właściciel pojazdu, zastanawiając się, jak wyczyścić DPF Zafira B. Tego typu sytuacje związane nie tylko z filtrami DPF i FAP, ale także z katalizatorami znajdują swoje zakończenia w zamówieniu na prośbę Klienta nowego filtra cząstek stałych lub katalizatora samochodowego, za które niestety należy słono zapłacić.
Komentarze