Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów Dacia
1-2 dni robocze
W którym serwisie możliwa jest usługa renowacji filtrów DPF dla samochodów z logo Dacia?
W jaki sposób przebiega realizacja renowacji filtrów DPF z osobówek marki Dacia w naszym warsztacie?
Czy dużo potrzeba zapłacić za realizację usługi renowacji filtrów DPF dla samochodów osobowych wyprodukowanych przez koncern Dacia wyposażonych w silnik Diesla?
Jak najszybciej dotransportować filtry DPF i FAP pojazdów z logo Dacia, by w specjalistycznej pracowni mogła być zrealizowana procedura czyszczenia?
Jakiej kategorii filtry cząstek stałych z pojazdów z logo Dacia można poddawać remontowi filtrów?
Czym charakteryzują się sygnały nieprawidłowego działania filtrów cząstek stałych i katalizatorów w autach produkcji Dacia i wskazują na to, że filtr cząstek stałych kwalifikuje się do przeprowadzenia renowacji filtrów cząstek stałych?
Czemu opłaca się wykonać oczyszczanie filtrów z aut produkcji Dacia w autoryzowanym zakładzie?
Nazwa tej marki pochodzi od historycznej krainy geograficznej, na której terenie produkcja Dacii została rozpoczęta. Ponieważ jest to marka, która swoją historię budowała na przedsiębiorstwie zajmującym się produkcją silników do samolotów, jednostki napędowe tych samochodów cechują się najwyższą jakością. Co prawda plany rumuńskich producentów samochodów początkowo nie obejmowały współpracy z zagranicą, jednak już w 1968 roku Dacię dostrzegł Renault, a po podpisaniu umów rozpoczęła się produkcja Dacii 1100, będącej niemal identycznym odwzorowaniem Renault 8. Już rok później zaczęła się produkcja modelu 1300, tym razem będący odwzorowaniem Renault 12. Dacia oczywiście nie powstrzymała się przed stworzeniem autorskiego projektu i tak powstała Dacia Nova. Wspomniane modele wobec dzisiejszych standardów są nie tylko leciwe ale również przestarzałe i na próżno szukać w nich turbosprężarek czy filtrów DPF, mimo że Dacia nie stroni od silników wysokoprężnych. Nową erę zapoczątkował model Sandero, który raz na zawsze (a przynajmniej tak się wydaje) zmienił oblicze rumuńskich samochodów. Obecnie Dacia jest jednym z największych producentów samochodów na świecie i jednocześnie największym rumuńskim eksporterem. We współczesnych Daciach wyposażonych w silniki diesla niestety obecność filtra DPF jest obowiązkowa. Jest to spowodowane koniecznością spełnienia norm emisji spalin, a biorąc pod uwagę najnowsze prawo, pozbycie się DPF jest niemożliwe. Dobra informacja dla wszystkich posiadających Dacię z silnikiem diesla jest fakt, że wszystkie filtry cząstek stałych montowane w Daciach poddają się regeneracji z równie dobrym skutkiem, jak filtry innych producentów. Wystarczy odpowiednio nowoczesna metoda regeneracji filtrów DPF FAP i katalizatorów.
Modele Dacii w produkcji:
1. Dokker
2. Duster
3. Lodgy
4. Logan
5. Sandero
Marka | Model | Inne parametry |
Dacia | dokker |
Lata Produkcji: 11/2012- Pojemność: 1.5 DCI Oznaczenie Silnika: Zamiennik JMJ: JMJ1207 Numer OE: 200107822R; 200103436R; 200105495R; 200107822R; 200106590R; 208026180R; 208025559R; Zamiennik Bosal: Zamiennik Walker: Zamiennik Novak: Zamiennik BM Catalysts: Numer Delphi: Konie Mechaniczne: Kilowaty: Długość: Numer Veneporte: Norma Emisji Spalin: Cena: |
Dacia | lodgy |
Lata Produkcji: 03/2012- Pojemność: 1.5 DCI Oznaczenie Silnika: Zamiennik JMJ: JMJ1207 Numer OE: 200107822R; 200103436R; 200105495R; 200107822R; 200106590R; 208026180R; 208025559R; Zamiennik Bosal: Zamiennik Walker: Zamiennik Novak: Zamiennik BM Catalysts: Numer Delphi: Konie Mechaniczne: Kilowaty: Długość: Numer Veneporte: Norma Emisji Spalin: Cena: |
Dacia | logan |
Lata Produkcji: 10/2012- Pojemność: 1.5 DCI Oznaczenie Silnika: Zamiennik JMJ: JMJ1207 Numer OE: 200107822R; 200103436R; 200105495R; 200107822R; 200106590R; 208026180R; 208025559R; Zamiennik Bosal: Zamiennik Walker: Zamiennik Novak: Zamiennik BM Catalysts: Numer Delphi: Konie Mechaniczne: Kilowaty: Długość: Numer Veneporte: Norma Emisji Spalin: Cena: |
Dacia | sandero |
Lata Produkcji: 10/2012- Pojemność: 1.5 DCI Oznaczenie Silnika: Zamiennik JMJ: JMJ1207 Numer OE: 200107822R; 200103436R; 200105495R; 200107822R; 200106590R; 208026180R; 208025559R; Zamiennik Bosal: Zamiennik Walker: Zamiennik Novak: Zamiennik BM Catalysts: Numer Delphi: Konie Mechaniczne: Kilowaty: Długość: Numer Veneporte: Norma Emisji Spalin: Cena: |
Cennik czyszczenia i regeneracji filtrów DPF/FAP i katalizatorów Dacia |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Czyszczenie filtra DPF Dacia | 398 |
Regeneracja filtra FAP Dacia | 398 |
Mycie katalizatora Dacia | 398 |
Płukanie katalizatora SCR Dacia | 398 |
Naprawa filtra cząstek stałych Dacia | 398 |
Mycie, czyszczenie DPF/FAP i katalizatorów do samochodów ciężarowych Dacia | 1490 |
Wycinanie filtra cząstek stałych Dacia, usuwanie filtra cząstek stałych Dacia | 0 * |
Serwisowe wypalanie filtra FAP Dacia | 250 |
Bardzo prosimy o pozostawienie danych niezbędnych do skontaktowania się w sprawie ustalenia terminu wykonania usługi czyszczenia bądź regeneracji filtra FAP / DPF lub katalizatora.
Wszystkie wysłane poprzez nasz serwis filtry trafiają do najnowocześniejszej i największej pracowni regeneracji filtrów DPF, FAP i katalizatorów w Stalowej Woli.
Komentarze
Wypalanie filtra DPF to proces, który polega na usunięciu zanieczyszczeń zgromadzonych wewnątrz filtra za pomocą wysokiej temperatury. W procesie tym filtr jest ogrzewany do bardzo wysokiej temperatury, co powoduje, że zanieczyszczenia zostają spalone i usunięte. Wypalanie DPF jest jednym z metod regeneracji filtrów DPF i jest często stosowane w samochodach z silnikiem wysokoprężnym.
W przypadku Dacii wypalanie filtra DPF jest jednym z metod regeneracji filtrów DPF. Wypalanie filtra DPF polega na podwyższeniu temperatury spalin, co powoduje spalenie zanieczyszczeń, które zgromadziły się wewnątrz filtra.
Warto pamiętać, że ważne jest regularne monitorowanie stanu filtra DPF i przeprowadzanie jego regeneracji lub czyszczenia, aby zapewnić prawidłową pracę silnika i uniknąć poważniejszych problemów z układem wydechowym.
Regeneracja katalizatorów Dacia ma za zadanie pozbyć się osadów z powierzchni katalizatora, za pomocą specjalnego sprzętu i chemikaliów, co pozwala na przywrócenie jego właściwości i parametrów.
A co w przypadku, gdy w mojej Dacii mój wkład filtra fap jest pęknięty? Da się to jeszcze jakoś naprawić?
Wodne czyszczenie filtrów dpf też jest możliwe w Dacii? Dobrze wiedzieć, bo akurat mam taki jeden filtr do czyszczenia.