Regeneracja filtrów DPF i FAP - Dacia - filtry-dpf-fap.pl

Oceń:
/ Aktualna ocena: 5.00

Nazwa tej marki pochodzi od historycznej krainy geograficznej, na której terenie produkcja Dacii została rozpoczęta. Ponieważ jest to marka, która swoją historię budowała na przedsiębiorstwie zajmującym się produkcją silników do samolotów, jednostki napędowe tych samochodów cechują się najwyższą jakością. Co prawda plany rumuńskich producentów samochodów początkowo nie obejmowały współpracy z zagranicą, jednak już w 1968 roku Dacię dostrzegł Renault, a po podpisaniu umów rozpoczęła się produkcja Dacii 1100, będącej niemal identycznym odwzorowaniem Renault 8. Już rok później zaczęła się produkcja modelu 1300, tym razem będący odwzorowaniem Renault 12. Dacia oczywiście nie powstrzymała się przed stworzeniem autorskiego projektu i tak powstała Dacia Nova. Wspomniane modele wobec dzisiejszych standardów są nie tylko leciwe ale również przestarzałe i na próżno szukać w nich turbosprężarek czy filtrów DPF, mimo że Dacia nie stroni od silników wysokoprężnych. Nową erę zapoczątkował model Sandero, który raz na zawsze (a przynajmniej tak się wydaje) zmienił oblicze rumuńskich samochodów. Obecnie Dacia jest jednym z największych producentów samochodów na świecie i jednocześnie największym rumuńskim eksporterem. We współczesnych Daciach wyposażonych w silniki diesla niestety obecność filtra DPF jest obowiązkowa. Jest to spowodowane koniecznością spełnienia norm emisji spalin, a biorąc pod uwagę najnowsze prawo, pozbycie się DPF jest niemożliwe. Dobra informacja dla wszystkich posiadających Dacię z silnikiem diesla jest fakt, że wszystkie filtry cząstek stałych montowane w Daciach poddają się regeneracji z równie dobrym skutkiem, jak filtry innych producentów. Wystarczy odpowiednio nowoczesna metoda regeneracji filtrów DPF FAP i katalizatorów.
Modele Dacii w produkcji:
1. Dokker
2. Duster
3. Lodgy
4. Logan
5. Sandero

 

 

Katalizator z samochodu marki Dacia na stole w pracowni przed regeneracją
Płukanie katalizatorów w samochodach Dacia

 

Cennik czyszczenia i regeneracji filtrów DPF/FAP i katalizatorów Dacia

Cena i koszt (netto)
Czyszczenie filtra DPF Dacia 398
Regeneracja filtra FAP Dacia 398
Mycie katalizatora Dacia 398
Płukanie katalizatora SCR Dacia 398
Naprawa filtra cząstek stałych Dacia 398
Płukanie, czyszczenie DPF/FAP i katalizatorów do samochodów ciężarowych Dacia 1490
Wycinanie filtra DPF Dacia, usuwanie filtra DPF Dacia 0 *
Serwisowe wypalanie filtra cząstek stałych Dacia 250
* metoda prawnie zabroniona

Modele samochodu Dacia:

W wyszukanej przez Ciebie lokalizacji znajdują się warsztaty, jednak nie zostały jeszcze utworzone ich profile. Aby umówić się na wizytę, zostaw nam swój numer telefonu lub zadzwoń - numer pojawi się w panelu obok.

Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Call icon
Zadzwoń i sprawdź +48 725 803 803
Call icon

Zadzwoń do nas

+48 725 803 803
lub

Zostaw nam swój numer

Tel loader
Wpisz poprawny numer