Miasto - Gdańsk - Desktop Miasto - Gdańsk - Mobilne

Czyszczenie filtrów DPF / FAP i regeneracja katalizatorów Dacia

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF/FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów Dacia

  • check

    Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    Czas realizacji 1-2 dni robocze

  • check

    GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2

W którym serwisie możliwa jest usługa renowacji filtrów DPF dla samochodów z logo Dacia?

Uszkodzone filtry DPF/FAP można naprawić w autoryzowanych serwisach. Jest to bardzo dogodna opcja, gdyż do pracowni filtr cząstek stałych można doręczyć osobiście lub ustalić usługę kurierską, która zawiera transport filtrów cząstek stałych do warsztatu oraz z powrotem do zamawiającego.

W jaki sposób przebiega realizacja renowacji filtrów DPF z osobówek marki Dacia w naszym warsztacie?

W autoryzowanym zakładzie w celu przeprowadzenia czyszczenia filtrów cząstek stałych i katalizatorów z pojazdów z logo Dacia pracujemy zgodnie z określonymi procedurami, do których zaliczają się:
  • Odbiór od klientów filtrów cząstek stałych i katalizatorów przywiezionych do serwisu osobiście lub z pomocą pracownika firmy kurierskiej.
  • Dostarczenie filtrów cząstek stałych i katalizatorów z samochodów marki Dacia do warsztatu, gdzie wziernikowo testowany jest stopień uszkodzenia.
  • W przypadku, gdy kondycja filtra FAP daje szansę na skuteczny proces czyszczenia na profesjonalnych maszynach, filtr trafia do urządzenia przeznaczonego do regeneracji wodnej.
  • Przeprowadzenie ponownych kontroli na naprawionych i osuszonych filtrach cząstek stałych z samochodów marki Dacia.
  • Sporządzenie dokumentacji dotyczących kondycji filtrów po mycia oraz dostarczenie zregenerowanych elementów do zleceniodawcy.

Czy dużo potrzeba zapłacić za realizację usługi renowacji filtrów DPF dla samochodów osobowych wyprodukowanych przez koncern Dacia wyposażonych w silnik Diesla?

Opłata wiążąca się z usługą remontu filtrów cząstek stałych i katalizatorów dla aut z logo Dacia okazuje się naprawdę niska i stanowi ułamek ceny filtra ze sklepu.

Jak najszybciej dotransportować filtry DPF i FAP pojazdów z logo Dacia, by w specjalistycznej pracowni mogła być zrealizowana procedura czyszczenia?

W pracowni remontu filtrów DPF i FAP umożliwiamy zleceniodawcom zastosowanie jednej z dwóch opcji: filtry cząstek stałych i katalizatory można osobiście dostarczyć do serwisu bądź zarezerwować pracownika firmy kurierskiej, który zajmie się przewozem filtrów cząstek stałych do serwisu i z powrotem do klienta.

Jakiej kategorii filtry cząstek stałych z pojazdów z logo Dacia można poddawać remontowi filtrów?

Zasadniczo każdego rodzaju filtry i katalizatory SCR można poddawać czyszczeniu, w tym:
  • filtry DPF do osobówek,
  • filtry DPF do samochodów ciężarowych,
  • filtry FAP do pojazdów użytkowych.

Czym charakteryzują się sygnały nieprawidłowego działania filtrów cząstek stałych i katalizatorów w autach produkcji Dacia i wskazują na to, że filtr cząstek stałych kwalifikuje się do przeprowadzenia renowacji filtrów cząstek stałych?

Standardowe objawy usterki filtrów cząstek stałych i katalizatorów w pojazdach marki Dacia to:
  • wzrost poboru paliwa;
  • wahania obrotów;
  • zwiększone dymienie;
  • problemy z odpaleniem silnika;
  • ograniczenie osiągów.

Czemu opłaca się wykonać oczyszczanie filtrów z aut produkcji Dacia w autoryzowanym zakładzie?

Polecamy wykorzystać naszą ofertę w zakresie przywracania funkcjonalności filtrów w pojazdach z koncernu Dacia, bo:
  • Możemy pochwalić się zadowolonymi klientami w całym kraju.
  • Wszystkie zregenerowane filtry i katalizatory mają gwarancję jak nowe, na 2 lata, bez limitu kilometrów.
  • Dysponujemy najnowocześniejszą i największą pracownią tego typu w kraju.
  • Nasza oferta cenowa jest bardzo atrakcyjna.
  • Każde zrealizowane w naszych pracowniach zlecenie ma pełną dokumentację.

Modele samochodu Dacia:

Nazwa tej marki pochodzi od historycznej krainy geograficznej, na której terenie produkcja Dacii została rozpoczęta. Ponieważ jest to marka, która swoją historię budowała na przedsiębiorstwie zajmującym się produkcją silników do samolotów, jednostki napędowe tych samochodów cechują się najwyższą jakością. Co prawda plany rumuńskich producentów samochodów początkowo nie obejmowały współpracy z zagranicą, jednak już w 1968 roku Dacię dostrzegł Renault, a po podpisaniu umów rozpoczęła się produkcja Dacii 1100, będącej niemal identycznym odwzorowaniem Renault 8. Już rok później zaczęła się produkcja modelu 1300, tym razem będący odwzorowaniem Renault 12. Dacia oczywiście nie powstrzymała się przed stworzeniem autorskiego projektu i tak powstała Dacia Nova. Wspomniane modele wobec dzisiejszych standardów są nie tylko leciwe ale również przestarzałe i na próżno szukać w nich turbosprężarek czy filtrów DPF, mimo że Dacia nie stroni od silników wysokoprężnych. Nową erę zapoczątkował model Sandero, który raz na zawsze (a przynajmniej tak się wydaje) zmienił oblicze rumuńskich samochodów. Obecnie Dacia jest jednym z największych producentów samochodów na świecie i jednocześnie największym rumuńskim eksporterem. We współczesnych Daciach wyposażonych w silniki diesla niestety obecność filtra DPF jest obowiązkowa. Jest to spowodowane koniecznością spełnienia norm emisji spalin, a biorąc pod uwagę najnowsze prawo, pozbycie się DPF jest niemożliwe. Dobra informacja dla wszystkich posiadających Dacię z silnikiem diesla jest fakt, że wszystkie filtry cząstek stałych montowane w Daciach poddają się regeneracji z równie dobrym skutkiem, jak filtry innych producentów. Wystarczy odpowiednio nowoczesna metoda regeneracji filtrów DPF FAP i katalizatorów.
Modele Dacii w produkcji:
1. Dokker
2. Duster
3. Lodgy
4. Logan
5. Sandero

 

 

Katalizator z samochodu marki Dacia na stole w pracowni przed regeneracją
Płukanie katalizatorów w samochodach Dacia

 

Katalog Dacia filtrów cząstek stałych DPF, FAP i katalizatorów, oraz zamienniki JMJ, Bosal, Walker, Novak, BM Catalysts oraz Veneporte

Katalog oryginalnych filtrów cząstek stałych DPF FAP i katalizatorów Dacia oraz ich zamienników JMJ, Bosal, Walker, Novak, BM Catalysts, a także Veneporte.
Marka Model Inne parametry
Dacia dokker Lata Produkcji: 11/2012-
Pojemność: 1.5 DCI
Oznaczenie Silnika:
Zamiennik JMJ: JMJ1207
Numer OE: 200107822R; 200103436R; 200105495R; 200107822R; 200106590R; 208026180R; 208025559R;
Zamiennik Bosal:
Zamiennik Walker:
Zamiennik Novak:
Zamiennik BM Catalysts:
Numer Delphi:
Konie Mechaniczne:
Kilowaty:
Długość:
Numer Veneporte:
Norma Emisji Spalin:
Cena:
Dacia lodgy Lata Produkcji: 03/2012-
Pojemność: 1.5 DCI
Oznaczenie Silnika:
Zamiennik JMJ: JMJ1207
Numer OE: 200107822R; 200103436R; 200105495R; 200107822R; 200106590R; 208026180R; 208025559R;
Zamiennik Bosal:
Zamiennik Walker:
Zamiennik Novak:
Zamiennik BM Catalysts:
Numer Delphi:
Konie Mechaniczne:
Kilowaty:
Długość:
Numer Veneporte:
Norma Emisji Spalin:
Cena:
Dacia logan Lata Produkcji: 10/2012-
Pojemność: 1.5 DCI
Oznaczenie Silnika:
Zamiennik JMJ: JMJ1207
Numer OE: 200107822R; 200103436R; 200105495R; 200107822R; 200106590R; 208026180R; 208025559R;
Zamiennik Bosal:
Zamiennik Walker:
Zamiennik Novak:
Zamiennik BM Catalysts:
Numer Delphi:
Konie Mechaniczne:
Kilowaty:
Długość:
Numer Veneporte:
Norma Emisji Spalin:
Cena:
Dacia sandero Lata Produkcji: 10/2012-
Pojemność: 1.5 DCI
Oznaczenie Silnika:
Zamiennik JMJ: JMJ1207
Numer OE: 200107822R; 200103436R; 200105495R; 200107822R; 200106590R; 208026180R; 208025559R;
Zamiennik Bosal:
Zamiennik Walker:
Zamiennik Novak:
Zamiennik BM Catalysts:
Numer Delphi:
Konie Mechaniczne:
Kilowaty:
Długość:
Numer Veneporte:
Norma Emisji Spalin:
Cena:

Cennik czyszczenia i regeneracji filtrów DPF/FAP i katalizatorów Dacia

Cena i koszt (netto)
Czyszczenie filtra DPF Dacia 398
Regeneracja filtra FAP Dacia 398
Mycie katalizatora Dacia 398
Płukanie katalizatora SCR Dacia 398
Naprawa filtra cząstek stałych Dacia 398
Mycie, czyszczenie DPF/FAP i katalizatorów do samochodów ciężarowych Dacia 1490
Wycinanie filtra cząstek stałych Dacia, usuwanie filtra cząstek stałych Dacia 0 *
Serwisowe wypalanie filtra FAP Dacia 250
* metoda prawnie zabroniona
Wysłanie przesyłki zawierającej podzespoły do regeneracji jest równoznaczne z zawarciem umowy o wykonanie usługi.
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.

Zarezerwuj termin regeneracji filtra DPF/FAP lub katalizatora

Bardzo prosimy o pozostawienie danych niezbędnych do skontaktowania się w sprawie ustalenia terminu wykonania usługi czyszczenia bądź regeneracji filtra FAP / DPF lub katalizatora.

Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Co o tym myślisz?

Komentarze

Robert
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Wypalanie filtra DPF to proces, który polega na usunięciu zanieczyszczeń zgromadzonych wewnątrz filtra za pomocą wysokiej temperatury. W procesie tym filtr jest ogrzewany do bardzo wysokiej temperatury, co powoduje, że zanieczyszczenia zostają spalone i usunięte. Wypalanie DPF jest jednym z metod regeneracji filtrów DPF i jest często stosowane w samochodach z silnikiem wysokoprężnym. W przypadku Dacii wypalanie filtra DPF jest jednym z metod regeneracji filtrów DPF. Wypalanie filtra DPF polega na podwyższeniu temperatury spalin, co powoduje spalenie zanieczyszczeń, które zgromadziły się wewnątrz filtra. Warto pamiętać, że ważne jest regularne monitorowanie stanu filtra DPF i przeprowadzanie jego regeneracji lub czyszczenia, aby zapewnić prawidłową pracę silnika i uniknąć poważniejszych problemów z układem wydechowym. Regeneracja katalizatorów Dacia ma za zadanie pozbyć się osadów z powierzchni katalizatora, za pomocą specjalnego sprzętu i chemikaliów, co pozwala na przywrócenie jego właściwości i parametrów.
Amadeusz
star_outline star_outline star_outline star_outline star_outline
Wystawiono 5 lat temu
Czy ten komentarz był pomocny?
A co w przypadku, gdy w mojej Dacii mój wkład filtra fap jest pęknięty? Da się to jeszcze jakoś naprawić?
Andrzej
star_outline star_outline star_outline star_outline star_outline
Wystawiono 5 lat temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Wodne czyszczenie filtrów dpf też jest możliwe w Dacii? Dobrze wiedzieć, bo akurat mam taki jeden filtr do czyszczenia.