Regeneracja filtrów DPF / FAP i czyszczenie katalizatorów dla Fiat Punto Evo
Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF/FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów Fiat Punto Evo
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
Czas realizacji 1-2 dni robocze
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
W jakiej pracowni jest dostępna usługa czyszczenia filtrów FAP dla samochodów osobowych z logo Fiat model Punto Evo?
W jaki sposób odbywa się proces renowacji filtrów DPF i FAP z osobówek wyprodukowanych przez koncern Fiat model Punto Evo w specjalistycznym zakładzie?
- Odebranie od klientów filtrów cząstek stałych i katalizatorów przytransportowanych do warsztatu z pomocą kuriera albo bezpośrednio przez naszego klienta.
- Doręczenie filtrów DPF i FAP z osobówek marki Fiat model Punto Evo do pracowni, gdzie za pomocą andoskopu testuje się wkład.
- Przeznaczenie filtra lub katalizatora do regeneracji na profesjonalnych przyrządach, jeśli wymaga tego jego stan i poziom zanieczyszczeń.
- Przeprowadzenie kolejnych kontroli na zregenerowanych i osuszonych filtrach z samochodów wyprodukowanych przez koncern Fiat model Punto Evo.
- Wydruk raportów dotyczących stanu filtrów po regeneracji oraz przekazanie zregenerowanych elementów do rąk zleceniodawcy.
Jak wiele należy zapłacić za wykonanie usługi czyszczenia filtrów FAP dla samochodów osobowych marki Fiat model Punto Evo, które bez optymalnie pracującego filtra wytwarzają znaczne ilości zawierających szkodliwe cząstki spalin?
W jaki sposób przywieźć filtr DPF z osobówek z logo Fiat model Punto Evo do warsztatu, gdzie zrealizowana będzie procedura czyszczenia filtrów FAP?
Jakie filtry cząstek stałych da się osobówek z logo Fiat model Punto Evo kwalifikują się do naprawie w naszym zakładzie?
- filtry cząstek stałych i katalizatory do pojazdów osobowych,
- filtry DPF do samochodów ciężarowych,
- filtry cząstek stałych do samochodów użytkowych.
Jakie są oznaki defektu filtrów w pojazdach z logo Fiat model Punto Evo, które wskazują na to, że filtr DPF nadaje się do regeneracji?
- zwiększone zużycie paliwa.
- problemy z rozruchem.
- falowanie obrotów silnika.
- zmniejszone osiągi.
- czarny dym z wydechu.
Czemu opłaca się wykonać naprawę filtrów z pojazdów z logo Fiat model Punto Evo właśnie w naszym specjalistycznym warsztacie czyszczenia filtrów DPF?
- Na wszystkie zregenerowane elementy udzielamy dwuletniej gwarancji.
- Możemy pochwalić się zadowolonymi klientami w całym kraju.
- Mamy bardzo atrakcyjne ceny.
- Wykonujemy zlecenia w najnowocześniejszej i największej pracowni regeneracji w kraju.
- Każde zrealizowane w naszych pracowniach zlecenie ma pełną dokumentację.
Cennik czyszczenia i regeneracji filtrów DPF/FAP i katalizatorów samochodów marki Fiat Punto Evo i innych |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Czyszczenie DPF do samochodów marki Fiat, model Punto Evo | 398 |
Regeneracja FAP do samochodów marki Fiat, model Punto Evo | 398 |
Mycie katalizatorów do samochodów marki Fiat model Punto Evo | 398 |
Płukanie katalizatorów SCR do samochodów marki Fiat model Punto Evo | 398 |
Naprawa filtra cząstek stałych marki Fiat model Punto Evo | 398 |
Czyszczenie, płukanie DPF/FAP i katalizatorów do samochodów ciężarowych marki Fiat | 1490 |
Wycinanie filtra FAP, usuwanie filtra FAP marki Fiat model Punto Evo | 0 * |
Serwisowe wypalanie filtra DPF marki Fiat model Punto Evo | 250 |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin regeneracji filtra DPF/FAP lub katalizatora
Bardzo prosimy o pozostawienie danych niezbędnych do skontaktowania się w sprawie ustalenia terminu wykonania usługi czyszczenia bądź regeneracji filtra FAP / DPF lub katalizatora.
Komentarze