Miasto - Gdańsk - Desktop Miasto - Gdańsk - Mobilne

Czyszczenie filtrów DPF / FAP i regeneracja katalizatorów Land Rover

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF/FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów Land Rover

  • check

    Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    Czas realizacji 1-2 dni robocze

  • check

    GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2

W której pracowni jest dostępna opcja poddania czyszczeniu filtrów FAP dla pojazdów produkcji Land Rover?

Zatkane filtry DPF/FAP można wyczyścić w autoryzowanych serwisach. Jest to bardzo dogodna opcja, gdyż do warsztatu filtry cząstek stałych i katalizatory można doręczyć osobiście lub zamówić usługę kuriera, która zawiera transport filtrów DPF do serwisu i z powrotem na wskazany przez klienta adres.

W jaki sposób odbywa się realizacja czyszczenia filtrów DPF z aut wyprodukowanych przez koncern Land Rover w specjalistycznym warsztacie?

W autoryzowanym warsztacie w celu wykonania regeneracji filtrów cząstek stałych z aut marki Land Rover postępujemy zgodnie z określonymi procedurami, do których należą:
  • Odebranie od interesantów filtrów DPF i FAP dostarczonych do warsztatu bezpośrednio bądź dzięki zamówieniu usługi kuriera.
  • Dostarczenie filtrów FAP z aut marki Land Rover do pracowni regeneracji, gdzie z zastosowaniem specjalnej aparatury diagnostycznej badany jest wkład.
  • W sytuacji, gdy kondycja filtra FAP umożliwia przeprowadzenie czyszczenia na specjalnych maszynach, część jest montowany do maszyny służącej do oczyszczania.
  • Przeprowadzenie kolejnych kontroli na naprawionych i wysuszonych filtrach DPF z samochodów z koncernu Land Rover.
  • Wydruk raportów dotyczących funkcjonalności filtrów DPF po procesie renowacji oraz przekazanie wyczyszczonych części do rąk zleceniodawcy.

Jak wiele trzeba zapłacić za przeprowadzenie usługi oczyszczania filtrów DPF i FAP dla osobówek marki Land Rover zasilanych silnikiem Diesla?

Cena czyszczenia filtrów dla samochodów z koncernu Land Rover jest naprawdę korzystna i stanowi ułamek ceny nowego filtra.

Jak najszybciej przywieźć filtry i katalizatory SCR samochodów z koncernu Land Rover, by w specjalistycznej pracowni mogła być wykonana renowacja?

W pracowni remontu filtrów DPF i FAP udostępniamy klientom skorzystanie z dwóch opcji: filtr FAP można samodzielnie przywieźć do pracowni albo zamówić kuriera, który zajmie się transportem filtrów DPF i FAP do serwisu i z powrotem do klienta.

Które filtry cząstek stałych i katalizatory z osobówek produkcji Land Rover da się poddawać czyszczeniu filtrów DPF i FAP?

Zasadniczo wszystkie filtry FAP można poddawać dopalaniu, w tym:
  • filtry FAP do aut osobowych,
  • filtry DPF i FAP do ciągników siodłowych,
  • filtry DPF i FAP do samochodów użytkowych.

Jakie można wymienić objawy nieprawidłowego działania filtrów w samochodach z koncernu Land Rover oraz informują o tym, że filtr FAP nadaje się do wykonania renowacji filtrów cząstek stałych i katalizatorów?

Często występujące symptomy niesprawności filtrów DPF w samochodach produkcji Land Rover to:
  • zwiększony pobór paliwa;
  • wahania obrotów;
  • czarny dym z wydechu;
  • brak możliwości odpalenia auta;
  • spadek mocy.

Co świadczy o tym, że warto zrealizować renowację filtrów DPF i FAP z samochodów z logo Land Rover w autoryzowanym serwisie?

Warto wykorzystać nasze usługi dotyczące czyszczenia filtrów DPF i FAP w autach produkcji Land Rover, dlatego, że:
  • Mamy 100% skuteczności.
  • Udzielamy gwarancji bez limitu przejechanych kilometrów, jak na nowe części.
  • Jesteśmy największą i najnowocześniejszą tego typu pracownią w kraju.
  • Mamy bardzo atrakcyjne ceny.
  • Każde zrealizowane w naszych pracowniach zlecenie ma pełną dokumentację.

Land Rover to marka, której początek datuje się na rok 1948. Marka znana głównie z produkcji aut terenowych. W 1947 roku bracia Wilks zafascynowali się amerykańskim Jeepem, szybko zorientowali się, że na rynku istnieje luka, jeżeli chodzi o samochody terenowe dla ludności cywilnej. Duży sukces bracia odnieśli już rok później, wzorując się na amerykańskim Jeepie, stworzyli auto wykonane ze stopu aluminium i magnezu, o silniku Rovera z pojemnością 1.6 l. Wkrótce auto było już eksportowane do 70 krajów. Kilka lat później powstaje jego przedłużona wersja z silnikiem o pojemności 2.0 l. W następnych latach powstaje druga generacja z silnikiem benzynowym o pojemności 2.25 l z bardziej nowoczesnym nadwoziem. W 1961 roku powstaje seria IIA z silnikiem diesla i jego pojemnością 2.25 l. W 1967 roku następuje połączenie koncernu z Triumphem, a rok później dochodzi do fuzji Leyland i British Motor Corporation w ten sposób powstaje British Leyland. W 1970 roku powstaje słynny do dziś Range Rover, za sprawą 3.5 – litrowego silnika V8, rozpędza się do prędkości 160 km/h. W 1978 roku marka staje się oddzielną firmą, Land Rover Limited. Kolejny model marki zostaje zaprezentowany w 1989 roku, Discovery. W 1994 roku firma Rover Group zostaje przejęta przez BMW, w tym czasie na rynku pojawia się druga generacja Range'a. Kolejny debiut należy do modelu Freelander, napędzanego poprzecznymi silnikami benzynowymi i diesla. W roku 2000 dochodzi do sprzedaży marki Land Rover, Fordowi. W 2005 w salonach pojawia się nowy model nazwany Range Rover Sport. Od 2007 roku właścicielem marki land Rover zostaje indyjska marka Tata Motors. Od 2011 roku w produkcji znajduje się SUV Range Rover Evoque. Zupełnie jak inne marki wykorzystujące pod maskami swoich samochodów silniki diesla, tak i Land Rover nie ustrzegł się konieczności stosowania filtra cząstek stałych. Konieczność osiągnięcia pułapów wyśrubowanych norm emisji spalin EURO sprawiła, że regeneracja filtra cząstek stałych FAP DPF stała się nieodzownym elementem eksploatacji samochodów marki Land Rover.

 

Obecnie produkowane:

Land Rover Discovery

Land Rover Discovery Sport

Range Rover Evoque

Range Rover Velar

Range Rover Sport

Range Rover

 

 

Filtr FAP z samochodu marki Land Rover na stole w pracowni przed regeneracją
Regeneracja filtrów FAP marki Land Rover

 

Katalog Land Rover filtrów cząstek stałych DPF, FAP i katalizatorów, oraz zamienniki JMJ, Bosal, Walker, Novak, BM Catalysts oraz Veneporte

Katalog oryginalnych filtrów cząstek stałych DPF FAP i katalizatorów Land Rover oraz ich zamienników JMJ, Bosal, Walker, Novak, BM Catalysts, a także Veneporte.
Marka Model Inne parametry

Cennik czyszczenia i regeneracji filtrów DPF/FAP i katalizatorów Land Rover

Cena i koszt (netto)
Czyszczenie filtra DPF Land Rover 398
Regeneracja filtra FAP Land Rover 398
Mycie katalizatora Land Rover 398
Płukanie katalizatora SCR Land Rover 398
Naprawa filtra cząstek stałych Land Rover 398
Mycie, płukanie DPF/FAP i katalizatorów do samochodów ciężarowych Land Rover 1490
Wycinanie filtra cząstek stałych Land Rover, usuwanie filtra cząstek stałych Land Rover 0 *
Serwisowe wypalanie filtra DPF Land Rover 250
* metoda prawnie zabroniona
Wysłanie przesyłki zawierającej podzespoły do regeneracji jest równoznaczne z zawarciem umowy o wykonanie usługi.
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.

Zarezerwuj termin regeneracji filtra DPF/FAP lub katalizatora

Bardzo prosimy o pozostawienie danych niezbędnych do skontaktowania się w sprawie ustalenia terminu wykonania usługi czyszczenia bądź regeneracji filtra FAP / DPF lub katalizatora.

Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Co o tym myślisz?

Komentarze

Wiktor
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Nie zawsze regeneracja filtrów DPF jest opłacalna, szczególnie jeśli filtr cząstek stałych jest uszkodzony. W takim przypadku może być konieczne wymiana filtra na nowy. Inne przypadki, kiedy regeneracja DPF może być nieopłacalna to: Gdy pojazd jest często użytkowany w warunkach nieodpowiednich, takich jak jazda po mieście lub przewóz ładunków, które powodują wzrost emisji szkodliwych substancji. W takim przypadku filtr może się zanieczyszczać szybciej i konieczna będzie częstsza regeneracja. Gdy filtr jest zbyt zużyty lub uszkodzony, może nie być w stanie spełnić swojej funkcji filtrowania, a regeneracja nie przywróci jego pierwotnej wydajności. W przypadku Land Rover, ważne jest, aby skonsultować się z profesjonalistą, który oceni stan filtra i doradzi, czy regeneracja jest opłacalna czy też lepiej wymienić filtr na nowy.
Kuba
star star star star star
Wystawiono 2 lata temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Czyszczenie filtra w Land Roverze przyniosło naprawdę fajne efekty. Auto przestało szarpać i dymić, więc polecam usługę.
Albert
star_outline star_outline star_outline star_outline star_outline
Wystawiono 5 lat temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Dobrze wiedzieć, jakie objawy mogą świadczyć o zapchaniu filtru w moim Land Roverze i z czym się do was udać.
Jan
star_outline star_outline star_outline star_outline star_outline
Wystawiono 5 lat temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Ciekawy opis marki Land Rover. Mam takie auto, ale szczerze to do dziś niewiele wiedziałem na temat tych aut. Super opis!