Filtr DPF 1731ET

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - od 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - od 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Firma regeneracji DPF

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr 1731ET!

Filtr DPF 1731ET
Filtr DPF 1731ET

 

Oferujemy:

→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.

Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.

Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.

Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!

Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 1731ET pasujący przykładowo do VW PASSAT (3B3) i Fiat ULYSSE (179_) z silnikiem 2.0 TDI możesz znaleźć także pod numerami zamiennymi:

• JMJ 1020;

• BM11012.


Filtr cząstek stałych 1731ET | Co z jazdą, kiedy masz zapchany DPF?

 

Filtr cząstek stałych 1731ET |Co z jazdą, kiedy masz zapchany DPF?
Filtr cząstek stałych 1731ET | Co z jazdą, kiedy masz zapchany DPF?


Jeśli wiesz, że masz zanieczyszczony filtr cząstek stałych, bagatelizujesz sygnały, które Ci podpowiadają o występującym problemie i w dalszym ciągu poruszasz się takim pojazdem, to wiedz, że bezcelowa jazda na zapchanym DPF stanowi zagrożenie dla Ciebie i innych.
Jest na to sposób, aby udrożnić zapchane kanaliki filtrujące filtra DPF, a chodzi tu o regenerację.

Takie czyszczenie filtra cząstek stałych w maszynie pozwala na całkowite odblokowanie wkładu podzespołu z osadów, nie czekasz długo na zregenerowaną część, bo raptem jeden dzień roboczy i ponownie możesz cieszyć się komfortem swojej jazdy. Mycie hydrodynamiczne filtra DPF jest najbardziej przez nas zalecane, gdyż nie istnieje żadne ryzyko uszkodzenia delikatnego wkładu podzespołu, koszt niewielki, a metoda ta także usuwa wszelkiego rodzaju zanieczyszczenia. Jeśli chodzi o ułatwioną formę regeneracji tego podzespołu, to niektórzy preferują także czyszczenie DPF bez demontażu, ale efekt utrzymuje się przez krótki czas.


DPF 1731ET | Zapchany filtr DPF i objawy

Spadek mocy, kopcenie z układu wydechowego, migotanie świec żarowych, odczuwalne nieprawidłowości w pracy nie tylko silnika i DPF, ale także turbosprężarki, kontrolka wypalania filtra DPF, utrata możliwości utrzymania jednostajnej jazdy. Jak można się domyślić, wypisane objawy są poważne i wpływają na pracę innych elementów pojazdu.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Popularne wpisy