Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Oferujemy regenerację lub sprzedaż fabrycznie nowego filtra 18307806413.
Oferowane przez nas filtry DPF spełniają obecnie obowiązujące normy emisji spalin. Co więcej, stosowane przez nas najnowocześniejsze technologie regeneracji filtrów umożliwiają usunięcie zarówno sadzy, jak i popiołu.
Nasza siedziba znajduje się w Stalowej Woli, jednakże przyjmujemy również zamówienia z całego kraju.
Regeneracja filtrów DPF przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Nie wypalamy filtrów w piecach oraz nie korzystamy z myjek ultradźwiękowych.
Oprócz kompleksowo zregenerowanego filtra cząstek stałych otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji,
- 24-miesięczną gwarancję,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Filtr DPF 18307806413 dostępny jest również pod numerem BM11040H.
Pasuje do pojazdów:
- BMW 3 (E90) 330 d 2993cm³ 231KM 170kW M57 D30 (306D3),
- BMW 3 (E90) 330 xd 2993cm³ 231KM 170kW M57 D30 (306D3),
- BMW 3 Touring (E91) 330 d 2993cm³ 231KM 170kW M57 D30 (306D3),
- BMW 3 Touring (E91) 330 xd 2993cm³ 231KM 170kW M57 D30 (306D3),
- BMW 3 coupe (E92) 330 d 2993cm³ 231KM 170kW M57 D30 (306D3),
- BMW 3 coupe (E92) 330 xd 2993cm³ 231KM 170kW M57 D30 (306D3),
- BMW 3 kabriolet (E93) 330 d 2993cm³ 231KM 170kW M57 D30 (306D3),
- BMW 5 (E60) 525 xd 2993cm³ 197KM 145kW M57 D30 (306D3),
- BMW 5 (E60) 530 d 2993cm³ 235KM 173kW M57 D30 (306D3),
- BMW 5 (E60) 530 d 2993cm³ 231KM 170kW M57 D30 (306D3),
- BMW 5 (E60) 530 xd 2993cm³ 231KM 170kW M57 D30 (306D3),
- BMW 5 (E60) 530 xd 2993cm³ 235KM 173kW M57 D30 (306D3),
- BMW 5 Touring (E61) 525 xd 2993cm³ 197KM 145kW M57 D30 (306D3),
- BMW 5 Touring (E61) 530 d 2993cm³ 231KM 170kW M57 D30 (306D3),
- BMW 5 Touring (E61) 530 d 2993cm³ 235KM 173kW M57 D30 (306D3),
- BMW 5 Touring (E61) 530 xd 2993cm³ 231KM 170kW M57 D30 (306D3),
- BMW 5 Touring (E61) 530 xd 2993cm³ 235KM 173kW M57 D30 (306D3),
- BMW X3 (E83) 3.0 d 2993cm³ 218KM 160kW M57 D30 (306D3),
- BMW X3 (E83) xDrive 30 d 2993cm³ 218KM 160kW M57 D30 (306D3).
Filtr cząstek stałych 18307806413 | Zanieczyszczony filtr DPF - objawy
Zapchany filtr DPF, objawy takiego stanu rzeczy będzie komunikował między innymi adekwatną kontrolką na desce rozdzielczej. Z kolei sam pojazd będzie charakteryzował się ociężałą pracą, zwiększonym poborem paliwa, jak i kłębami dymu wydostającymi się z układu wydechowego. Również sama praca jednostki napędowej – szarpanie, falujące obroty, wskazywać może na awarię filtra DPF.
Jeżeli dochodzi do wypalania filtra DPF w trakcie podróży, należy w takiej sytuacji ją kontynuować do momentu aż zniknie kontrolka DPF. W przypadku, kiedy nastąpił proces wypalania filtra, a nie mamy możliwości kontynuowania jazdy, nie należy go przerywać. Jak wypalić DPF na postoju? Należy zlokalizować wolne miejsce i poprzez osiągniecie odpowiednich obrotów zainicjować wypalanie filtra DPF. Ile trwa wypalanie DPF na postoju? Najczęściej trwa to od około 30 minut do 40 minut.
Decydując się na kontynuowanie jazdy na zapchanym DPF, należy mieć świadomość tego, że decyzja ta może stwarzać zagorzenie dla części samochodowych takich, jak turbina czy silnik.
Popularne wpisy
Jakie konsekwencje może mieć ignorowanie problemu zapchanego filtra DPF? - nie ryzykuj
Gdy filtr DPF w Twoim samochodzie jest zapchany, nie jest zalecane kontynuowanie jazdy bez podjęcia działań naprawczych. Jazda z zapchanym DPF może skutkować poważnymi, jak i kosztownymi konsekwencjami. ...
Jakie objawy sugerują konieczność zregenerowania filtra cząstek stałych? - 5 niepokojących symptomów
Pierwszymi objawami zapchanego filtra cząstek stałych DPF, na które należy zwrócić uwagę, są to: ...
Komentarze